Karius bude jednotkou. Vyhrážky a nadávky ho ale lepším nespravia

Loris Karius je podľa mnohých Kloppova najhoršia kúpa. Po finále Ligy majstrov (je jedno, či mal po strete s Ramosom otras mozgu, alebo nie) i po príprave s Tranmere sa na jeho adresu vzniesla tona kritiky.

Klopp si ale ide svoje. Opäť raz. A tak tí, ktorí si myslia, že príde do brány nejaké top class meno, zostanú sklamaní. Nemecký manažér The Reds sa Kariusa zastal po finále Champions League a urobil to aj teraz po druhom prípravnom dueli pred sezónou 2018/19.

Jurgen Klopp defends Loris Karius

Napríklad aj tým, že takúto situáciu (keď lopta po prudkej strele vypadne gólmanovi z rúk) videl tak 500x v živote. Ja tiež. Aj väčšina hejterov, len si to v návale emócií neuvedomujú.

Taký de Gea nechytil na MS v Rusku nič. Naozaj nič. Navyše v dueli s Portugalskom (3:3) poriadne zakiksoval. A to sa bavíme o top class gólmanovi. Prestupový sen miliónov fans The Reds Allison chytal na šampionáte ako obyčajný brankár, pričom medzi ním a brankárom TJ Družstevník Horné Zakysané nebolo vidieť žiadny rozdiel. Uruguajčanov pre zmenu potopil Muslera.

Dôležité je spomenúť, že vyššie uvedený de Gea, dnes rozhodne gólman z najlepšej svetovej trojky, bol v prvej sezóne v Man Utd slabý ako čaj. O dosť slabší ako náš kiksér Karius. Dnes je na najvyššej úrovni. Prečo? Pretože mu na Old Trafforde dali šancu – po kiksoch (a nebolo ich málo) verili v jeho talent a potenciál a neposlali ho predávať párky cez ulicu. Tam niekde väčšina fans LFC vidí Kariusa.

A pritom je to také jednoduché – stačí byť trpezlivým. To ale fans Merseysiders nepoznajú. Resp., lepšie povedané, nepraktizujú. Všetko hŕŕŕŕ, po 2 mesiacoch povyhadzovať každého a nahradiť menami výlučne z prvých strán bulváru … and here we go.

 

Áno, Karius je na smiech. Áno, pokazil nám finále LM (v ktorom, ktovie, kedy najbližšie budeme). Áno, musí sa ešte výrazne zlepšiť, aby sme ho brali za oporu. A áno, mal by vyhľadať psychológa, ktorý mu pomôže prekonať tú bariéru, ktorú aktuálne v hlave má. Loris nie je zlý gólman, keby bol, nie je svojho času v Bundeslige v TOP trojke. Má ale problém s psychikou, ktorej samozrejme nepridáva ani to, keď mu ľudia píšu, ako by ho najradšej videli hore znak.

Ako som písal v máji po dueli s Realom Madrid, ak bude Karius zdravotne fit, bude na prvý ligový duel v bráne The Reds. Je Kloppovou jednotkou a Nemec, narozdiel od nás fanúšikov, je trpezlivý. A hlavne svojim hráčom verí. Robertson, Oxlade-Chamberlain, Mané sú veľmi dobré príklady.

A prosím vás, už nikdy v súvislosti s nemeckým gólmanom nespomínajme spojenie „starý dobrý Mignolet“. Fakt nikdy. Belgičan je všetko možné, len nie kvalitný futbalista.

36 Comments

  1. Alex85

    11. júla 2018 at 10:33

    Kwop: z mojho pohladu si opisal situaciu dokonale!!!
    1000% suhlasim

    • keeno

      11. júla 2018 at 21:06

      Alex

      Pridavam sa

      Plus citujem kvopa

      Taký de Gea nechytil na MS v Rusku nič. Naozaj nič. Navyše v dueli s Portugalskom (3:3) poriadne zakiksoval. A to sa bavíme o top class gólmanovi. Prestupový sen miliónov fans The Reds Allison chytal na šampionáte ako obyčajný brankár, pričom medzi ním a brankárom TJ Družstevník Horné Zakysané nebolo vidieť žiadny rozdiel. Uruguajčanov pre zmenu potopil Muslera.

      Aj Caballero, co vyviedol?, ako keby sa po Kariusovom zlyhani roztrhlo vrece na tychto Ms so ukazkovymi chybami brankarov

      Klopp vie, co robi a nech to tak aj zostane

  2. robbie66fowler

    11. júla 2018 at 10:39

    Súhlasím s názorom, že Mignolet nie je „starý dobrý“, ani lepší ako Karius ale so zvyškom nesúhlasím. Karius nikdy nebude skvelý brankár. Bude priemerný brankár ale nikdy nebude taká trieda ako napr. De Gea, ktorý dokázal pre Scum Utd vychytať možno aj 12-15 bodov za sezónu. Kľudne sa môžme o tomto porozprávať o rok, o dva, o tri ale myslím že ani vtedy nebudem mať iný názor. Nechám sa prekvapiť, možno už tento rok bude najlepším brankárom ligy (hah)

    • kwop

      11. júla 2018 at 11:25

      ak by de gea nedostal u mrdiek po prvej sezone plnej kiksov druhu sancu (a podla pristupu fans LFC ku kariusovi – by ju nikdy nemal dostat), ako by sme sa dnes mohli bavit o tom, ze de gea je top class, kt. mrdkam svojimi vykonmi pomohla mat v tabulke o 15 bodov viac?

  3. MengiCZE

    11. júla 2018 at 10:51

    Nejsem a nikdy nebudu typ, co bude nadavat jakémukoli hráči lfc, ale pokud včera klopp neviděl že ward bxl koncentrovaný cely zápas a Trapius zase dojebal co mohl, tak co máme čekat v sezóně???

  4. jirka6454

    11. júla 2018 at 11:23

    Myslím si,že ani trpělivost nic nezmění. Karius nebude jistota v bráně,jeho časté kiksy nás budou srážet.

    • kwop

      11. júla 2018 at 11:27

      caste kiksy .. prosim, aby si ich vymenoval .. od februara 2018 do finale LM nikomu ani len nenapadlo, ze jarny karius je nejaky trapak, kt. nema na LFC ..

      • Ondris

        11. júla 2018 at 12:18

        Ja si spomínam na zápas s AS Roma, kde mal veľké šťastie, keď tuším Kolarovova strela skončila na žrdi, čo bol rovnaký kiks ako potom vo finále CL. Na mňa Karius nepôsobí za celé pôsobenie v LFC ako brankár, ktorý má na to byť jednotkou. V porovnaní s Mignoletom je na tom rovnako ak nie ešte o trochu horšie.

    • MengiCZE

      11. júla 2018 at 11:33

      Asi tak 3 sezona a stale nic

  5. Trapy

    11. júla 2018 at 12:32

    Povodne som nechcel reagovat,ale neda sa:-).Aspon si Kwop,po dlhom case rozprudil diskusiu. Najprv Tvoj clanok,potom moj nazor.
    500X si videl vypadnut golmanovi lopru z ruk:-) ja teda nie,ze by sme pozerali rozdielne levely,asi nie. Nepovazujem ludi,ktory maju oci a pragmaticky nazor,za hajterov. Nikto nechce nikoho vyhadzovat po 2 mesiacoch( to je uz Tvoja klasika posudzovania),ale maestro tu je uz 3 sezonu a nechyta od februara,tych prilezitosti bolo viac,mam v zivej pameti,ako sa schovaval na lavicke pred kamerami.Chytal v kuse od 1, januara,bez pauzy.A tych 4-5 zakrokov,ktore boli nadstandard bola jeho psia povinnost.
    Trpezlivost,Tvoj vecny prazdny argument na fans,neviem ake kriterium mas Ty,ale kazda ma svoje hranice.
    Uvadzas priklady Roba,Oxa,Maneho:-) Robo sa chytil velmi rychlo,Oxo s Manem potrebovali par mesiacov.Zly priklad.A tak sa da naozaj suhlasit v Tvojom clanku len s 2 vecami.Nikdy uz Mignolet a Karius patri do ruk psychologov.
    My nie sme vsak samaritansky klub,ale Lfc.Po kupe Keitu a Fabinha sa nam konecne crta realna sanca si zahrat spolu s ManU a ManC vyrovnanu partiu v boji o vytuzeny titul,jasne opat netrpezlivost,ked Klopp zacina 4. sezonu a titul by mohol byt takmer po 30 rokoch:-))))
    Nutne je vsak zaplatat dieru po Coutsovi a vyriesit najdolezitejsi post a to je ten brankarsky!!!
    Tento compatriotizmus ala Mainz je vsak brutalne na skodu celeho projektu Kloppa.
    Cakat trpezlivo na to ,ze Karius v r.2022 vychyta Ligovy pohar sa naozaj nikomu nechce.Ak mu chce pomoct,tak by ho mal bleskom supnut na hostovacku,problem vsak je,ze kto by ho chcel.
    Klopp je vsak nesmierne tvrdohlavy,co niekedy nie na skodu,ale v realnom casovom horizonte.Vsetci okolo Lfc( nemam na mysli tento web),ocakavaju od nadchadzajucej sezony naozaj trofej,a nie hocijaku.A vsetci veria,ze to Klopp dokaze.Ale nie s Kariusom.
    Este na zaver,ked tu hovoris o neobmedzenych prilezitostiach,tak preco,aspon malu nedostal Ward.Ak nikto nepride do brany,tak verim vo Warda,ale bude to mat po presednej sezone tazke.

    • kwop

      11. júla 2018 at 12:59

      to 500x je bezna nadsazka – hyperbola, pouzivame ju v beznej reci kazdy .. „100x som ti vravel nejedz ten zlty snech“, „hendo ma milion prihravok na 2 metre“, atd., atd.

      ludia po 2 mesiaochc vyhadzovat chcu – mozno je mojou chybou, ze beriem fans LFC ako celok, nielen tych, co chodia sme ku nam na web .. proste nie su trpezlivi – presne tito fans by nedali sancu de geovi – jedine ak, tak v pracovni .. sranda, ze presne tito fans potom budu napr. de geu spominat ako priklad brankara, kt. svojmu timu vychyta + 15 bodov (robbie, toto vyzera ako hate na teba, uprimne, nie je)

      1. karius je tu 3. rok – pravda, 2. nie je vsak pravda, ze nechyta od februara – lebo ten brankarsky post proste je iny – narocnejsi ako ine – karius dostal az na jar sancu ukazat sa vo viacerych zapasoch v rade (predtym nemal 10 zapasov po sebe v drese LFC) a az do finale nebol bany za najvacsieho losera pod slnkom .. tam ten kiks s ASR bol, len sa vsak spytam, ze ked je to taky kikser, kolko ich odvtedy, co v LFC je mal? tipnem si – 5 ..

      takze ano, karius dostal realnu sancu az teraz na jar ..

      ***************

      priklad robertsona, oxa i maneho je spravny – najprv na nich fans nadavali, ze co to je za hracov, na co nam su, potom dostali sancu a nebolo to hned top a potom ukazali, ze su platni (mane dokonca spickovi futbalista) a razom je ten nazor tych, co po 2 mesiacoch vyhadzuju a posudzuju iny .. ano, fans LFC su bud trpezlivi alebo netrpezlivi .. a ci to je moj vecny prazdny argument – je to v prvom rade fakt ..

      *****************

      ak nevyriesime post stopera, ak nepride dalsi hrac dopredu a ak si budmee mysliet, ze ward je kvalitny brankar (kt. sice vacsina za nas videla chytat dokopy tak 3 zapasy), tak su reci o realnom boji o titul len beznymi recami bez hlbsiegho vyznamu .. keita a fabinho su rozhodne upgradom nasho kadra, ale ak sa to zastavi tu, tak nic ine ako (realny) boj o TOP4 nebude

      • kwop

        11. júla 2018 at 13:02

        klopp ma svojich hracov .. lovren, hendo, lucas, mane, robertson, ox a aktualne i ten karius (+ keita, fabinho, VVD) … to su kloppove kone .. ward medzi ne nepatri ..

        co ale viem, ward je aktualne urcite horsi golman ako karius .. sice nie o konsku dlzku, ale je .. karius chytaval v bundeslige, lige z top 4 EU sutazi, a nechytaval tam hocijako ..

        ward sice chytal v kvalitnej champinshiop, ale budnesliga je poste kvalitativne viac ..

        netvrdim, ze by ward nemal dostat snuru zapasov, aby sme videli, ci sa chyti – ci je toho schopny, ale viem, ze klopp proste skor vsadi na kariusa ako na walesana ..

      • Trapy

        11. júla 2018 at 18:37

        Nerozumiem celkom bodu 2. v odstavci o Kariusovi.Teda len na upresnenie.Karius sa postavil medzi zrde 14.1. v zapase s ManCity,kde sme vyhrali 4:3. Pomer striel na branu bol 7:4,Ederson teda zneskodnil tri strely a Karius jednu.Odvtedy sa Migno uz medzi zrde nepostavil.Neviem teda,kedy u Teba zacina jar,ale u mna urcite nie 14.1.
        U Teba mal 5 kiksov a u mna zasa 5 zasahov,ktore stoja za zmienku.Samozrejme uplne hrubym odhadom.Tak isto statistiky u brankarov stoja za prd,lebo je rozdiel,co mu dovoli obrana a uz vobec nie cista konta,atd,atd….
        Na jednej jedinej veci sa teda s Tebou zhodujem v plnom rozsahu je,ze potrebuje psychologa.A to nie je brankar pre Lfc. Ak chce byt znovu medzi tromi top brankarami Vcelkonemeckej rise,tak musi zacat makat v klube,kde nebude na neho taka psychicka zataz,a keby mal gule,tak sam hodi uterak Kloppovi na hostovanie.
        Warda nikto nepovazuje za top brankara,ale vidim v nom omnoho vyssi potencial,nez v Kariusovi,ked uz teda nema nik dojst do Lfc.Karius jednoducho nema na jednotku v PL a bodka.

        • Trapy

          11. júla 2018 at 18:54

          Este som zabudol k tym stoperom.Ratam,ze Matip bude konacne fit,je tu predsa Gomez,original stoper,ktory sa osvedcil v narodaku,tak mu dajme predsa sancu.Tym by som povazoval stopersku otazku za vyriesenu,plus trpezlivy vecny backup Klavan.

        • keeno

          12. júla 2018 at 0:51

          Trapy
          S tvojim nazorom pohladom na kvalitu Warda absolutne nesuhlasim, preco?

          Lebo sme ho porovnavali s Mignoletom, ze nedostal sancu? Som presvedceny, ze Klopp vie preco Ward nie, rovnako ako vie preco Karius ano a bude jednotka.

          Okrem ineho, ak je Ward prehliadany Kloppom, preco nie je o neho zaujem po uspesnom hostovani v minulej sezone?

          Nic nie je ciernobiele, rovnako ako to, ze Hendersona nechcem v LFC, ale na poslednych MS nesklamal a bol oporou pre tim

          Z Lovrena prichodom VDK sa stava nezmatkar a konzistentny hrac, ktory nepanikari,

          Spominal si Gomeza, mne sa paci osobne tiez, ale paradoxom je, ze potom ako podal svetovy excelentny vykon proti Brazilii na poste stredoveho obrancu v repre drese, isiel uz iba dole

          Rovnako ty ako ja sme v novembri lamali palicu nad Klopppom, urcite si to dobre pamatas, ze si mu prestal verit, preco by som mu nemal v tejto chvili verit ohladom Kariusa? Lebo my vidime a vieme a nie sme na treningoch a nevidime, co vidi Klopp

        • kwop

          12. júla 2018 at 10:39

          jar = jarná cast sezony .. teda druha polovica .. zle som sa vyjadril

      • robbie66fowler

        12. júla 2018 at 1:20

        Kwop – nemám to prečo brať ako hejt, lebo ja ho nechcem vyhadzovať po 2 mesiacoch. Ja ho chcem vyhadzovať po obrovských chybách. Ako som spomínal po finále LM – ja keď niečo v robote dojebem, tak ma za to sprdnú alebo vyhodia. Nikto mi nepovie, dáme ti ešte rok šancu. A profesionálny futbalista, ktorý zarába strašné prachy v porovnaní s bežnými ľuďmi by mal byť takisto potrestaný. Pretože to, čo predviedol bola hanba. Ten chlapec to nemá v hlave v poriadku a do LFC nepatrí. Sorry ale môj názor je že šancu má dostať aj Ward. Mignoleta predať a Kariusa poslať k psychológovi na polročné liečenie predtým ako mu dovolíme postaviť sa kdekoľvek k našej bráne.

        • kiralok

          12. júla 2018 at 8:12

          Ahoj Robbie … cisto len k tvojej argumentacii, ze aj teba v robote sprdnu alebo vyhodia. V kazdej robote (vo futbale a aj v inych sferach) plati, ze o tom ci ta vyhodia rozhnodne tvoj nadriadeny. A v kazdej robote plati, ze chyby sa stavaju, chyby ludi posuvaju dalej. Ak je nadriadeny kompetentny tak to vie, a nevyhodi svojho zamestanca kvoli tomu, ze spravi chybu.

          To len tak vo vseobecnosti. Nemam vyhraneny nazor na to co s Kariusom, pretoze neviem odhadnut ako kvalitny brankar z neho moze byt. Kazdopadne ak ho mame vyhodit tak, by to malo byt kvoli tomu, ze na to nema, nie kvoli tomu, ze spravil chybu vo finale LM

        • kwop

          12. júla 2018 at 10:44

          de gea, neuer, kahn, casillas, p. schmeichel, buffon, toldo, grobbelaar atd atd, teda brankarski velikani, robili v pociatkoch svojich karier kopec hlupych chyb .. podla tvojej logiky, robbie, by mali byt vyhodeni a byt daleko od futbalovej brany .. nuz, pokojne, len ja s tymto nesuhlasim ze vobec. .

    • Alex85

      11. júla 2018 at 13:03

      Na tejto stranke je najviac super to, ze takto ma vyzerat diskusia, ktora ma zmysel 🙂
      Lebo narovinu, suhlasim sice s Kwopom, ale Tvoje argumenty maju tiez hlavu a patu, a tazko sa da Tvojmu pohladu cokolvek vycitat. Absolutne suhlasim, ze sancu si zasluzi Ward. Sledoval som ho aj v Huddersfielde a velmi sa mi pacil. Myslim, ze by nebol ziadny fail, aj ked mozno neni uuplne TOP.
      ALE co ja neviem povedat, kto by ako novy brankar mal prist. U mna su top iba Curtois, Lloris, Oblak a DeGea. Vsetci bez vynimky nerealni pre LFC. Hocijaky dalsi brankar by bol pre mna iba taky pokus, ktory naozaj neporebujeme.
      Takze na Kloppovom mieste by som asi tiez skusil pripravu s Ward/Karius a niekto novy za Mignoleta. Ligu zacat s Kariusom ale tam uz po druhej tretej chybe vymena za Warda s tym ze uz teraz pripravovat kupu TOP brankara (akoze fakt neviem koho 🙁 ).

      • Trapy

        11. júla 2018 at 18:51

        To ze suhlasis s Kwopom je uplne v poriadku,je to predsa Tvoj slobodny osobny nazor.Tiez rozumiem Tvojmu postoju,lebo ja Ta povazujem za takeho velkeho liberala:-)
        Je skutocne to najtazsie dotiahnut top brankara,ved kto by si pustal takych,ako su spominani.Stale plati,ze utok vyhrava zapasy a brankari trofeje.
        U Oblaka a Alissonaje vraj problem cena.Ano,aj u mna je sialena,Oblak 100 mil.€ a Alisson cca 80-85 mil.€.Alisson je stale pred Edersonom a to je jednotka u majstrov zo City. Monchi vyplakava,ze na Alissona neprisla ziadna ponuka,lebo Real udajne nechce riesit brankara,u mna Navas je tiez top brankar.Treba preto rozbit bank a Alissona jednoducho kupit.Za Coutsa teraz lieta cena udajne az 240 mil,€,takze kde je ten strop? Urcity posun vsak nastane. Coutois podla mna odide teraz,urcite do Spanielska z rod.dovodov,tak uvidime.

        • kloppinho

          11. júla 2018 at 21:15

          Karius prišiel do lfc ako 1… V príprave sa zranil..asi po 2. mesiacoch sa vrátil do brány a po pár zápasoch kiksov a skopicin ho jurgen posadil. V januári dostal druhu šancu a vieme jak to dopadlo… Teraz dostáva tretiu šancu a zase začína excelovať“. Neverím mu. Mignoleta už nerátam.. Máme warda, ktorého môže istiť mladý grabara..ten má potencial donnarumu 😉

  6. ar77

    11. júla 2018 at 16:04

    Kwop v prvom rade,fanusik LFC je vsetko mozne,len nie netrpezlivy.
    Hraval som,alebo robim pri futbale dobre cez 30 rokov a poznam velmi dobre sportovu psychiku,garantujem ti,ze Karius je psychicky labilny,on bol uz pred finale a to ho definitivne odrovnalo.To samozrejme nehodnotim jeho sportovu uroven,ktora je max.priemerna,aj ked skor anoi to nie.
    Porovnanie s DDG dost kriva,kedze ten uz v druhej sezone pravidelne robil tym zmrdom body.
    Pre mna nema ani jeden z tych dvoch narok stat medzi zrdami.
    Budem rad,ked sa ti po sezone omluvim,ze som sa mylil a Karius nam vychyta xy bodov,ale mam prudke obavy,ze po sezone ho uz ani Kloppo nezachrani pred tym stankom z parkami

    • ar77

      11. júla 2018 at 16:08

      A teraz si predstav,co s nim porobia fans na cudzich stadionoch,dobre si vsetci pamatame co robili Mignovi pri odkopoch a ten je bez debaty psychicky inde

    • MengiCZE

      11. júla 2018 at 16:30

      A já se ptám jinak, co když opravdu bude slepej i po přípravě a zase da jemu přednost pred wardem.. co po dalsi zkazemr sezone, ktera by nas stála i LM?

      • kwop

        12. júla 2018 at 10:53

        mengi, karius je lepsi golman ako ward .. hovorim to nie preto, ze chcem stat na opacnej strane,a le preto, ze som kariusa pravidelne videl v bundeslige a warda v U23, skotsku i championship ..

    • kwop

      12. júla 2018 at 10:52

      suhlasim, ze sa de gea a karius nedaju kvalitativne porovnavat .. mrdka je daleko kvalitensji golman .. ALE a to je naozaj dolezite si uvedomit, ze:

      1./ de gea po prvej spackanej sezone dostal sancu a chytaval pravidelne, kdezto karius az teraz na jar (teda od januara, aby som nezavadzal)

      2./ brankarsky post je nesmierne dolezity a preto golman potrebuje chytavat nielkolko duelov v rade .. nie raz za 2 mesiace .. toto si psl uvedomme ..

      PS: tiez si myslim, ze je karius priemerny golman, tiez by som bol najradsej, keby prisiel neikto naozaj kvalitny, voci comu sa ale ohradzujem clankom i tak vseobecne je to jeho absolutne odpisanie v zmysle „nikdy nebude kvalitny“ .. ako toto niekto spoza monitoru moze tak bohorovne tvrdit?

      v cheslea si pred casom hovorili, ze zo sturridga, de bruyneho ci salaha nic nebude .. brali ich za priemerakov .. a aka je realita?

  7. MengiCZE

    11. júla 2018 at 16:31

    Jinak Kariusovo neatesti v LFC začalo už tehdy, když mu Lovren zlomil v přípravě na první sezonu ruku

  8. Yogino

    11. júla 2018 at 20:47

    Karius, tema na dlhe letne vecere, tak svojou troskou prispejem aj ja.

    Loris bude navdzy v LFC nieco ako Lucas, niekym milovany, dalsimi nenavideny.

    Katius dostava tretiu sancu v LFC a povedzme si otvorene ani jednu nedostal zasluzene, resp. za predvedene vykony. Prvu dostal, lebo bol/je Jurgenov nakup, resp. kon, po zlych vykonoch a naslednemu tlaku sa vratil Simon do brany. Druhu sancu dostal na zaciatku tohoto roku, v case ked Simon vyrazne nechyboval. Teda od 4.1. do finale ligy majstrov nejake velke zavahania nemal, ale nemal ani skvele zakroky, ktorymi by muzstvu pomahal zbierat body, ak ich aj mal, zratame ich na jednej ruky, presne ako tie chyby. Vo finale totalne vybuchol, nevadi. Pri rozcvicke pre prvym zapasom mu vypadla lahka lopta, druhy zapas, dalsia chyba. Mozno ako brankar talent ma, no chyba mu koncentracia.

    Takze za mna rozhodne nie, na tejto urovni nemozeme cakat 50 zapasov ci na to ma. Bud ma, alebo nema. On uz ukazal.

    PS: takuto rozohravku som za 25 rokov v dedinskom futbale nevidel ani jednu..
    https://www.youtube.com/watch?v=gsuNiRXurHs

    • kwop

      12. júla 2018 at 11:06

      prvu dostal nie preto, ze to bol kloppov nakup, ale preto, ze do LFC prisiel ako treti naj golman danej sezony v bundeslige!!! takze, ak sa mame bavit o nejakej zasluzenej sanci, tak to bola ona .. len ono mu lovren v priprave zlomil ruku a here we go, mignolet do brany ..

      karius nemal skvele zakroky? so sevillou 2x, s newcastlom, portom, evertonom, crystal palace..

  9. sixx

    12. júla 2018 at 16:14

    Big Like za clanok. Tak nejak to vidim aj ja.

    • sixx

      12. júla 2018 at 16:23

      este by som pridal tuto sprostost. Nech je sranda.

      James Pearce: Liverpool boss Jurgen Klopp set to give Danny Ward opportunity to be first-choice goalkeeper. Wales international has impressed Reds boss during pre-season.

      • kwop

        12. júla 2018 at 18:42

        je to pomerne logická vec.. Tak snáď to aj tak bude a jimbo pearce, inak brutal neschopak, kt po nástupe kloppa nemá žiadne real info o prvom time LFC, si konečne po mesiacoch na konto pripíše nejakú reálnu info o LFC..

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply