Brendane, bojuješ o zlatý padák nebo nás chceš všechny jen..naštvat??

Brendan Rodgers vstoupil do čtvrté sezony v roli manažera Reds. Tento vstup do sezony není nijak výjimečný, přesto je od těch předchozích jiný. Malé shrnutí Rodgersových let minulých a vyhlédnutí do budoucna.

Sám Rodgers se v minulých týdnech vyjádřil ve smyslu, že poslední roky byly těmi nejtěžšími v jeho životě. Z velké části za to můžou zvraty v jeho osobním životě. Svůj podíl na tom má však Rodgers a jeho (ne)kvalita práce v manažerském křesle.

Sezony jako na houpačce a fanoušek Reds aby si hodil mincí jaká sezona náš tým čeká. Do úvodní sezony vstupoval Rodgers jako nový lodivod naší lavičky s vlnou očekávání. Tato sezona byla také jediná kdy nedokázal v úvodních dvou kolech vyhrát. Prohrál 0:3 na WBA a remizoval 2:2 s Citizens.

Podzim sice byl katastrofální, nicméně všichni jsme tohle čekali, vše si muselo prostě sednout. Výborné jaro dalo tušit že další sezona může být zlomová a taky že byla.

Právě v sezoně 13/14 a vstupu do ní můžeme vidět jistou paralelu s tou letošní. První tři kola, tři góly Sturridge a tři výhry 3:0, to vše podpořeno v domácím prostředí suverénními výkony a venkovní porcí štěstí. Jak celá sezona 13/14 dopadla všichni dobře víme.

Do sezony 14/15 po vydařené sezoně vstupoval Rodgers se svým týmem pod tlakem očekávání z výkonu v Lize Mistrů a snech fanoušků a prvním titulu po tolika letech.

Ani ten vstup do sezony nebyl nejhorší, sice utrápená, ale ubojovaná výhra se Southamptonem 2:1, poté po solidním výkonu prohra 1:3 na Etihad Stadium a výhra 3:0 na hřišti Tottenhamu.

Nicméně sezona dopadla bídně ve všech ohledech a všichni očekávali manažerův konec.  Ten nepřišel, odešel Gerrard, odešel Sterling a vlna pochybovačnosti a pesimismu přilétla ze všech stran.

No, dost bylo pohledů do minulosti. Letošní sezona nám začala a hůře už snad začít nemohla, proč vlastně? Vždyť máme na kontě šest bodů za dva zápasy, jsme třetí jen o skóre za Citizens a Leicestrem. Co je tedy tak špatně?

Spojení dobrých výsledků a špatných výkonů totiž nutí fanouška rozdvojit si osobnost.

Tak jako před každou sezonou jsme totiž měli část fanoušků optimistickou, tu která doufala v dobré výsledky i navázaní na kvalitní výkony z předloňské výkony.

Ta část pesimistická, no dobře jak chcete, realistická zase očekávala špatné výsledky, špatné výkony a vzhledem k losu, který nám v průběhu podzimu nadělil venkovní zápasy na stadionech soupeřů nejsilnějších, také brzký konec Rodgerse v manažerském křesle.

Jenomže co čert nechtěl, náš milý Brendan dělá svou práci tak, že člověk neví, jestli si jen dělá z fanoušků srandu nebo je opravdu tak velký diletant, jak si o něm většina fanoušků myslí.

Když se vrátíme k prvnímu kolu ve Stoke-on-Trent uvidíme ustrašený tým, tým který v posledním kole loňské sezony dostal přesně na tomhle místě šest kusů, zajistil Gerrardovi asi nejtrapnější rozlučku v dějinách fotbalu a také pochopitelně obavy z podobného výsledku.

Ok, sestava nebyla příliš překvapivá, výkon mizerný až bídný, nicméně tři body se urvaly, i když náhodou. Ok, dejme tomu, jeden zápas to beru.

Jenomže co můj mozek není schopen pobrat jsou události pondělního dne, večera, brzké noci. Ani na lavičku se nedostane Mamadou Sakho bez správ o nějakém zranění (pokud jsem je jen nezjistil beru zpět). Příčinou tedy asi budou spory s manažerem a tím pádem jeho možný odchod.

Místo aby od začátku dostali prosto Can s Firminem místo špatně hrajících Ibeho s Lallanou vidíme po otřesném úvodním kole tu samou sestavu, jako by se nic nedělo.

Stejná sestava, stejný systém, stejně otřesný výkon a navíc nás nemůže utěšit ani krásný gól  který zařídil tři body.

Ale můžeme mluvit o tom proč jsme vůbec vyhráli. Hostům nebyl uznán regulérní gól po chybě Lovrena, náš jediný gól zase padl z ofsajdu.

Vrcholem všeho byl přímý kop v poslední minutě. ze 17 metrů předvést to co naši předvedli, to nezbývá nic než jen smeknout klobouk.


Na závěr si milý Brendan může zase a opět zatleskat do kapsy, může se poplácat po hrudi že tým získal zase tři body i když to bylo díky vyšší moci.

No a my zase za týden sedneme k TV, PC a budeme doufat, že uvidíme jinou sestavu než v prvních dvou kolech. Nicméně opět uvidíme tu stejnou břečku jako teď, opět v základu uvidíme bídného Lallanu, na místo Sakha Lovrena a na hřišti ploužící se ansábl který dostane na Emirates Stadium tři kusy a milý Brendanko se bude divit, jak je možné, že nemáme tři body..

No, omlouvám se, že jsem Vás dostal k dlouhému čtení, po prvním kole jsem se chtěl vypsat a vybrečet nad bídou klubu mého srdce. Coutinho mi však zalepil oči a zavázal prsty. Po tom utrpení které jsem musel vytrpět v pondělí večer proti nováčkovi soutěže, kdy jsem musel sledovat jak jsme se téměř celou poslední půl hodinu nedostali za polovičku jsem se už vypsát musel, i když bez hlavy a paty..

72 Comments

  1. Trapy

    18. augusta 2015 at 13:08

    Absolutny suhlas,mam uplne rovnake pocity.Nesuhlasim vsak,len s regulernym golom hosti.Hlavickar pritlacil rukou na plecia Lovrena a odrazil sa od neho.Podobne fauloval Mato Bonyho a bola z toho pencla.To,ale nechcem ospravedlnovat Chorvata,lebo jeho vykon bol zly a na Ars to nebude stacit.Inak,ako vzdy idem v pondelok na Emirates stadium do away sektoru,teraz si beriem posilu,zenu a dceru som vymenil za AR77 a este jedneho dlhodobeho fanusika Lfc,tak to musime zlomit,lebo posledne 2 zapasy sme tam prehrali:-)))

    • Trapy

      18. augusta 2015 at 13:11

      Nechces ist s nami? Ale by som to potreboval vediet,co najskor,kvoli listku a hotelu.Letime z Viedne 12,45 v pondelok.

    • Xabi18

      18. augusta 2015 at 13:35

      U toho Lovrena jsem se rozhodoval jestli napíšu regulérní nebo sporný, druhá volba by asi byla lepší. Ty ruce na něm měl, ale neřekl bych že mu nějak zvlášť bránil v pohybu, Lovren se spíš spoléhal že to rozhodčí foukne a foukl. Na druhé straně Martin jasně stáhl jednoho z hostů, jasná penalta, zase nic, na rozhodčího si nejde tentokrát stěžovat..
      Díky moc za pozvání, ale po loňské sezoně jsem se zařekl že dokud bude na lavičce Rodgers, já na zápas Liverpool FC nepáchnu (jedinou výjimkou by byl zápas EL v ČR, SVK, R nebo PL 😀 )
      Ta představa pohodového pondělího fotbalu v Londýně je velmi hezká, ale když si vemu to, že by jako soupeř byl LFC a já měl po náladě, hned se mi to nechutí.
      Já moc doufám že BR do zimy půjde od kormidla, rád bych se na jaře do Anglie vydal, tak musíme věřit 😀 Ale díky moc za pozvání ! 🙂

  2. Jan Šeděnka

    18. augusta 2015 at 13:17

    bohužel musím plně souhlasit. Když jsem zasedl k televizi a viděl, že v základu opět hrají Lovren, Lalana a Ibe, ve stejné sestavě jako z prachbídného výkonu na Stoke, chtěl jsem okamžitě jít spát. Nicméně opět se ve mě probudil pocit, že asi Rodgers ví, co dělá, že jako Can je po ME 21 nedostatečně přizpůsobený hrají ve středu zálohy, Firmino přišel pozdě do týmu a bla bla.. Dle mého pohledu na zápas jsem se již poněkolikáté musel utvrdit v tom, že slabočkímu Lovrenovi může vyjít jeden zápas, ale dalších 5 zahraje otřesně. Měl špatný výběr místa, prohrával souboje a kdyby nebylo rozhodčího, od 5. minuty sme honili výsledek, jelikož neodhadl výskok.. Lalana je pro mě pořád velkou neznámou, potýkal se loni s řadou zranění a měl sem tam světlé okamžiky.. ale včera byl neviditelný, schovával se za hráči, na všechno potřebuje o 2 doteky víc.. Chci věřit, že jen všechny nově podepsaní potřebují čas na sehrání, musí si to sednout. Ovšem zajímá mě nováček Bournemouth, jak se bude bít s ostatními, působil velice živě, neustrašeně – otázka je, do jaké míry mu to soupeř ulehčil, jestli jde pouze o kvalitu týmu, i proti Aston Ville byl lepším týmem.. Nezbývá než věřit, že na Arsenalu nezopakují výkon z prvních dvou kol, nadruhou stranu – vyhrát opět 1:0 po špatném výkonu je lepší, než hrát se sehraným Arsenalem krásný fotbal, o kterém se bude psát, že to byla óda na fotbal, ale prohrát?? Vim, co bych si vybral

    • Xabi18

      18. augusta 2015 at 13:36

      S názorem na Arsenal určitě souhlasím. Byl bych velice rád kdybychom ukopali, urvali, ubojovali 3 body po výhře 1:0 na Emirates Stadium. Je tu však jedno velké ALE. Nejsem rád za uhaluzené, nezasloužené, nevybojované tři body s nováčkem soutěže který si zápas přijede užít, hraje díky tomu v pohodě a je kádrem o tři třídy pod tím naším…

      • kwop

        18. augusta 2015 at 14:33

        lenze zu nie je ziadny realny predpoklad, ze LFC na emirates nieco uhra … lebo, aby tomu tak mohlo byt, potrebujeme, aby bol tim organizovany, jednotny, aby sa spoluhraci podrzali, aby sme len nenakopavali lopty na bentekeho .. ak niekto veri, ze bez tohto LFC arsenal zdola, tak potom uz neviem .. lebo ono si v prvom rade treba uvedomit, ze AFC ma kvalitativne inych hracov (napr. do ofenzivy) ako stoke ci bmouth ..

  3. faby

    18. augusta 2015 at 14:46

    No tak neříkám že to co píšeš není pravda že liverpool podal dva bídné výkony že lallana se schovával a obe je jen stínem toho co jsme viděli v minulé sezóně ale důležité jsou tři body z obou zápasů myslím že to nám v těch předchozích sezonách chybělo v zápasech ve kterých jsme hráli hovno jsme taky získali nula bodů ale teď se získalo 6 a to je důležité a ještě jednu věc bych chtěl podotknou tady by se kritizovalo i kdyby liverpool hrál pohledný fotbal jako barcelona ale prohrál když vyhraje tak se zase kritizuje že nehraje hezký fotbal no nevím myslím že je to až přílišná kritika nedařilo se ale důležitých je 6 bodů to co se stane na arsenalu nemůže vědět ani sám velký kwop který předpovídá 4 góly v naší síti ale pokud se nepletu zápas se hraje za týden a nikdo z nás ani vy nevíte jak to bude vypadat tak bych kritiku za zápas který se ještě neodehrál odložil na příští týden

  4. faby

    18. augusta 2015 at 15:00

    nevím co ti na tom přijde zvláštní chelsea vyhrála ligu mistrů premier league a další trofoje jen díky tomu že hrála hnusný fotbal a povedlo se jí dát několik slepených gólů boužel to není o tom jak se na fotbal dá koukat ale o tom kolik získáme bodů a ze dvou zápas jich máme 6 a to je základ na kterým se dá stavět pokud vyhrajem 38 zápasů 1:0 a všechny výkony budou takovéhle budeš snad na konci sezóny psát takovéhle věci ? ( ano vím že tenle scénář je sci-fi ) ale nehraje se na pohlednost ale na body

    • kwop

      18. augusta 2015 at 15:11

      suhlasim, ze body su viac ako vykon .. ale, prosim ta, uprimne mi odpovedz a zamysli sa – da sa s takymito vykonmi ako sme hrali proti stoke a bmouthu naozaj realne pomyslat na nejaky uspech?

      tebe v prvych 2 ligovych kolach nechybal system? nechybala ti herna kvalita vpredu aj vzadu?

      spominas chelsea, to si fakt myslis, ze ten usmudlany mourinhovsky futbal veduci v 14/15 k titulu je taky isty, ako ten sucasny liverpoolsky? to fakt nevidis (alebo nesledujes, ci sa nerozumies, whatever), ze mouurinho ma uspechy, lebo o.i. ma aj funckny system?

      fakt si na toto odpovedz najprv sam a potom pokojne aj mne …

      • faby

        18. augusta 2015 at 15:53

        Výkon půjde nahoru s kvalitou soupeře tomu věřím protože liverpool už to ukazuje několi sezon však někde výše je tu vzpomínaná ušmudlaná a udřená výhra se svatými a pak sme přejeli slepice parním válcem s kvalitou soupeře stoupne i naše kvalita a snad si to všechno sedne a kvalitu si udrží ale nemůže čekat od týmu kde 5 hráčů zažilo premieru v dresu live že to bude výkon jako z učebnice … a k tomu mourinhovu funkčnímu systému bych dodal snad jen to že i garry monk který ještě není tak věhlasný trenér jeho systém přečetl jako z knížky a jeho labutě vygumovali celou chelsea a o city ani nemluvím jak je v neděli zválcovali tolik ke slavnému systému pana mourinha

  5. karel

    18. augusta 2015 at 15:00

    Xabi nejhorší článek, co jsem od tebe četl. Spousta nepřesností až výmyslů. Znegoval bych to skoro celé. To, že hra vypadá kostrbatě přičítám jednak překopanému kádru (je třeba čas, aby noví (6) hráči nalezli automatismy), dalším důležitým faktorem je začátek sezony, kdy je zcela běžné, že týmy teprve ladí svou výkonost.
    Co jsem sledoval zápasy ostatních týmů, tak tam to bylo ještě horší (Chelsea, Arsenal..)
    Celé mi to přijde úzkoprsé, kvapné až naivní. Článek je nevyvážený, je pojat negativně, přitom například 2 čistá konta, wau, to je úspěch jako hrom. To mi chybí v článku, aby vypadal seriozně. Dalším pozitivem je pro mě efektivita nováčků, vypadá to, že co do jmen jsme měli slabší TW, ale co do efektu, kvality jsem naprosto spokojen. Milner, Benteke, mladíci v obraně. Třeba někoho inspiruje můj negativní komentář k tvému výtvoru, aby poukázal i na to dobré, co se nyní v LFC děje. Já jsem ze začátku sezony nadšený. Je dobře, že máme hned zkraje těžké soupeře, kteří tápou ve výkonech, jako většina ligy, máme lepší příležitost je obrat o body, než v konfrontaci o pár měsíců později, kdy nás zřejmě Chelsea a spol. budou válcovat, vzhledem ke kvalitě kádru.
    P.S. Jaký máte názor na Henda, myslíte si, že bude migrovat v pozicích, a nebo tato „dispečerská“ mu je šitá na míru? Čekal jsem Henda v pozici víc nahoře, kde vynikne jeho houževnatost obzvláště v pressingu. Mám obavu, aby nám ho na této pozici soupeři nerozkopali (zranění už přišlo).

    • Xabi18

      18. augusta 2015 at 15:11

      Ono mělo jít spíše o kritiku Rodgerse. Samozřejmě chápu že se hráči potřebují dát na začátku sezony dohromady. Ale na to má reagovat právě BR, hráči kteří hrají špatně prostě by si měli sednout (A.L. J.I.), dát jim šanci zase jindy.
      Ano článek je veden negativně, ano, je možné že je to můj nejhorší článek, ono to i bude tím, že já jsem velice pozitivní člověk a negativní věci odsouvám stranou, pak je problém je správně popsat.
      Ale neřekl bych že tam mám hodně nepřesností nebo že jsem naivní. Dvě čistá konta jsou super? Jsou spíš náhodou a včera reálně ani to čisté konto nemělo být. Ano i ostatní týmy zvrchu nehrají dobře, ale mají schopné manažery kteří si s tím poradí, my ne. Soupeře nemáme těžké na začátku, my máme celý podzim na hřištích soupeřů a na hřištích soupeřů z TOP6.
      Podle mě jsi zase naivní ty, nepochopím jak můžeš být nadšený ze začátku soutěže, jasně, beru, máme 6 bodů po špatných výkonech, jenomže já se bojím toho že ty výkony nahoru nepůjdou.
      Narozdíl od tebe že by TW bylo slabší. Dle mě spíš jedno z nejlepších za poslední léta. Na žádném postu jsme nezeslábli, naopak spíše posílili, ale je třeba z těch hráčů dostat maximu.
      Neber mou kritiku na část tvých názorů tak, že bych byl naštvaný že jsi mě zkritizoval, to je v pořádku, rád si kritiku přečtu, takových ( ne takhle negativních) článků bych chtěl psát víc a tak se každá poznámka hodí. Holt tenhle článek ve mě rostl od břečky z minulého týdne a vyvrcholil včera, jak jsem psal. Musel jsem se prostě vypsat, to je vše.
      K tomu PS: Hendo na pozici na jaké hrál, bylo to zmíněné už v review a jak píšeš, zbytečně se zabíjí jeho největší přednost, bojovnost, kondice, výborný presing a solidní centry. To je ale věc Brendanka

      • karel

        18. augusta 2015 at 15:43

        Xabi, neber to z mé strany jako sklon ke konvertování k jiným klubům, sleduju stránky našich konkurentů. Ferguson byl bezostyšně nazýván nulou, co neumí poskládat 11ku, co neumí střídat, tak ho nazývali fans United (no a pak vyhrál ligu, několikrát). Stejně tak Mou na stránkách Chelsea je považován za 0, když rupnou (no a stejně ten titul urval).
        Je otázkou, zda-li je za vším Rodgers. Někdy mi přijde, že se vše, ale úplně vše svaluje na Rodgerse, přitom si myslím, že tomu tak zdaleka není, určitě ne ve všech bodech, které si uvedl v článku. Nechávám ho dělat svou práci, tu nyní odvádí 100% úspěšně z tabulkového/bodového pohledu. Dá se říct, že se lépe vyrovnal s nástrahami prvních kol, než jeho konkurence (Mou, Arsene) a to mu slouží ke cti.
        Možná je článek jen špatně načasován, za měsíc může sedět jako prdel na hrnec (Rodgersovi budem mávat na rozloučenou), ale může to skončit i opačně, že budem za měsíc na vrcholu ligy, pak budeš patrně nucen změnit názor na Rodgerse a napsat i o tom, co se mu povedlo.
        U mě Rodgers získal cenné body v tom, že vykopal z klubu hráče, kteří hrajou jen pro slávu či peníze, ne pro klub. Myslím tím, Maria, Sakha, Sterlinga…líbí se mi tenhle Liverpool FC, máme slabší kádr než konkurence, ale v tom je naše síla…můžeme jen překvapit. Na to, že jsme v boji o top 4 považováni (právem) za outsidrey, tak si vedeme prozatím nadmíru dobře.

        • kwop

          18. augusta 2015 at 15:51

          odkial mas, ze sakho hra za LFC len pre 1. slavu, 2. peniaze?

          taki lovren, lallana, benteke (brodgieho kupy) ich predsa tiez beru viac ako na predoslych posobiskach .. ti pre prachy a slavu v LFC nie su?

          • karel

            18. augusta 2015 at 15:58

            Lovren a Lallana? Nemám s nimi problém, protože vidím, že makají, to že nemají kvalitu je věc druhá. Mario je flákač, flákal tréninky, zostudil klub, když se choval jako dítě v průběhu sezony a upřednostňoval své vlastní zájmy nad zájmy klubu.
            Co se týče Sakha, tak krom Mascherana (považuji ho s Dioufem, za jednu z nejvědších mrdek, co LFC prošli) si nepamatuju hráče LFC, který by sabotoval klub a odmítl nastoupit. Vůbec se nedivím BR, potažmo Henrymu, že Sakha odstřelili. Je to o profesionalitě (Henry i BR jsou profíci, proto jsou tam kde jsou…Sakho není, proto nehraje). Kdyby mi nepřišel člověk do práce (na složitou operaci) a ohrozil tím život pacienta (jen kvůli tomu, že měl hlídat dveře od sálu a ne jak on by chtěl mít v ruce skalpel), tak ho už nikdy do nemocnice nepustím, takový člověk nemůže pracovat v profi prostředí.

            • kwop

              18. augusta 2015 at 18:26

              sakho odmietol byt na lavicke, byt handrou v rukach noveho shanklyho … navyse ten francuza neodstrelil preto, predsa ho odpalil uz skor .. dovod by som skor videl tam, ze to nie je nim kupeny hrac, kdezto lovren ano ..


              (Henry i BR jsou profíci, proto jsou tam kde jsou…Sakho není, proto nehraje)

              logiku to ma, ale tu ma napr. aj toto a pritom to nema s realiou nic spolocne:
              – nebude prsat
              – spadnem do potoka
              – ked spadnem do potoka, budem mokry
              – ak nespadnem do potoma, budem mokry

              Kdyby mi nepřišel člověk do práce (na složitou operaci) a ohrozil tím život pacienta (jen kvůli tomu, že měl hlídat dveře od sálu a ne jak on by chtěl mít v ruce skalpel), tak ho už nikdy do nemocnice nepustím, takový člověk nemůže pracovat v profi prostředí.

              za to brodgieho ci lucasa „do prace“ pustas pravidelne a to aj vtedy, ked ich vykony a vysledky su podpriemerne a navyse im este aj dobre platis .. kde ma toto logiku?

          • karel

            18. augusta 2015 at 18:33

            odpoved ke komentu z 18:26
            v LFC stejne jako jinde plati pravidla hierarchie, to znamena Rodgers je sef a jakykoliv podrizeny, Gerrard ci Sakho ho musi poslechnout, pokud to neudelaji konci. Ty taky vyhodis cloveka, ktery ti tu bude psat bulvarni picoviny. Nepodridi-li se sefovi a jeho pokynum, tak ma smulu.
            Co se týče Lucase, tak ten vždy plnil pokyny (fotbalové schopnosti zaostávali), proto hrál tak dlouho. Rodgers má v oblibě submisivní hráče, naopak rebely trestá. No to bych řekl, že platí pro většinu koučů… Lucas nikdy nedělal ve hře rozdíl. Luis Suarez dělal velké problémy, on ale dělal rozdíl, takže měl jakési privilegium a hrál i přesto, že měl být dávno vyhozen (za to jak chtěl štvát LFC před soud). Sakho nedělá rozdíl ve hře, je snadno nahraditelný. Proto končí.

          • karel

            18. augusta 2015 at 18:42

            Dodatek k Lucasovi: To samé platí pro tebe jako šéfa, taky si tu určitě měl lidi, kteří třeba nepsali tak kvalitně, ale mohl si se na ně spolehnout, že budou psát pravidelně (pak se vypsali k lepší kvalitě), proto sis je nechal v týmu (měli pro tebe větší cenu, než kvalitní autor, který psal jen nárazově). Kvalitní autoři, třeba chtěli motivovat (peníze) za články (Suarez) a proto si je neudržěl, protože sis to nemohl dovolit a ten kvalitní autor (hráč Suarez) šel psát jinam (třeba i mimo sport). Takže určitě máš v oblibě ty autory, kteří jsou k tobě loajální, pomáhají ti udržet web při životě. Kdežto na ty, co odešli se nemusíš dívat tak pozitivně. Proto cením Lucase a haním Masche, Sakha, Maria…

        • Xabi18

          18. augusta 2015 at 16:07

          Článek není vůbec špatně načasován, článek měl být už dávno, tohle se táhne už od loňské sezony. Ano, pokud ukopeme body na Arsenal na United, budeme mít třeba po 6 kolech 15 bodů tak napíšu pochvalný článek, jak jsem psal, chci jich psát víc, k dění v klubu no a když bdue co chválit tak se pochválí, teď ale není.
          Promiň ale co s tím Sakhem? Nějak to nepobírám? Kdy odmítl nastoupit?? Pokud vím tak nechce být za Lovrenem a pokud vím tak nepřišel sedět na tribunu, to bych taky mohl koukat doma…Pokud mi něco uniklo tak mi to napiš..

          • faby

            18. augusta 2015 at 16:38

            byl to zápas v minulé sezóně sakho nebyl v základu tak se sebral a odjel domů to je to o čem mluví ( píše ) to je jak kdyby terry po tom co ho vystřídal v neděli tak v pondělí nepřišel na trenik

          • Xabi18

            18. augusta 2015 at 16:55

            To teda není to samé faby 😀 Sakho pak normálně na trénink přišel. Nemáš lepší přirovnání? Karel ho ale připrovnával k Maschovi, ten nehrál protože chtěl jít pryč. Sakho odjel ze stadionu protože byl nasraný že nehraje. Co je horší? Hráč který nehraje a chce nebo ten co nechce a chce pryč?

          • karel

            18. augusta 2015 at 17:09

            odpověď ke komentu ze 16:55 pro Xabiho: Co je horší? Obojí je špatně, neslučuje se to s profesionalitou. Hráči dostávají ohromné platy, mají smlouvy, pokud nejsou zranění měli by nastoupit, pokud ne porušují smlouvu a měl by přijít postih (vyhazov, pokuta, výstražný pohovor). Masch vydíral sprostým způsobem LFC, ohromná ostuda. Dodnes nechápu, že ho něktěří fans glorifikují.

          • karel

            18. augusta 2015 at 17:13

            Co se týče Sakha, tak je to pro mě také překvapením. Nicméně jakési „nepochopení“ proč nehraje Sakho jsem zaregistroval v našem prostředí. V UK diskuzích či u fotbalových osobností jsem žádné podivení nezaregistroval. Tehdy po utkání na Goodisonu se to zde přešlo mávnutím rukou (možná proto jsi to ani nezaregistroval), kdežto v UK médiích tomu věnovali poměrně velkou pozornost, bylo upozorněno na Sakhovi prohřešky z minulých let, vč. predikce, že zřejmě bude Sakho prodán kvůli nedostatku důvěry ze strany vedení LFC. Henry vyžaduje disciplínu, žádnou rebelii netoleruje, všichni rebelanti byli promptně vyhozeni (např. Kenny).

            • kwop

              18. augusta 2015 at 19:15

              Nicméně jakési “nepochopení” proč nehraje Sakho jsem zaregistroval v našem prostředí. V UK diskuzích či u fotbalových osobností jsem žádné podivení nezaregistroval.

              tak paci, je toho aj v UK priestore dost:

              lovren ahead sakho 1

              lovren ahead sakho 2

              lovren ahead sakho 3

              lovren ahead sakho 4 – mozno ta zaujmu vysledky hlasovania

              lovren ahead sakho 5 – diskusia pod clankom

              aj na twitteri je toho dost … lovren ahead sakho 6

              carrov podla mna uplne scestny nazor lovren ahead sakho 7

              carra tentoraz spravne + aldo k nemu lovren ahead sakho 8

              PS: henry ma cely LFC v pazi, staci, ze ten zaraba … vid kto je v jeho strukturach na akom poste aj po tych neskutocnych multimlionovych transfer failoch ..

              dalej, ako naraba s legendami, napr. spomenutym dalglishom .. gerrard, carra sa mali

              proti discipline nic nemam, ale ak je ta pozadovana od diletanta a nahradzovana neschopnostou brodgieho, tak to predsa nemoze byt fajn riesenie ..

          • Trapy

            18. augusta 2015 at 17:20

            Faby,zavadzas.Sakho nebol nominovany ani na lavicku,tak miesto na tribunu si sadol do Ferrari. Na druhy den sa ospravedlnil Rodgersovi,tymu aj fans.

        • LFC-boy

          19. augusta 2015 at 7:29

          Aaa kto iny za tym je ked nie tvrdohlavy rodgers???…podla mna je to jeden z najslabsich manazerov v lige. s tolkymi peniazmi co mal za 4 roky k dispozicii by hocikto dokazal viac aa len lutujem ze vtedy k nam neprisiel Martinez. Ved nieje normalne aby posili ktore si do klubu vybral (velakrat po skvelom scoutingu) po sezone odchadzali jak na beziacom pase, a ked nie po sezone tak po tom co vobec nedostali priestor. Assaidi, Aspas, Sakho, Coates, Balotelli, Lambert, Carroll, Ilori atd. mohol by som pokracovat..ved to neni normalne. Ano kopec z nich ani do LFC nemali prist lebo namaju taku kvalitu ale ked si ich privedie ma im dat poriadnu sancu ukazat sa anie aby od zaciatku sezony vysedavali na lavicke, hlavne ked sa tymu nedari. Co myslite ako dopadne Origi alebo Ings???…ja tam vidim presne to iste len vzdy s inymi hracmi….Mne osobne strasne odlahne ked tento spratek konecne z klubu vypadne ale takuto nechut som nepocitoval za 20 rokov co klubu fandim!!!

          • kwop

            19. augusta 2015 at 7:41

            myslim, ze sakho, balotelli, ilori, aspas, alberto atd (napr. moreno, manquillo, origi ..) boli nakupy komisie, resp. nie brodgieho – vsak sa len staci pozriet, ako sa k nim stavia/staval… brodgieho su zasa lovren, lallana, couts, borini, clyne, benteke, ings ..

            ktovie ale, na koho ziadost prisiel taky lambert ..

            assaidi, coates, carroll, to budu este kupy predchadzajuceho realizac. timu – ayre tam ale hra nejaku rolu, rovnako tak dalglish a comolli…

          • LFC-boy

            19. augusta 2015 at 8:52

            kwop ale akej komisie??…myslis ze keby v tom ma prsty komisia tak by sa len prizerali ako ich manazer dava kazdeho po jednom bokom??..ako nechapem tomu celemu v nasom tyme, ja neviem ci sa vobece toto niekde este deje..

            • kwop

              19. augusta 2015 at 14:09

              mali sme aj tu na lfcway, resp. na starom, ako to v LFC z pohladu transferov funguje .. ta mala byt do 2014/15 v zlozeni gordon (prava ruka FSG v LFC), ayre, rodgers, fallows (sef rozvoja hracov), hunter (riaditel skautov) a edwards (riaditel pre tech. zalezitosti) s tym, ze komisia navrhovala hracov, kt. sa kupia a brodgie mal pri kazdom navrhovanom mene pravo veta – teda, ak nechcel balotelliho, mohol transfer stopnut, a naopak to platilo rovnako, teda aj zvysni clenovia komisie mali pravo veta .. mozno tam niekde je napokon nezrealizovany prestup konopljanku, williana a dalsich …

              brodgie teda ako spravny jesitak presadzuje hracov, kt, navrhol sam … co sakho, balotelli, manquillo a pod. nie su ..

    • kwop

      18. augusta 2015 at 15:18

      karel, „2 ciste konta“ su sice „vau“, ale ak si videl oba zapasy LFC, tak musis vediet, ze je to sakra klika, ze sme neinkasovali .. ze mame 100% bodov … teda nechapem, preco ako ten, co sa vo svojich prispevkoch snazi opierat o fakty, vynechavas tento kontext?

      ak by obrana fungovala, tak ano, zmienka o 2 cistych kontach, by v xabiho clanku chybala, ale takto? to naozaj nemozes s touto poziadavkou mysliet vazne … to naozaj mame byt nadseni z prace obrany, lebo g. johnson a ritchie svoje velmi dobre moznosti nevyuzili? to je ako ta dobra defenziva? mignolet proti bmouthu podbehol jednu loptu, kt pokojne mohla oblucikom spadnut do brany, skrtel a lovren mali v spominanych zapasoch par zavahani, kt. takisto mohli viest ku golu, gomez na stoke pomerne horel, proti bmouthu mal v 16-ke sialeny odkop … mne sa fakt toto nezda ako dovod na spokojnost, toboz nie na chvalu ..

      aj ked si myslim, ze mi na toto odpovies tak, ze z hladiska pohody, sebadovery atd. su tie ciste konta super .. ano su, ale nad tym vsetkym bdie fakt, ze ci sme inkasovali alebo nie, tento tim ma smerom dozadu vyrazne medzery, pricom je vysoky predpoklad, ze ich lepsie ofenzivy ako je ta stoke ci cherries aj vyuziju ..

      • karel

        18. augusta 2015 at 15:51

        Kwope na kliku se nehraje. Kolik jsme udělali čistejch kont za minulou sezonu v lize? Tipnu si 3-4. Na to, že tam hrajou v obranně nováčci (velmi mladí) to považuji za fenomenální úspěch. Pro hráčské sebevědomí jen dobře.
        Co se týče některých nepřesností v obrané hře, z toho si vrásky nedělám. Sám vím, jaké to je se vrátit do procesu po pauze, taky dělám spoustu chyb, ale vím, že časem budu jen lepší až se dostanu zpět do provozní teploty. Samozřejmě, můžeme dostat v následujícíh 3 zápasech 10gólů, pak budeš mít pravdu a já sem napíšu, měl si pravdu. Uvidíme. Možná ti noví asistenti zapracovali na defenzivě, také se mi líbí organizace standardních situací. Celkově z toho mám dobrý pocit, proto jsem se ohradil proti negativně laděnému článku.

        • Xabi18

          18. augusta 2015 at 16:12

          Loni 19 čistých ve všech soutěžích a 14 v PL

          • karel

            18. augusta 2015 at 17:00

            tak to jsem přestřelil v odhadu, mám loňskou sezonu v paměti, jako tragickou z pohledu obrany (poslední 3zápasy=10inkasovaných gólů) + dost velký nářezy od Gunners (4inkasované branky), United (3)
            V první polovině sezony jsme také dost inkasovali, myslím, že Rodgers byl tehdy pod palbou kritiky a hovořil, že nepotřebuje zlepšit defenzivu (nebo něco v tom smyslu). Druhá půlka sezony (prosinec, leden, únor, březen) byla v obraně lepší (za 4 měsíce 10 čistejch kont), takže dalo by se říct došlo na Rodgesova slova, no pak přišel ten ostudnej závěr.

    • Trapy

      18. augusta 2015 at 17:23

      Mas pravdu,treba vidiet aj pozitiva.U mna genius Rodgers ma megaplusku,za to ze po tom jeho dlhom kabli mu dorazilo,ze Lucas nepatri ani na lavicku.

  6. sixx

    18. augusta 2015 at 15:40

    Ty jooo, strašný hate sa spustil 🙁 výkon to bol ako na hojdačke. Mne to prišlo priemerné a krásnou štatistikou 2z 6b. Nie som opitý rožkom, ale začiatku bývajú také. No mám pocit, že vám zatemnilo v hlave. Na Emirates to bude zasa o trošku lepší výkon, si to zaramujte 🙂

    • Xabi18

      18. augusta 2015 at 16:09

      Když bude, budu rád (y) taky jsem napsal že bodově to není nejhorší vstup do soutěže pod BR, ba naopak, ale herně to nejhorší je. O tom je ten článek, o tom proč hrají hráči co hráli zápas předtím otřesně.
      Ale o co jde, zase alespoň trochu jede diskuze, to chceme 🙂

  7. jaymz

    18. augusta 2015 at 17:39

    Jo, díky bohu že ty mrdky odchází…nic jsem nepřivítal více když odešla mrdka Suarez a přišel jako náhrada Lallana, ok, nemá sice tu kvalitu, ale snaží se, není ostudou pro klub, nikoho nepokousal…co na tom že je to neschopný dřevák, alespoň není ostuda pro tento veleslavný klub.
    Sezona 2014/2015 dopadla špatně, ale jsem s tím spokojený. Alespoň odešla mrdka mrdek, Suaréz.
    Taky je dobře že nehraje mrdka Sakho, co si to dovoluje být nespokojený a vyjádřit to? Měl by si konečně uvědomit kde hraje, je to slavný LFC, 18+5 historie blablabla…
    Strašně se mi líbí Karle tvé přirovnání ke vztahu zaměstnavatel – zaměstnanec.
    Pokud vidíš že tvůj kolega v práci je naprostý mamlas a pravidelně zvrtá každý projekt který dostane, zatímco ty jsi nucen mu vařit kafe, ačkoliv máš stejnou kvalifikaci – budeš s tím spokojený? Myslím si že bys měl, protože máš přecejen štěstí že pracuješ v tak skvělé a slavné firmě s velkou tradicí. Je super že si vystudoval vysoké školy, máš tituly a uznání od kolegů. Ale holt tady prostě budeš muset vařit kávu pro kolegu, který měl dobrý jeden projekt, při kterém se vlastně ale vezl jen díky skvělému systému a výborným kolegům z předchozího zaměstnání. Prostě se s tím smíříš a ještě pochválíš šéfa, protože tak je to správné, ano? Protože šéf se musí poslouchat, ano? Protože šéf má VŽDY pravdu, ano? VŽDY, rozumíš? VŽDY!

    • karel

      18. augusta 2015 at 18:58

      Ta první půlka je zřejmě myšlena ironicky, já s ní však souhlasím. Luise obdivuju jako fotbalistu, to jak opakovaně pochcal klub mu však nemůžu odpustit a proto v rámci historie LFC u mě nemá místo. Je v řadě za Maschem, Sakhem, Mariem, Dioufem.
      Co se týče druhé půlky, tak chápu, co máš na mysli. Jen dodávám, že je třeba odlišovat prostředí dle profesionality, resp. co jim ukládá smlouva, jak jsou rozděleny kompetence. Jsou zaměstnání, kde je to jaksi volnější. Ale třeba lékařské prostředí netoleruje sebemenší náznak neposlušnosti. Včera jsem četl, jak patolog řve na mediky, když se hlasitě baví na pitevně. Poslechli, kdyby dál štěbetali, museli by zapomenout na kariéru patologa. Jsou pravidla, která je nutné respektovat.
      Jiné to je ve firmě, která dělá kancelářské sponky….a jiné to je zas ve fotbale, kde se točí velký money, sponzoři nechtějí být spojováni s amatérismem (ubrečeným odchodem před zápasem, kouření helia, šukání prostitutek), proto hráči musí respektovat určité dekórum, jako medici na pitevně. Takže, co měl Sakho udělat, když nebyl na soupisce? To samé, co Martin Škrtel, zatnout zuby a makat dál, počkat si na šanci a pak jí využít (Skertsovi se to povedlo náramně a proto má můj respekt).

      • karel

        18. augusta 2015 at 19:01

        A nebo říct BR mezi 4 očima: Končím, zaplatím penále a vykoupím se ze smlouvy a to měl oznámit fanouškům druhý den a ne se omlouvat…kdo tomu věřil je naivka, byl to jen blábol na zacpání uší fans. A nebo měl respektovat smlouvu, kterou podepsal, předpokládám, že si jí přečetl, a že v dodatku jsou nějak vysvětleny kompetence a sice, že nadřízeným je BR a jeho musí poslouchat. Stejně jako patologa musí medici poslouchat…

      • jaymz

        18. augusta 2015 at 19:16

        Rozumím tomu tedy správně, že raději budeš mít poslušné průměrné hráče, kteří budou ctít slavné jméno klubu, ano?

        V tom případě si my dva nebudeme rozumět. V týmu chci raději kvalitního hráče, který mi vyhraje slávu, i kdyby měl každý večer jít kalit po Liverpoolu. Hodný slušný chlapec ať si třeba vezme mojí sestru.

        Souhlasím s tím, že každé pracovní prostředí. Proto mi přijde takhle to srovnávat mezi profesemi naprosto bezpředmětné, zcela irelevantní – zvláště v případech, kdy si to nakonec stejně nějak upravíš podle toho, aby se ti to hodilo (prvně kategoricky odsuzuješ všechny – Sakho, Masch, Diouf, abys potom upravoval pravidla – Suarez.)
        V mnohém mi to připomíná chování Rodgerse, kdy má jiný metr na různé hráče, kdy si dokáže tupě stát za svým, jakkoliv hloupé to je, kdy nevidí to co ostatní bije do očí a zejména to, jak tvrdohlavě touží prosadit to své, jakkoliv to je absurdní.
        Což je vzhledem k mému názoru na Rodgerse další důvod, proč si my dva nemůžeme rozumět.

        • karel

          18. augusta 2015 at 19:47

          Ano souhlasím s tím, co jsi napsal. Akorát v případě Suareze si nepochopil, jak jsem to myslel. Suarez hral i presto, ze byl mrdkou, protoze on mohl zajistit titul (jen proto hral, kdyby mel prumerne kvality, tak je z LFC venku hned po prvni afere s Evrou). Chapal jsem Rodgerse, ze ho tam dal i presto, ze by mu nejradsi narezal na zadek (po x dalsich kontroverzich – fakac, behani protihracum po zadech, kousani, goly rukou). To ale u dalsich hracu neplati, protoze oni nejsou tak duleziti pro tym. Proto je snadne se jich zbavit.
          Nemusíš se trápit tím, že se neshodnem, to je zcela přirozené, dost dobře rozumím tvé motivaci, proč je pro tebe důležitější pojem – sláva za každou cenu, než zdánlivě obyčejný pojem – úcta, fair play, respekt k druhým.

          • Xabi18

            18. augusta 2015 at 20:01

            Karle šílené si odporujes, Suarez jako mrdka hrál protože mohl přinést slávu a trofeje, u jiných méně kvalitních to nejde.Potom jaymzovi napíšeš ze má trofeje před úctou a fair play. Ty ale u suareze taky…

          • karel

            18. augusta 2015 at 20:15

            Xabi radeji bych toho dnes nechal, verim, ze jsou zde i lide, kteri pochopili vyznam slov. Neni to protimluv. Napsal jsem, ze chapu Rodgerse, ze ho tam dal (Rodgers chtel titul). Ja jsem si pral, aby byl Suarez, co nejdriv z klubu. Nebyl jsem sam, komu vadi, to verejne kaleni na znak liverbirdu stvalo vice lidi (zejmena ty, pro ktere je respekt, ci ucta dulezitejsi nez trofeje). Jestli to porad nechapes, zkusim to napsat jeste jednou. Dej mi kdyztak zpetnou vazbu, jestli rozumis tomu, jak to myslim.

          • karel

            18. augusta 2015 at 20:20

            Na druhou stranu, musim napsat, ze jsem velmi obdivoval Luisovo fotbalove umeni, to je bez debat. Ja hodnotim hrace komplexne, stejne tak i ostatni lidi v me blizkosti. Takze, muze byt clovek, ktery ma BMW, 5x rocne dovcu na tahiti, misto sefa reditele banky, ale jestlize bude bit svou manzelku, tak je pro me 0. Cenim lidi ne na zaklade, toho, co umi, co dokazali, jake maji trofeje, ale podle toho, jak se chovaji k druhym. Kdyz hraje nekdo v ramci fair-play, ma uctu ke spoluhracum i protihracum, tak to je muj kun. Nikdy jsem nebyl obdivovatelem Torresu, Owenu, Suarezu….mezi moje oblibence patri Lucas, Haman, SG…ti prvni maji ligove tituly….ti druzi ani jeden, presto je mam radsi.

          • kwop

            18. augusta 2015 at 20:32

            karel, preco by mal byt suarez vonku po afere s evrom?

            a preco LFC tak glorifikujes? mam ho rad samozrejme aj ja, je to vasen, pasia, casto droga, ale viem si aj priznat napr. to, ako sa LFC zachoval v kauze suarez – evra, ako nas napr. prostrednictvom tomkinsa roky na ofic. webe krmil demagogiou a klamstvami (a robi to tak stale), ako zavadzal o tom, ako to vlastne za hicksa a gilletta nebolo o takmer bankrote … prikladov bude viac … ktovie napr., ci tych 30tis fans v utrobach stadiona v bangkoku predychalo – myslim ten krok smerom k „naj fans na svete“, kt. hovoril o pokracovani zapasu pocas obrovskej prietrzi, kedy bolo zrejme, ze vacsina ludi na stadione zapas uvidiet nemoze … hlavne, ze sa na letnom turne zarobilo, zaspievala YNWA a porozpravali zvasty o naj fans …

          • karel

            18. augusta 2015 at 20:44

            Kwope je to můj názor, myslím si, že ho chtěl Suarez rozhodit. Myslim, ze to bylo mysleno rasisticky, prestoze Suarez neni rasista. Bylo to pouziti nefair techniky k rozhozeni protihrace. Evra byl tehdy respektovanou osobnosti, neco podobneho udelal Nick Kyrgios, rekl u site Wawrinkovi, ze mu Kokinakis prebrousil Donnu….proc to udelal? Byl v tom zamer rozhodit soupere…mohl mu to prece rict v satne.
            Luis se zachoval jako pako, narazil na tezkou vahu a odskakal to nejen on, ale i cely LFC, ktery pak musel hrat bez utocnika a ztratil sanci na dobre umisteni.

            • kwop

              18. augusta 2015 at 20:59

              karel, prepac, ale toto je holy vykonstruvany nezmysel …. sam urcite velmi dobre vies, co si dokazu sportovci vo vypatych chvilach povedat .. toto ale nie je podla mna pointa, lebo je jedno, kto co hrac povie superovi ..

              pointou je ten neskutocny hon na „mimobrita“ (a to len preto, ze si dovolil znemoznit mrdky a velkeho slizkeho uhora fergusona – ok, ale viem, ze toot moze zniet ako blbost, tak to pokojne neberme vazne) a idiotom prahnucim po velkych temach, kt. pracuju v UK mediach uz nebolo treba 2x hovorit .. nie, suarez to nema v hlavne uplne v poriadku, ale ta celoanglicka sikana, ku kt. sa pridali aj ludia mimo UK, bola neskutocna, cielena a v prvom rade uplne nemoralna ..

              len tak si do protikladu dajme, co sa dialo, ked terryho kamery aj zvukovy zaznam preukazali vinnym z rasist. prejavu .. zhola nic! lebo je to anglican .. a voci suarezovi nebol ziadny priamy dokaz … len 3-clenna komisia zlozena FA, kt. mala 1 clena priamo naviazaneho na mancs, rozhodla, ze je suarez vinny a dokazom mala byt reakcia nejakeho typka, co odcita z pier .. wtf!!! .. opakujem, bez priameho dokazu, navyse verejnost aj media uruguajcana odsudili skor, ako zacalo to tendencne presetrovanie pripadu, lebo v UK prezumpcia neviny v tomto pripade nebola na programe dna …

              navyse sa uplne popieral semanticky rozmer suarezovych slov – „negro“ v koncinach odkial pochadza ma uplne iny vyznam, ako napr. v europe ci UK, takze, ak bol niekto rasistom, tak potom ti, kt. uverili proklamovanej argumentacii, masinerii a sirili tie reci o rasistickom suarezovi …

              PS: evra nebol respektovanou osobnostu, maximalne tak respektovanym obrancom klubu, kt. sa kazdy pcha do zadku .. fakt neviem, preco prave ty si spajas mozno az nesuvisiace vety do takehoto obsahu..

          • karel

            18. augusta 2015 at 20:47

            Evra vedel dobre, jakym tonem to bylo vyrceno, proto tak bojoval za trest pro Suareze, proto mu nepodal ruku, proto tolik divadla. Evra byl obet, Luis vinik.. Luis zapiral jak male dite…ale nepomohlo to, proto byl pravem potrestan.

            • kwop

              18. augusta 2015 at 21:25

              absolutne sa mylis .. divadlo hral evra, resp. este skor ferguson … unikaju ti fakty a na moj vkus az prilisne zovseobecnujes … nemam rad, ked sa berie vacsinovy nazor za spravny len preto, ze je vacsinovy a ty ma tymto tvojim vacsinovym fakt netesis ..

              ale keby aj suarez povedal evrovi najhorsiu vec, kt. kedy clovek povedal inemu cloveku, tak:

              1./ je to predsa len futbal, hraci si pocas zapasov hovoria vselico
              2./ a co je najdolezitejsie – nebol o tom ziadny priamy dokaz .. suareza obvinili bez toho, aby bolo zrejme, ze nieco urobil (narozdiel od terryho), teda na sposob slovo proti slovu, pricom evrovi, lebo je ciernej pleti sa musi verit, vsak ako by to inak bolo (ako keby opacny rasizmus neexistoval) … no a mnu spomenuty semanticky rozmer inrkiminovaneho slova „negro“ – to, ako sa k nemu FA, suarezovi antifans a media postavili bolo sialene a prioritne rasisticke …

          • becks

            18. augusta 2015 at 20:49

            Ty jsi vlastně dobromil. Lallanu bys nechal hrát jen proto, že má snahu ale Suarez je mrdka bez úcty. To je totálně zcestné. Na prvním místě ve světovém fotbale jsou dvě věci, které se navzájem podmiňují. Peníze a úspěch. Až poté se dá mluvit o fair-play a o lidském chování. A dám ti jeden příklad. Chelsea loni vyhrála titul i díky D. Costovi, kterého nikdo nemá rád, nehraje fér, je to zmrd a i vlastní fanoušci na něj dokáží plivat. Ale je to přesně ten hráč, co se bije za každou cenu….podobný byl pro mě i Suarez. Může se ti to nelíbit sebevíc, ale radši bych viděl v LFC Costu než hodného chlapce Lallanu. Liga, a už vůbec ne anglická není o dobromyslných činech. Hraje se na hřišti, není to balet. Každý, kdo chce mít za hlavní cíl lidské chování a fair-play, může získat dodatečné místo v EL od UEFA za fair-play. Já osobně bych se radši pral o LM s jakýmkoli grázlem v útoku, který by tam nechal vše. Kdo nechce ve fotbale vyhrávat, je slaboch…

          • robroy

            18. augusta 2015 at 20:50

            Ved Luis nemal dostat ban za Evru, ake fair play?
            Dostal ban za Ivanoviča, to bolo OK..
            LFC pod Rodgersom podobného TOP hráča mať ISTO nebude.

          • karel

            18. augusta 2015 at 21:34

            odpoved na Kwopuv koment 20:32
            Rozumim tomu, ze je hodne emoci v zapasech, ale Luis pouziva nefair taktiku v prubehu cele sve kariery, je to velmi zakerna technika, proto pro ni nemam omluvu.
            Co se týče Terryho a Suareze, tak souhlasim, ze tam nebyl stejny metr a je to pro me zklamani.
            Semanticke vyznamy, a obhajoby Luise, resp. toho, jak to bylo mysleno jdou mimo me. Stojim za tim, ze Luis je vychytraly chlapik a chtel Evru rozhodit, zapada to do scenare jeho pristupu ke hre. Evra byl kapem francie, kapem v united…to neni jen tak, dost jeho spoluhráčů z repre i united o něm hovoří v superlativech, mrdka to není ani náhodou, sledoval jsem jeho videa ze soukromí, ten chlapík je třída. Kdyby Luis počastoval tím samým slovem nějakého noname hráče, nic se neřeší. Jenže Evra se ozval…tuhle věc nechci řešit. Zkus se nabarvit na černo a sežeň si práci, bydlení…všude tě vypíčujou. Evra si za kariéru vyslechl mnoho rasistických poznámek, ale jakmile dosáhl status respektované osobnosti, tak rozumím tomu, že se ozval a udělal aféru. Udělal jí i kdysi Viera v Arsenalu, moc jsem mu fandil tehdy, tenkrát se výrazně pohnuly ledy v otázce rasismu v PL.

            • kwop

              18. augusta 2015 at 22:40

              opakujem, mylis sa a vlastne absolutne .. byt kapitanom moze akakolvek guma, vobec ten post neprecenuj .. ak tu bol nejaky rasiszmus, tak len zo strany FA, fergusona, medii ci fans voci suarezovi .. a to dokazany …. ten suarezov bol len tvrdenim proti tvrdeniu …

              vsak ked o tebe bez dokazu poviem, ze si pedofil, lebo som to niekde zacul, poviem to kamosom, nech to potvrdia, len aby som ta znemoznil, tak potom tym pedofilom naozaj si?

              apropos, uruguajcanov stary otec je cernoch .. PS: ten semanticky rozmer je nosny a zasadny … vsak ked ti nejaky srb povie, ze si k*kot (v jeho reci to znamena kohut), tak ho asi nebudes brat za sympataka a fajn typka .. a mozno mu aj budes chciet dat jednu po papuli .. lenze v momente, kedy zistis, ze ta nijako nechcel urazit, tak by si mal uvazit, ze sa mylis .. a toto je aj jedna z point kauzy suarez vs evra ..

          • karel

            18. augusta 2015 at 21:46

            odpoved na koment z 21:25
            kwope ja ani nevim, jaky je vetsinovy nazor v otazce suarez vs evra. Priklonil jsem se na stranu Evry, cely ten spor se tocil okolo rasismu, ale pro me bylo jadrem sporu…VYUZITI RASISMU JAKO TECHNIKY JAK ZNEUCTIT PROTIHRACE. Vubec me nezajima, jestli je Luis rasista nebo ne, myslim si, ze neni, ale stal se jim v ten okamzik pro Evru, ktery v tu dobu urcite neslychal podobne veci, prave proto, ze byl kapitanem United a respektovanou osobnosti v PL. Mimochodem Evra byl vzdy v teto otazce velmi striktni. Nakonec Luis urcite musel sam prijit k myslence, ze v civilizované společnosti v roce 2013 nemůže používat taková vyjádření. Od té doby si myslím, že žádnému protihráči neřekl to slovo…a to je podstatné, že se Luis v tomto ohledu napravil…jenže přišli další nefér taktiky, ale pro mě je lepší když někoho hryzne, než když někoho poníží slovem, o kterém ví, že druhému ublíží. Viera kdysi málem zabil Keana, za jeho rasistické narážky…škoda strašně jsem mu fandil, aby ho sesekal. Paradoxně tito dva hráči oba přiznali, že si jeden druhého vážili (po konci kariér). Viera byl takový kanón, že dokonce když vyloučili Keana, tak Viera orodoval u rozhodčího, aby ho nechal na hřišti, chtěl hrát proti svému soupeři, porazit ho na hřišti, krásnej příběh.

          • karel

            18. augusta 2015 at 22:59

            odpoved na koment 22:40
            LFC Luise hodil pres palubu, protoze si uvedomil, ze tu bitvu nevyhrajou, proto Luise chabe branili, pravda dukaz tam nebyl, tak jak je mozne, ze LFC trest prijal? Kdyby byl bez viny, tak Luis kope okolo sebe, co může…nikdo se za Luise nepostavil. Postavili se za Luise, ze neni rasista, v tom stojim za Luisem take. Pro me nejde v tomto sporu o rasismus, ale o vyuziti rasismu jako pomucky, k zneucteni druheho. Luis mu mohl rict parchante, buzinko…to by Evru ale nerozhodilo, proto zvolil tezsi kalibr, ktery zabere…a ono to zabralo, ale obratilo se to proti Luisovi. Luis neni rasista, jen si neuvedomil, kde a proti komu v tu chvili hraje.

          • karel

            18. augusta 2015 at 23:10

            když Luis pokousal toho Itala, tak dělal, já nic, já muzikant, takže jestli stejnou (nepřesvědčivou) hru hrál i před FA, tak se nedivím, že věřili Evrovi a Luise odsoudili bez přímého důkazu. Dovedu si představit, že Evra před FA vystupoval autenticky, kdežto Luis se vymlouval (působil nevěrohodně), proto se rozhodli k trestu aniž by existoval přímý důkaz.

  8. faby

    18. augusta 2015 at 18:39

    jamyzz suareze by tu neudrželo nic prostě chtěl odejít a myslím že tohle nebyl jeden z těch hráčů které psal karel jako příklad jen si to přitáhl za vlasy … a celkově si svůj kometář postavil jen na suarezovi což je nesmysl protože jeho jmeno tu ani jednou nezaznělo

    • becks

      18. augusta 2015 at 21:01

      Když Suarez viděl, o jakých posilách se spekuluje, tak si ten přestup radši vybrečel 😉 A letos vyhrál 4 trofeje…. To by se mu v Poolu nepodařilo ani za 100 let.

  9. becks

    18. augusta 2015 at 19:05

    Naprostý alibismus opěvovat po dvou kolech šestibodový zisk a dvě čistá konta. Zvlášť když to bylo dílo spíše štěstí a náhody. Pokud podobný výkon bude LFC opakovat i další kolo, tak se dočkáme prvního velkého výprasku sezóny. Každý, kdo má oči na správném místě a fotbalu aspon okrajově rozumí, tak musí vědět, že s podobnými výkony nelze v celém průběhu sezóny uspět. Každý, kdo je spokojený s takovým začátkem sezóny, co se herní výkonnosti týče, má jen průměrné ambice.

  10. Švandik

    18. augusta 2015 at 23:59

    Nepřečetl jsem tady vše, nicméně mi přijde hloupé jak obhajování Rodgerse a současné hry LFC, tak nadávání a pohrdavé komentáře od lidí, kteří s tím nesouhlasí a naopak tým kritizují.
    Začátek sezóny přišel hrozně brzo. Bylo to krásně vidět i minulé kolo na Bentekem. V pondělí měl o týden na natrénování víc a hned to bylo o sto procent lepší. Proto se mi líbí komentáře typu „proč nehrál Firmino od začátku“. Jasný, každý z nás je tady s hráči každý den a proto ví, že Firmino, který hrál ještě na konci června Copu Américu, je dnes odpočatý, sehraný s týmem a plně připravený na celý zápas.
    Zároveň moc nechápu ten hate na Lovrena. Se Stoke byl lepší než Škrtel, s Bournemouthem horší, ale rozhodně nebyl tak příšerný, jak se z něj místní uživatelé snaží dělat. Také bych si přál, aby hrál Sakho, ale to, co se momentálně děje okolo Lovrena, to mi připomíná hysterii kolem Lucase. Holt jsme si našli jiného obětního beránka, když nám konečně Brazilec zmizel z očí.
    A teď zase z druhé strany. Že někdo vidí pozitiva na prvním utkání sezóny a třech bodech ze Stoke, to chápu. Tam to bude těžké (a možná i těžší) i za dva měsíce. Ale opravdu vám přijde super, že jsme udrželi čisté konto a zvítězili upoceně 1:0 doma nad nováčkem z Bournemouthu? Před šesti lety hráli čtvrtou ligu a my se s nimi budeme strachovat o vítězství do poslední minuty? Vždyť jsme v druhé polovině nepřelezli polovinu a i Aston Villa hrála s tímto soupeřem lepší fotbal. Já bych se teda styděl.

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply