Karius novou jedničkou v bráně Reds

Po překvapivém nasazení Lorise Kariuse proti Manchesteru City vydal Jürgen Klopp jasné stanovistko. „Liverpool FC má novou brankářskou jedničku.“

Německý gólman dostal přednost před stabilní jedničkou pro Premier League – Simonem Mignoletem a po Evertonu si připsal druhý start v řadě. 24-letý brankář, který se potýká s nestabilnímí výkony dostával v této sezóně zatím možnost pouze v milionářské Champions League, po zápase se City však manažer Klopp vydal jasné prohlášení.

„Nyní je jedničkou Loris, možná udělal několik chyb, ale to je život.“ K této větě ještě přidal: „Do dalšího zápasu neuděláme zádné změny, pro Champions League a ligu bude pozice neměná.“

Karius se ve včerejším zápase znovu nevyvaroval chyb. Po podcenění situace a střele Saného se Citizens vrátili do zápasu. Jsou mu také stále přičítány opakované chyby v podobě špatných výběhů na vysoké míče a špatná poziční hra. Na tuto situaci Klopp odpověděl: „Pokaždé najdete v polévce vlas.“ Dal tedy jasně najevo že za brankářem stojí.

Výsledek obrázku pro sané goal karius

Loris Karius přišel před 2 lety z Mainzu 05, no v závisloti na nepřesvědčivých výkonec si zatím připsal pouze 27 startů za Reds. Nyní má šanci ukázat, že potřeboval pouze herní vytížení a jeho výkony porostou.

Další příležitost předvést se v dobrém světle, dostane mladý brankář za týden (22.1. o 21.00) proti Swansea.

37 Comments

  1. Pino

    15. januára 2018 at 9:03

    Este jedna vec mu moze pomoct a to je VVD pretoze chytat za lovrenom od kotreho nevie clovek co ma cakat je asi narocne..Ale jedna vec je pre mna jasna stoji na ciare ako poleno a to v anglicku nejde vsak lopty lietali cez patku a on ani po jednej jedinej nesiel..mal by si pustit video svojho vcerajsieho naprotivka..
    Myslim ze do konca sezony je brankarska otazka vyriesena a verim ze s VVD to bude lepsie..ak v lete prvy nakup musi byt brankar..

    • MengiCZE

      15. januára 2018 at 9:05

      Včera snad 5x zůstal stát a jen díky smolným dotekům hráčů city jsme nelovili míč z brány.. No Dijcek proti Evertonu na něj už křičel tak snad si ho vycupuje.

  2. Pino

    15. januára 2018 at 9:17

    Presne tak vcera raz aj matip..ten center ked otamendi netrfil loptu siel popred neho a stal jak stlp..neobhajujem migna ale ten uz po nejakej tej lopte aj siel..Ale mne aj tak nejde do hlavy jedna vec ako trenuju.. Vsak mignolet prisiel po super sezone v stoke, kde bol hrac roka, tri sezony v anglicku..karius ako myslim druhy najlepsi brankar bundesligy a kde su teraz..ci problem nieje aj niekde inde preto ak pride aj novy brankar obavam sa ako skonci..

    • Xabi18

      15. januára 2018 at 9:37

      * v Sunderlandu..

      Já ale nechápu načasování, teď si myslím, že Migno chytal spolehlivě a jen tak přijde o flek?

      • MengiCZE

        15. januára 2018 at 10:05

        Tak ono ve finále, Karius má lepší hru po zemi i výkopy atd. Jestli bude Dijcek jebat Lorise tak věřím, že těch kiksů bude méně

        • Xabi18

          15. januára 2018 at 11:19

          Uvidíme no..Jen říkám, že nechápu to načasování…Ale zase ho nijak nezatracuji jak většina tady u nás…

      • Jamie23

        15. januára 2018 at 15:36

        No skoda, ze si nepamatas na gol Chelsea v novembri !!! Ten ho bude mata do konca sezony !!! Ako 2 metrovi obor trapne zareaguje na ktovie ci strelu alebo center posahaneho Williana co sa 2 tyzdne chvalil, ze to takto chcel… No bacov kkt chcel…

        • Xabi18

          15. januára 2018 at 19:54

          Jak se gól s chelsea někdy z novembra neslucuje s tím, že jsem napsal, že teď (cti v posledních týdnech) chytal spolehlivě?

  3. saty7

    15. januára 2018 at 10:03

    to sme dopadli ked tato diera je nasa nova jednotka … to co vcera predviedol je fakt na zamyslenie … vam vravim este budeme z laskou spominat na mignoleta po par zapasoch … ale prestupove okno je otvorene … takze dufam ze sa uvedomia a kupia golmana …

  4. Lumeek

    15. januára 2018 at 10:11

    Uf, to jsou nervy. Karius je to nejhorší, co se Liverpoolu v posledních letech přihodilo. Snad kromě Balotelliho. Stačí trefit bránu a míč jím prostě proletí (vzpomeňme třeba na Spartak). Je hrozně frustrující dostávat góly úplně ze všeho.

  5. keeno

    15. januára 2018 at 13:00

    Konecne spravne rozhodnutie, jasny signal, ze vlete pride novy brankar, karius bud sa chyti a ukaze , ze na to ma, musi dostat sancu, ja v nom potencial vidim, len je schovany hlboko
    ked nie tak musi liverpool konecne kupit brankara kvalit de geu, karius dvojka, alebo mignoleta , je uplne jedno

    P, S. Som rad, ze moja predtucha, ze od city dostanu clapci debakel sa nesplnila, januar rozohrany skvelo

  6. JURAJ

    15. januára 2018 at 14:30

    Pánove, majte u prdele, kto si určil za jedničku; je Nemec, ako onehdy spomínal Firmino a ide si za svojím – pomaly, ale na sicher.
    Pepek si myslel, že i LFC sa potentujú z ich doteraz predvádzanej hry.
    A bol obkľúčený Pekelnou Mocnosťu, …

    A odťahovu Službu, i dve, na Autobusy? Čakajte, ste v poradí

  7. Jamie23

    15. januára 2018 at 15:29

    No ked si zoberem vcera Kariusa tak to vzhladom, ze nema zapasovu prax a dostaval ovela menej moznosti v lige ako cokoladkar Mignolet hlavne je, ze sme neprehrali a odplatilo to potetovanemu hostujucemu brankarovi na krku, ze nebyt jeho prichujnisteho vybehnutia v zapse u nich by sme neprehrali !!! Nech smolkovia zistia, ze aj hraci The Reds su odhodlani ist na doraz a ze na heavy metal od 58-69 minuty nemali a nech do pce aj nafto-princovia z Kataru a nech si zapamataju, ze LFC je iba jeden a na Anfieldu si z neho chujov nikdy nebude robit !!!

  8. Johny1891

    15. januára 2018 at 16:24

    Za mňa jednoznačne Mignolet. Má určite lepšie reflexívne zákroky, podľa mňa aj výkopy a až na kiks s Arsenalom chýta spoľahlivo. Podľa mňa je o triedu lepší než Karius a to je v podstate priemerný brankár. Samozrejme je to vec názoru a nechávam to na Kloppa.

    • Yogino

      15. januára 2018 at 16:35

      Johny no myslím, že inú možnosť ako nechať to na Kloppa ani nemáš 😄

    • keeno

      15. januára 2018 at 16:41

      Mignolet dostal doveru aku snad ziadny brankar jeho kvalit v klube na najvyssom leveli nemal nena ani sancu viac nedostane

      Ak couthinho nie je hrac najvyssej triedy , tak mignolet je tretia trieda , dostal neskutocnu podporu a doveru od menezerov a kazdy fanusik lfc ma jasno , ze dvojka v kube mu svedci, rovnako v reprezentacii

      Klopp v tejto chvili valcuje vsetkych jeho kritikov a tak budem , co sa kloppovho usudku ohladom Kariusa, verit v to preco ho kupil a hlavne mignoleta sa uz zlepsovat nebude, a horsie sa chytat neda na najvyssom leveli, tak je cas pre kariusa jednoznacne, zapas od zapasu bude rast, uvidim , ci potvrdi, ze bol trojka v nemeckej repre

      • Johny1891

        15. januára 2018 at 23:31

        Súhlasím keeno. Migno je cca 3 tretia, ale pre mňa je Karius štvrtá 😀 nemyslím si, že Migno je taký kiksar, že by nemohol chytať za LFC, aj Valdés bol aký kikser a bol v základnej 11tke neporaziteľnej Barcelony. Podľa mňa je Karius krok späť, uvidíme čo sa bude diať.

        • keeno

          16. januára 2018 at 14:37

          Johny
          suhlas, uvidime, co sa bude diat, ja v kariusovi vidim obrovsky potencial, nedostava zapas za zapasom prilezitost,psychika je zradna vec, preto za mna konecne nech chyta do konca sezony a dufam, ze novy reina je na ceste v lete do liverpoolu

  9. ar77

    15. januára 2018 at 17:20

    Z tychto dvoch nema ani jeden narok nosit nas dres.Nas golmani nepodrzali ani si nepamatam.Mne je lautr fuk,ci chytava pravidelne,alebo nie.Oni to ani jeden nehraju za pivo a parky,su to tazko plateny profici. Kazdopadne dufam,ze toto je moment,ktory znamena,ze Ybelgican to ma u nas uz za sebou a v lete pride do brany niekto,kto nam konecne body vychyta,nie iba strati

    • IgoR

      15. januára 2018 at 20:51

      ar77 … snáď máš pravdu a Mignolet u nás tymto skončil. V lete podla mna príde niekto či sa Karius chytí alebo nie.

      Ja som rád, že Klopp po tom čo odstavil Lucasa postupne odstavuje aj ďalších hráčov, ktorí objektívne na LFC (ktorý chce hrať LM a špicu PL) nemajú kvalitu. Odstavil napr. aj môjho obľúbenca Sturridga (kt. sa okrem toho odstavil aj sám – zraneniami) a je mi to fuk .. pretože tak to má byť – hrať majú najlepší.
      Klopp to však robí rozumne – neodpálkuváva ich okamžite, jednak preto, že im ešte dáva šancu (predsalen vidí viac než my .. vidí ich každý deň na tréningu) a hlavne .. nepošle ich preč pokiaľ nemá adekvátnu náhradu – však to by bola samovražda (nielen čo sa kvality týka ale aj šírky kádra).

      Čo sa týka Kariusa … videl som ho v nejakom zápase ešte dávno v drese Mainzu na Eurosporte a hovoril som si .. že vyzera veľmi dobre. V Nemecku bol považovaný za veľký a talent a myslel som si, že bude u nás jasná jednička .. a ono to tak aj na začiatku vyzeralo .. Neviem či si tu niekto vôbec pamätá .. ale v príprave ..tesne pred sezónou si myslím, že v zápase s Chelski zlomil ruku a bol 2 mesiace out.

      Hej a ďalšia vec – mal vtey len 22 ROKOV! … dnes má 24. Do zranenia chytal v príprave veľmi dobre .. ale potom ako ho Klopp po zranení vrátil do zostavy bol ako vymenený a odvtedy sa nevie chytiť .. aj keď treba povedať, že teraz je lepší než minulú sezónu.

      Nehnevajte sa, ale príde mi .. že mnohí z Vás tu ste strašní obmedzenci čo sa týka trpezlivosti do boha. Myslíte si .. že vidíte „hrá dobre.. hrá zle“ a rozumiem sa do futbalu .. ten nech hrá ten nech ide do piče a po prehratom zápase – tréner je kokot. Krčmové kokotiny.

      Klopp není nováčik ako Rodgers ani teliatko Hodgson, ktorý trénoval vo Švédsku … a vie čo robí kurva a ak nebude vedieť tak pojde do piče jak všetci ostatní.

      Keď sme zaváhali s WB, s Evertonom a predtým neviem s kým .. tak vás išlo rozjebať a Klopp out a podobne mudrlandské pičoviny. Popritom aj ostatní z top 4 remiizujú, prehrávajú v každom kole … proste tak to je – to to nieje FIFA, že si nakúpiš hráčov a vyhráš celú sezónu za týždeň, toto je futbal a lopta je guľatá.

      80% v športe je psychika! … a mladý Karius ju zjavne po zranení stratil a odvtedy sa ako tak dáva dokopy, aj keď to stále vyzerá zle – je to škoda, pretože aj keď si pozriete nejaké jeho videa ako chytal v Mainzi .. tak na svoj vek vyzeral velmi dobre. Ale to vás nikoho nezaujíma.. … okamžite všetko hneď všetky výsledky, zápasy, tituly .. aj keď sme pritom už 10 rokov celkom v riti a viac než 20 rokov sme nevyhrali titul. Kúsok sa nám zadarí a vám to už jebe .. že ideme na vyhrať ligu a podobne.

      Kwopor to písal v predchádzajúcom článku a plne sa s tým stotožňujem …. pred pár zápasmi / týždňami vyzeral OX zle .. Klopp ho skoro nestavial a hovorili ste si, že na akú piču sme ho kupovali za 30 mega .. hráča ktorého nechceli v AFC a teraz sa z neho idete pomaly dosrať. Odborníci. Inak ja si OXa pamätám z pred pár rokov a velmi sa mi páčil už vtedy .. aj som si hovoril, že prečo ho Arsene nestavia.
      Aby som bol ale úprimný .. tiež som z neho nejak extra nadšený nebol a to ani na začiatku a ani po tých pár zápasoch … ale Klopp s ními pracoval, postupne nasadzoval a dával mu väčší priestor .. a dnes sa z neho ideme posrať ,, že však v pohode nahradí Coutinha.
      To isté s Canom nedávno .. a dnes je už skoro vsetkym jasne aký prínos pre nás predstavuje a hlavne ako sa ešte môže zlepšiť (vzhladom na náš vek, btw … včera bol opäť zviera – a to hral chorý).
      To isté Gomez ide každym zapasom neskutočne hore.

      Odjebať mladých hráčov je veľmi jednoduché … inak taký Lazar Markovič vyzeral v Sportingu niečo ako Salah v As Rím. Mladý .. rýchly .. jednoducho hrajúci. Došiel sem .. Rodgers ho jebol na laveho wingbacka a bolo po srande + nejaké zranenia. Dnes je v podstate bez angažmánu .. kurva, a to sme ho pred rokmi kupovali za solídnych viac než 20 mega ak sa nemýlim. Takto lahko sa dá odjebať psychika a kariéra mladého hráča.
      Ale vy ste šeci mudrlanti, Klopp je kokot čo nevie trénovať a hráme už druhú sezónu pod jeho vedením o klasické 6-8 miesto že? .. alebo vlastne NIE!

      To, že dáva teraz šancu Kariusovi je úplne logická voľba. Je mladší ako Migno, má teda väčšiu perspektívu napriek tomu, že je to stále slabé … ale chytá podobne zle ako Migno a ten už dostal šancí kopec a stále je rovnaký. Karius sa navyše postupne rozchytal v LM a radšej dať šancu jemu (mladšiemu), s tým, že v lete niekto určite príde. Tak ako prišiel Mané, Salah, Ox, VVD, Keita atd.

      • emil

        15. januára 2018 at 21:03

        konecne nazor od srdca s ktorym sa plne stotoznujem. Tiez mi to tu niekedy pripada ako by tu boli sami netrpezlivi gloryhunteri. Progres pod kloppom je evidentny. Staci si porovnat stav muzstva pocas januara 2017 a teraz.

      • Pino

        15. januára 2018 at 21:38

        Ku kariusovi len tolko je asi jedno ci migno ci nemec..ale tak ako chytal vcera to nepojde po takych loptach ale tam lietali musi ist..snad mu prichod VVD pomoze..
        Oxa sa priznam som nechcel ani ja vtedy som chcel hlavne stopera..v zaciatkoch to nebolo terno ale teraz ide od zapasu k zapasu a podava super vykony

      • kwop

        16. januára 2018 at 8:14

        IgoR, nemal by si takto reagovat, budes totiz taky ist kkt ako ja 🙂 .. a nehovor, ze mignolet chyta zle, lebo to znamena, ze nadavas na vlastnych hracov a nestojis za klubom .. takze radsej treba byt ticho a napisat pod prispevok YNWA ..

        ps: dakujem za kazdy jeden neprvoplanovy nazor
        ps2: neutocim na nikoho z vas, ale neviem zarucit, ze moje slova budu vysvetlene inak … vsak ako casto sa to stalo, lebo som len hater a negativista – podla masy .. podla tej istej, kt. si mysli, ze hrame o tituly ..

        • Yogino

          16. januára 2018 at 8:46

          Kwop, da sa s tebou normalne diskutovat?

          Este raz, napisat, ze niekto chyta zle, hra zle je uplne normalne. Kritika patri aj k beznemu zivotu.

          Ale napisat fucking (cize S.K.U.R.V.E.N.Y) Lalana je podla mna cez a zbytocne.

          Ja ta tiez kritizujem, alebo ty mna, ale nebudeme si hadam pisat, ze sme fucking ci bezmozgovci. Lepsie to uz povedat neviem.

          • kwop

            16. januára 2018 at 9:41

            yogi, preboha .. slova maju vyznamy, fucking neznamena len sk*rveny .. tym ale neobhajujem to, ze som par krat spomenul, ze adam fuckking lallana .. ano, mohol som to dat bez toho ..

            nestavaj ma ale do polohy, ze ja som ten, co tu vkuse nadava na vlastnych hracov, ten, co tu nadava citatelom .. to je proste obrovska hovadina ..

            druha vec – spominas, ze kvoli tomu, ze nepoznam vacsieho hatera vlastnych hracov/klubu ako som ja, si obmedzil diskutovanie na tomto webe .. z toho mi vyplyva, ze to vsetko, co sa na tomto webe robi, co tu konkretne ja robim, davas do uzadia, lebo som si 3x dovolil dat medzi adam a lallana slovo fucking ..

            mimochodom, to fucking je ironia, kt. si vymysleli anglicki fans, neznamena, ze lallana je skurvenec, ma to ten vyznam ako ked povies what the fuck, ci jesus fckn christ alebo las fckn vegas – to takisto nie je ofenziva napr proti nabozenstvu, resp. mestu – je to len slang …

            slova maju svoje vyznamy, tie sa posuvaju .. ale ano, je moja chyba, ze na takomto fore nieco take pouzivam, lebo sa moze stat len jedno – zostanem nepochopeny – nastastie vsak nie vsetkymi – open mind, to je nieco, comu verim ..

            ale jasne, na prvy pohlad to posobi ofenzivne, neslusne, nevhodne, nemusel som to tak pisat .. na tej druhej sa ale trochu zamysli .. a prejdi si to, ako diskutujem, ake volim slova .. rozhodne nie som ten, co manazerov, hracov a pod posiela do pi*e … to tu robia ini .. voci nim sa neohradzujes, pretoze vadi moj priamy a casto neakceptovatelny sposob pisania – viem o nom ..

            co mi mozes vycitat je prave ten sposob, akym sa z casu na cas ohradim – napr. ako teraz voci pinuskovi .. ale to predsa tiez ma svoj pribeh – mesiace som na jeho narazky nereagoval .. teraz ano a hned sa chlapcek citi ublizene, lebo on neuraza, to robim ja, ja som vulgarny.. madness..

            dalsia vec – odmietam ist na vlne prvoplanoveho hatu – vid karius teraz … odmietam byt ticho, ked sa tu splietaju mena moznych posil, ked sa rumours beru za fakty (lebo cesta lfcway.com – bulvar robi kazdy, mne bulvar prekaza) .. proste sa vyjadrim, pretoze o tom nieco viem .. nehram sa na najmudrejsieho aj ked som do tejto polohy tlaceny .. na lfcway.com moze byt uverejnene vsetko (teda zadny rasizmus, xenofobia, sovinizmus pokial tu budem nemoze) .. nie ako pinusko pred rokmi povedal, ze je to tu totalitarne, lebo si vyberam, co tu bude uverejnene, resp. moze byt len moj nazor ..

            proste diskutovat mozeme, na druhej strane mozeme aj slovickarit .. ale na co ..

            a k tym bezmozgovcom – podla mna, ked napr. mignolet milion krat urobi tu istu chybu, tak je bezmozgovec a aj to napisem .. hendo detto … ty by si ale ocividne napisal nieco ine .. mne sa ale toto priame ziada, lebo to ukazuje, ze v LFC nie su veci len ruzove ako si to vacsina fans mysli ..

            strasne si prajem, aby ten karius zachytal .. 5-6x v rade … a situacia fakujme oxa sa zopakuje, pokojne sa stavim .. kde su ti, co pred par tyzdnami fakovali oxa? preco su teraz ticho?

            • Pino

              16. januára 2018 at 10:08

              kvoporko teba je skoda komentovat ale ked si ma stale beries do huby..si asi zabudol kto mi zacal prvy na FB vypisovat co si o mne mysli a nadavat a byt voci mne vulgarny..bol si to TY..ze clovek nezdiela tvoje nazory je normalna vec ja sa nezhodonem s vela ludmi tu na webe ale nikomu nenadavam a ani nikto mne nenadava (samozrejme okrem Teba)..Prajem Ti krasny den urcite ho potrebujes lebo si ich v zivote asi moc neuzijes

              • kwop

                16. januára 2018 at 11:30

                kvoli ludom tu, kvoli tomu ze to tu otravuje by sme sa fakt mali, mily pinusko, na to vykaslat .. neviem, ci to tvoje ego a intelekt dokazu dat a tak, ale pokus sa — ako tvrdis, kto komu zacal nadavat prvy, tak si to bol prave ty – preto moja reakcia, preto si o tebe myslim, ze nie si nic viac len ubohy **** … to je vsetko .. pokojne dalej slovickar, masiruj si ego, uz sa vyjadrovat nebudem .. jedine k futbalu – ak tam takisto budes mat len zast, ozvem sa .. ale ukazovat si, kto ma vacsi penis, to si mozes medzi kamaratmi vo virivke, ja o to nemam zaujem .. a uzi si aj ty svoj den, hovorim to uprimne a nemsim dodavat, kolko ich v zivote mas, ani nic predpokladat .. navyse naposledy si ma obvinil, ze som trapny lebo som ta zabanoval – a toto je presne tvoja uroven diskusie – k nicomu z toho, co sa tu dotahujeme sa nevyjadris inak, ako maly urazeny chlapec .. trapy mi tu vycita, ze sa staviam do opozota voci vsetkemu – dnes mozem povedat, ze LFC hra v cervenych dresoch a ty aj tak budes tvrdit opak – resp. budes si odpovedat len na to, co chces, co sa ti hodi …

                ok, to je odo mna snad konecna k tebe – ospravedlnujem sa vsetkym tym, kt. tato v zasade zbytocna hadka otravovala .. tebe sa ospravedlnovat nebudem, lebo tento mess som nezacal ..

            • Yogino

              16. januára 2018 at 10:09

              Kwop, velmi dobre vies ako si vazim tvoju pracu na stranke. Opakujem sa este raz, toto je moja najoblubenejsia stranka, ktoru na nete navstevujem a to nemyslim len LFC stranky, ale celkovo. A z velkej casti vdaka tebe, samozrejme aj velke vdaka vsetkym autorom, redaktorom, ci diskutujucim. Sice som posledne 2,3 roky vela neprispieval, no chodim a citam tu denne, pravidelne, nie len clanky, ale aj zapasove chaty.

              Keby to bolo 2-3 krat tak sa ani neozvem, pretoze viem pochopit frustraciu zo zleho vykonu, ci zleho vysledku a kazdy to zvladame inak. Ale ako Ti napisal aj Trapy, napr. na Lalanu tak pises pravidelne aj po dobrom vykone. A takto by som mohol pokracovat, ale naco?

              Naposledy som sa Ti ozval, ked si muzstvo nazval tupohlavcami po zapase so Sevillou. A nech si to myslel akokolvek, mne to pride ako urazka. (napriek tomu, ze cas ukazal, ze ciel v LM sme bez vacsich problemov splnili, skoncili sme prvy, po rokoch hrame LM aj na jar) A neviem ako by sa Ti pacilo, keby si tu diskutujuci medzi sebou zacali takto pisat, ked je to tak fajn.

              Tak isto si precitaj svoje prispevky v obdobi ked sa az tak nedarilo na zaciatku sezony. A tak ako sa pytam ja ty, kde su ludia co hatovali Oxa (ja som nim nebol), tak si pytam ja teba, kde su tvoje prispevky teraz aky mame na prd tim, ako je vsetko zle? Ked teraz hrame v LM aj na jar, pokracujeme v FA cupe a v tabulke sme treti?

              Samozrejme je to moj nazor, pre vela ludi nemusi byt spravny, ale proste ja to takto vidim.

              • robroy

                16. januára 2018 at 10:26

                Chalani vykašlite sa uz na to.. Venujme sa futbalu a k výkonu jednotlivých hráčov..Kritizujme a pochválme to čo vidíme a to čo treba
                Pokial možno bez invektív, a bez vulgarizmov, lebo to fakt nikam nevedie..

              • kwop

                16. januára 2018 at 11:38

                yogi, omyl .. lallanu nekritizujem, ked zahra dobre, ozyvam sa vtedy, ked zahra priemerne a na zaklade skusenosti, ze v minulosti (pred kloppom) to bola len baletka poskakujuca okolo lopty, si fans myslia, ze aky je dobry … na toto poukazujem … na to, ze je to len priemerny squad player ..

                ked teraz mane nemal formu, tak nebol horsi ako lallana, ox, wijnaldum, hendo .. ale kritizovany bol, ze nehra nic … o com vkuse hovorim je to, ako posudzovat – lallana zahra 7/10, mane zahra 7/10 a lallana je poloboh schopny nahradit coutinha a mane je pri takom istom vykone bez formy ..

                a preco nehatujem ten isty tim, co napr po seville? vsak to je jednoduche, lebo sa veci hybu .. viditelne sa hybu k lepsiemu …

                vsak to nie je to iste, ako ked dnes dostane karius gol a 3/4 fans ho posielaju kade lahsie .. rovnako oxa pred casom … rovnako ako de gea bol prve mesiace u mrdiek uplne trapny a dnes si o nom kto mysli, ze nie je spickovy golman? len nejaky blazon .. lenze fans (vacsina) uz zabudli, pamataju si tak 2 zapasy dozadu a to staci .. mne nie, preto sa ozyvam ..

                neviem, ako si prisiel na to, ze si myslim, ze je vsetko zle … lebo posun tam je, ako spominam vyssie a mne sa ten posun paci ..

                ako nehnevaj sa, ale porovnavas neporovnatelne, lebo moj hate timu po seville, celkovo lallanu, henda, mignoleta a pod. nie je ta ista rovina ako vseobecny hate kariusa – lebo karius este len opakovane moze ukazat, ci je tlk alebo nie … a mnou hatovani hraci, ci LFC (napr. na prestupovom trhu) ako taky opakovane ukazali, ze tlci su … to naozaj pisem az tak nezrozumitelne?

            • kloppinho

              16. januára 2018 at 10:31

              je to tu jak vo fake news 😉
              karius podla mna chytal v pohode az na ten prvy gol, ktory vznikol z retazovych chyb.. ale som si vsimol ze aj ich 7x drahsi brankar robil chyby, ale jak povedal jurgen o tych nikto nehovori.
              porazili sme city, aktualne jedno z naj muzstiev v europe a s tym istym kadrom sme im vratili prehru z jesene… lebo jurgen naordinoval skvelu taktiku a veri svojim hracom

  10. Trapy

    15. januára 2018 at 19:52

    Z toho,ze Klopp urobil z Kariusa jednotku,by som si tazku hlavu nerobil. Mignoletovi drbol 5- rocny kontrakt,aj ked mal este vyse 2 roky do konca povodneho a o par mesiacov priviedol Kariusa za 4.7 mil( taku cenu ma dodnes:-))) a urobil z neho jednotku.Kariusa pribrzdil v uvodnej sezone,zlomeny prst na ruke.
    Pred touto sezonou zasa vyhlasil,ze neprivedie ziadneho stopera,lebo ma 4 dobrych a jeden by musel odist, a hla je tuVVD.
    O Kariusovi uz nemam,co napisat,lebo sa toho napisalo az,az v predoslom clanku.Stojim si za tym,ze ak ma mat efekt prichod VVD a chceme sa vyrazne posunut,treba v prvom rade( urcite nutnejsie nez teraz nahradzat Coutsa),priviezt top brankara,co je o mnoho zlozitejsie,nez kridlo,ktorych je neurekom.

    • Pino

      15. januára 2018 at 20:07

      Trapy súhlasím aj keď mne tam kreativny zaloznik chýba..a ak brankar tak musí byť kvalita a mňa napadá len Oblak, ktorý by bol dostupný..a po včerajšku by trebalo začať niečo robiť s Canon..hra skvelé ako keby bojoval o novú zmluvu 🙂

      • Trapy

        15. januára 2018 at 20:23

        Tiez suhlasim,ale zohnat creativca je omnoho zlozitejsie.Brankar by bol celkom fajn Alisson,momentalne brazilska jednotka,Ederson je dvojka.

  11. kloppinho

    15. januára 2018 at 22:48

    mne sa lubi reakcia na plackov odchod… perestrojka v defenzive: vymena brankara, novy stoper a zachvilu sa vrati novy pravy bek 🙂 (kedy ma clyne planovany navrat vieme?). podla mna je rozhodnute.. ked to karius nezvladne v lete pride novy golman. migno premrhal sancu..kixi potom chvilu dobre a zase kix a dokola… ja lorisovi verim 😉 budeme ho ospevovat jak oxa maneho ci robertsona :)) zachvilu zacina zaznam dalsieho zapasu snov idem si to konecne vychutnat… vsade o nas pisu jak super hrame.. skoro s kazdym hracom nas spajaju na prestupovom trhu..:) proste sme in“… dobre rozohrana sezona.. konecne si uzivame

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply