Liverpool live: Najnovšie udalosti

Pre bližšie priblíženie nových udalostí v našom klube vznikla táto kategória na našom webe.

Zranenia:

  • Brewster si počas piatkového zápasu proti Manchestru City U23 vytkol členok – má silno poškodené väzy v členku.
  • Virgil van Dijk mal menšie zranenie – nič vážne. Na ďalší zápas, byť mal byť pripravený.

Aktuality:

Najbližší zápas:

  • Premier League: 22.1.2018 Swansea City AFC – Liverpool FC 21:00 SEČ
  • FA Cup: 27.1.2018 Liverpool FC – West Bromwich Albion FC 20:45 SEČ
  • Liga majstrov: 14.2.2018  FC Porto – Liverpool FC 20:45 SEČ

46 Comments

  1. Ondris

    16. januára 2018 at 17:19

    Na takéto rýchle správy bol na homepage starého webu taký stĺpček/sekcia (neviem ako to nazvať) s podobnými krátkymi správami. Boli tam aj výsledky junioriek apod. Myslím si, že by to bolo lepšie ako samostatný článok, ktorý mi príde trochu zbytočný. I keď asi by sa pre niečo také musela trochu redizajnovať homepage, čo by zrejme stálo nejakú prácu.
    Toľko taký môj postreh.

  2. Trapy

    16. januára 2018 at 18:22

    Tak ja pridam tri vyjadrenia,strucne:-)))

    Mignolet: “ JK prisiel za mnou po zapase s Burnley pred 10 dnami a oznamil mi,ze budem dvojka.Kedze vzdy som respektoval rozhodnotia managerov a idu MS,musim sa pozriet po nejakom klube” Bye,bye Minko:-))) Udajne sa on zaujima Neapol:-))) Ze by zasa nocna mora pre Pepeho?
    Emre Can: “Jedno je iste,ze do konca sezony zostavam v LFC. S Juve som este nic nepodpisal,ja a moj agent jedname s kazdym “:-))) Ze by len predsa zostal? Pohlo sa v nom nieco po zapase so City?
    Kevin Keegan: “Lfc moze vyhrat tento rok LM” Takze nesnivaju len “zufalci “na tomto webe:-)))

    Rumours su na weboch plne mrte. Urcite ste mnohi citali,a Ti,co nie hor sa na to. Spomeniem len zopar – Icardi do Realu za 110,Griezmann swap deal za Dembeleho( FCB), Aubameyang do Arsenalu, zaloznik Maddison z Norwichu za 12 do Lfc ( ma ho niekto napozeraneho? ja nie :-))), za Alissona musi zaplatit Lfc 44 mil. atd,atd,atd. Ale pozor,to su len rumours:-))))

    • robroy

      16. januára 2018 at 19:22

      A o Mahrezovi ani čiarka ?? Najdôležitejšia otázkou je, či esšte su nejaké chechtáky na „utratenie“. Či má ešte Klopp financie, alebo Henry ich hodlá minut na nejakom podnikovom pikniku..

      Nechcem privolávať smolu, ale prípadne zranenie Saláha, Maneho, či železneho Firmina, môže nám poriadne naburat naše smelé plány, ohladom postupu, cez Porto, či „bezproblémové“ zaistenie (do)4 miesta, v tab. – Preto otázka za Mahreza … Myslím, že odchod Philla ešte len pocítime… Ešte sme nepocítili bezmocnost v zápasoch s betonármi, to ale príde..

      Alebo, ak Belgciká dvojka si zbalí kufre a géélový Loris nás nebodaj po pár zápasoch vytočí do nepríčetna, čo potom ? Ostaneme s jediným Wardom ?
      Otázok plno. Pozri ako to robia konkurenti práve teraz, na plnú hubu vyhlasujú svoje ciele a prestupy..

      • Yogino

        16. januára 2018 at 19:31

        Coutinho samozrejme chyba, o tom žiadna. Ale stále dookola spomínať, že to pocítime keď narazíme na betonárov. Odohrali sme xy zápasov proti betonárom s Coutinhom v základnej zostave a xy zápasov aj s ním sme sa vytrápili, či dokonca tieto zápasy nezvládli. Takze ak v pondelok nastúpime proti Swansea a nepodarí sa zlomiť ich obranu, automaticky to neznamená že keby tu Phil ostal, tak to skončí inak.

        • Trapy

          16. januára 2018 at 19:50

          Na Swansea to nemusi byt uplny beton.Hraju doma a su posledny,budu hrat vabank,mozno.

        • robroy

          16. januára 2018 at 19:55

          Ano bolo zápasy, ked sme sa aj sním trápili. Tuto jeseň však Phill priam exceloval a hral ako z Velkej knihy. Teraz jeho odchodom tie šance scvrkli o 25 % …

          – akoby štvorvalcovemu motoru, jeden valec vypovedal službu. Amíci zarobili v januari tak, ako nikto na Svete, tak motor treba dat vylepšiť a doplnit o chýbajuci element inak môže stratiť drive v najnevhodnejšej chvilke..

          Aj truhla sa v trojici tažko nesie, tak aký dôvod neposilniť, ked to máme slušne rozohraté..

        • kwop

          16. januára 2018 at 21:12

          ono je rozdiel, ked hru tvori coutinho a ked tak robia hendo ci milner .. pripadne wijnaldum

          • Yogino

            16. januára 2018 at 21:28

            A iných v tíme nemáme? Len milner či hendo? Hru budú tvoriť aj Firminhi, Salah, Mane, Oxlade. Je tam aj Lalana, ktorý vie zahrať dobre zápasy. Veď títo borci neodišli pokial viem.

            • Yogino

              16. januára 2018 at 21:47

              Netvrdím, že je to výpovedná hodnota všetkého, ale o niečom to hovorí:

              LFC túto sezónu

              s Coutinhom – Odohraných: 14 zápasov. Vyhratých: 6. Bodov na zápas: 1.8
              bez Coutinha – Odohratých: 9 zápasov. Vyhratých: 7. Bodov na zápas: 2.4

              • Pino

                16. januára 2018 at 22:06

                Túto sezonu couts šiel ako píla..ale sezóny pred tým sa moc proti betonarom nevedel vzdy presadit.. a yogino zaujímavá statistika..v pondelok sa ukaze aký budeme vzadu s kariusom a VVD a v predu či sa presadime..myslím že to pojde aj s oxom ide hore..
                K nakupom ťažko nieco povedať klopp si buď nechá prachy na leto alebo niečo chystá..možno bola sanchezovi:)
                Ale za mňa ak do poľa hráč tak mahrez

              • kwop

                16. januára 2018 at 22:18

                yogi, to je len statitika .. mal by si do nej doplnit aj to, kolko sanci sme si vytorili, ake goly sme dali, a tak ..

            • kwop

              16. januára 2018 at 22:21

              nie neodisli, ale spomen si na zapasy, kedy sme hrali bez coutinha .. kto preberal ulohu tvorcov hry .. mane a salaha potrebuju, aby im lopty servirovali do priestorov .. to coutinho vie .. zvysok z casti tiez ale coutinhova uroven je v tomto daleko inde ..

              coutinho proste bude chybat .. je jedno, ze sme porazili arabacov, jasne tim sa zomkol, ukazal, ze sa to da aj bez coutsa ale do zatvorenej obrany, kedy bude 10 hracov supera stat na 16-ke to bude omnoho tazsie ako v zo stave s brazilcanom ..

              • Yogino

                17. januára 2018 at 6:41

                ved vyssie pisem, ze Cou chybat bude, ale hovorim, ze je zbytocne riesit, ze ked pohorime proti betonarom, ze s Coutinhom by to bolo inaksie, ked v minulosti sme aj s nim stratili vela takychto zapasov. Cou je prec a bodka, chcel odist, odisiel.

                Mozno teraz nase muzstvo bude silnejsie, sice jeho odchodom ide sila v predu o par percent nadol, no ak sa to vyvazi prichodom VDM, kde je predpoklad, ze obrana pojde smerom nahor, muzstvo bude vyvazenejsie a to moze byt fajn.

                Aj tabulka je len statisktika a chceme aby v nej LFC bol co najvyssie. Ja som tym len poukazal na to, ze s Filipom v zostave sme stratili ovela castejsie a pravidelnejsie ako bez neho. Hra s nim mohla byt ovela krajsia na vyssiej urovni, ale to je jedno, lebo bodov sme ziskali menej a to je to co sa na konci sezony rata.

                • Pino

                  17. januára 2018 at 8:32

                  Yogino suhlasim tie cisla nepustia to je fakt, predpokladam ze s coutsom v zostave sme si vytvorili viac sanci, a je pravda ze bol asi jediny hrac, ktori vedel dat gol z dialky, ale v konecnom ukazovateli sme s nim ziskali menej bodov ako bez neho a to je to najpodstatnejsie..a suhalsim muzstvo vymenou couts-VVD bude viac vyvaznejsie (dufam ze ten VVD nebude druhy agger)

                  • kwop

                    17. januára 2018 at 9:33

                    no offense, hadat sa s tebou nebudem, ani ta urazat .. ale k futbalovej teme, k teme statistiky – nie je to fakt .. a preco? pretoze ta statistika nezahrna udaje – s kym sme hrali, kolko bolo sanci, kolko golov sme z nich dali, kolko bolo striel, aka bola hra … az keby sa tieto veci a par dalsich do nej doplnilo, potom by to bol fakt, mala by vypovednu hodnotu ..

                    priklad – ak by sme vyhrali 5x v rade s yeovilom a potom hrali 5 zapasov, cojaviem, s chelsea, a vyhrame len 2 a 3 prehrame, tak si predsa nemozeme mysliet, ze ked mame s yeovilom bilanciu 10-0, ze mame relevantnu formu, ze sa mozeme rovnat najlepsim … toto len ilustrujem, ze statistika je strasne klamliva vec ..

                    pohlad na takuto statistiku je sice pekny, ale ona samotna zavadza – lebo to by sme mali podla ukazovatela formy bilanciu 10 zapasov – 7 vyhier – 3 prehry … a naozaj sa na zaklade niecoho takeho da povedat, ze mame formu?

                    coutinho chybat bude, yogi spravne vravi, ze uz ho netreba rozoberat, lebo je hracom ineho klubu, je ale ista vec, ze klopp/LFC prave na tej kreativnej stranke veci bude musiet popracovat, najst ine varianty .. ak sme doposial mali v hre prvok, kt. v istej faze zaapsu zobral loptu a z 20 m ju poslal do vinkla, tak teraz tam nie je … zodpovednost na seba budu musiet zobrat ini, napr. ako ox proti man city ..

                    proti man city sa hru snazili tvorit aj ox aj gini, ale ista vec je, ze coutinhovu kvalitu v tomto nedorovnaju a obavam sa, ze nikdy sa k nej ani len nepriblizia ..

                    ak aj zodpovednost zoberu ini hraci, proti betonarom to nemusi stacit, navyse, LFC roky trpi tym, ze na gol sa strasne nadrie – ak za nepritomnosti coutinha bude menej sanci – co je vysoky predpoklad, tak potom sa moze velmi lahko stat, ze aj tych golov bude menej …. nie je to pravidlo, ale vysoky predpoklad … preto treba zapracovat na akomsi sile momentu, schopnosti dat gol jednoduchsie .. to je ale o samotnych hracoch .. napr. taky messi, ronaldo, suarez, kane a pod. dokazu dat gol takpovediac z cohokolvek .. otazka je potom, mame ineho hraca (okrem salaha), kt. dokaze pravidelne strielat goly? a dokaze klopp v sucasnom kadri najst „to“, co nam tych kopec sanci vytvori?

                    • Yogino

                      17. januára 2018 at 10:06

                      Viac menej suhlasim so vsetkym co si napisal. Uvidime ako to bude.

                      Len ma zarazilo, ze pises, ze ma nebudes urazat, preco by si mal? Ja som ta urazil? Ci len preto, ze mam iny nazor?

                    • kwop

                      17. januára 2018 at 10:59

                      yogi, to bola reakcia na pina

                      a uz nechajme to o inych nazoroch tak, roky tu na lfcway.com tolerujem akykolvek nazor, maj si ho aky chces, kazd nech ho ma, aspon mozeme diskutovat ..

                    • Pino

                      17. januára 2018 at 10:08

                      Ja suhlasim ze bude chybat a kreativneho hraca treba..Ta stats zabera 23 zapasov co je zhruba tretina sezony vypovednu hodnotu urcite ma..nejde o 5 zapasov..
                      Nehnevaj sa ten tvoj priklad nema ziadny realny zaklad lebo k tomu nikdy nedojde ale doslo k tomu ze bez coutsa sme ziskali viac bodov.. a tym opat netvrdim ze nebude chybat urcite chyba, lebo teraz nema kto dat gol spoza sestnastky, a nema kto zahrat ani priamy kop (este snad Hendo :D)
                      Ta stats je vysledkom samotrejme toho aj co spominas, ale vysledkom su body a tie nepustia, vsak posledny zapas sme hrali s tazkym superom a bez neho 🙂

                    • kwop

                      17. januára 2018 at 11:17

                      realny zaklad ma .. a ked sa ti to nevidi, dosad si tam napr. sezonu 2005/06, kedy k tomu doslo (a takych sezon, ci pasazi v sezone bude kopec), kedy sme v lete vyhrali prvych 5 sutaznych duelov, z prvych 10 mali bilanciu 7 v., 2 remizy, 1 prehra … to podla tabulky formy (statistiky) je velmi slusne …

                      ta statistika uz ale neuvadza, ze sme 2x hrali s waleskym majstrom TNS, 2x s kaunasom, 2x s cska sofia, s boro, sunderlandom, cska moskva a sliepkami .. a kratko na to aj trojzapas s chelsea (2 zapasy) a mrdkami, pricom z neho sme ani jeden duel nevyhrali s bilanciou 0-1-2 (zrazu ta statitika sla dole – lebo sa navysila sila superov) .. mozno si este niekto spomenie na potupnu prehru s rusakmi doma 1:4 ..

                      co tym chcem povedat, ze kazda jedna statistika, kt. zahrna len nejake ukazovatele je klamliva a v zasade zavadza .. nie je zapas ako zapas, nie je super ako super ..
                      takisto ako zavadza statistika, ze sme bez coutinha ziskali viac bodov ako s nim … vzdy su predsa dolezite okolnosti, super, atd. .. a to je to, s cim sa musi klopp a tim vysporiadat .. lebo mysliet si (kedze ta stats ukazuje), ze aj bez coutinha vieme vyhravat a ze to vlastne bude brnkacka (vsak sme bez neho dali dole aj najlepsi tim ligy), tak to proste nie je zasa az tak – ano, vieme vyhrat aj bez neho, ale devalvovat jeho prinos pre tim a hru by sa nemalo nijakym sposobom… lebo v 17/18 to uz nebol ten supertalentovany mladik s lepidlom na nohe ale v zasade vykonnostne nekonzistentny hrac, ale futbalista, kt. dokaze rozhodovat zapasy a na kt. hre stoji a pada uspech … a bude este lepsi, zial, v LFC to uz nezazijeme ..

                    • Pino

                      17. januára 2018 at 10:15

                      S tym poslednym suhlasim, ale couts sa praveze tazko presadzoval proti betonarom niekdy bolo vidiet ze ho to ani nebavi, aj ked v tejto pol sezony svoje vykony mal stabilne..Teraz nas cakaju superi, ktory budu branit, som zvedavy ako sa s tym popereme, prave mozno to ze ox sa s tym moc nepara nespekuluje bude na nich platit. A budeme castesie strielat zakoncovat..uvidime

                    • kwop

                      17. januára 2018 at 11:22

                      coutinho sa tazsie presadzoval proti betonarom – to je uplne pochopitelne, kedze ho zdvojovali, strojovali a ano, bol aj casto otraveny – z toho, ako pri nom neustale niekto stoji, ako ho okopavaju, ako maju jeho spoluhraci nedostatocny pohyb, z toho, ze mu napr. hra nejde .. ale stale je to iny level ako ked hru tvoria hendo, milner, gini ..

      • craby

        16. januára 2018 at 22:02

        Co sa tyka brankarskeho postu, tak Mignolez mi nebude vobec chybat. Par dni je dvojka a uz vyplakava na socialnych sietach… normalny clovek by v tichosti prisiel zamanazerom, vyjasnil si ako na tom je a bolo by (ci uz prestup, hostovanie, atd).
        Ward sice estena urovni Premier league toho moc nedokazal, ale minule sezony v skotsku, v druhej anglickej a par zapasoch za repre dokazal ze kvalitu ma. Neviem ako sa javy na treningoch, ale ja by som sa mu nebal dat sancu byt jednotkou.

        Plus, je tu este mlady Grabara, ktory za par rokov moze byt (ale aj nemusi – ale ma vsetky predpokladyna to) golmanom svetovej triedy.

        • kwop

          16. januára 2018 at 22:17

          grabara je po rokoch konecne velmi zaujimavy golman z nasej juniorky .. dobry vo vzduchu, ide si po lopty az na hranicu 16-ky, na svoj vek ukazkovo cita hru, je vysoky, neschovava sa pri centrovnych loptach … praca nohou by ale mala byt lepsia a tiez sa nevyhne (nieco ako gomez v acku) kiksu, kt. nas stoji goly ..

        • robroy

          16. januára 2018 at 22:18

          Klopp sa rozhodol pre Kariusa, kt. mal slušné referencie pred príchodom..
          Ten prvý gol v našej sieti, nas*al asi každeho fanušika, a ešte zopár podobných aj bude..
          Natíska sa zase porovnanie s dGeom, kým sa nerohohral, šancu dostane, už to má len vo svojich rukách.. Ono ak ho bude Virgil trochu dirigovať a drbať tak mu to pomôže, v rozhodnosti..

          • Yogino

            17. januára 2018 at 8:38

            Rob bodaj by si mal pravdu, nech mu prichod Virgila pomoze. Nech sa chyti, co najskor. To by bolo najlepsie pre vsetkcyh.

        • Pino

          17. januára 2018 at 11:40

          K vyssiemu zas sa mi odpovedat vyssie..neviem casto mi to takto 🙂
          Ja suhlasim ze nam bude chybat to som nikdy nespochybnil..preto si myslim ze nam treba riesit aj hraca, ktory vie tvorit hru a rozdavat lopty..vsak salah a mane to potrebuju..
          Ale mozno to vypoveda o tom ze s nim v zostave sme boli zranitelnjesi niekde inde..vsak ox a can posledne zapasy deru travnika cas ukaze ci dokazu nahradit jeho kreativitu..

          • kwop

            17. januára 2018 at 12:22

            ked je tu na word presse dlhsia retaz komentarov, tak sa z nejakeho cudneho dovodu neda reagovat na novsie prispevky .. takze to nie je o ziadnom banovani uzivatelov .. je to proste len chyba systemu ..

            • Alex85

              18. januára 2018 at 16:18

              kwop potvrdzujem, ani mne to vyssie neide 🙂 a tipujem ze ban nemam 🙂 no ale k veci…
              Klopp podla mna upravi system.. ak si spomeniete v zapasoch proti „betonarom“ Couts chodil az k vlastne polovici po loptu, prave kvoli tomu zdvojovaniu a prave vtedy nam to moc neslo.
              Mozno prave superi nas nebudu mat tak „precitanych“ bez neho a nam to moze paradoxne aspon na cas prospiet….
              Ale samozrejme velmi som zvedavy na najblizsie ligove zapasy, Swans, Huddersfield, Soton a Westham nam urcite vela ukazu.. no medzi tym sliepky doma… k tomu na valentina LM… do konca februara ziadna nuda 🙂

  3. Yogino

    17. januára 2018 at 6:44

    By the way: Loris Karius is the only Premier League goalkeeper with more conceded goals than saved shots. He has the worst shot saves ratio – 43%

    A toto je presne to preco Loris nemal dostat takuto prilezitost, je najhorsim brankarom v lige a my z neho spravime jednotku. Najskor ma ukazat, ze na to ma a potom nech chyta.

    • Yogino

      17. januára 2018 at 6:45

      Viem, ze je to len statistika, ale ta nieco odzrkadluje…

      • kwop

        17. januára 2018 at 7:19

        Niečo odzrkadľuje, nepopieram, ale v prvom rade sú to len čísla…

        Prečo je u neho taká musí byť zodpovedané na základe ďalších ‚premennych‘ – teda, z akých situácii dostal góly – či to boli priame strely, tecovane, či to boli ‚jeho góly‘ a pod…
        Napr s moskovcanmi dostal idiotsky gól, jeho bol aj teraz s man city ten saneho, ale napr s evertonom, či práve s man city ďalší sa tak označiť nedajú…

    • kwop

      17. januára 2018 at 7:21

      Je najhorším brankárom v lige podľa tej štatistiky…tak to treba povedať, inak to zavádza

    • Xabi18

      17. januára 2018 at 9:44

      A jak má dokázat, že na to má když by podle tebe neměl chytat? 😀 To nechápu.. 😀

      • Yogino

        17. januára 2018 at 10:08

        Xabi ja si myslim, ze najskor mal ukazat v tych par zapasoch co chytal, ze na to ma, ze si veri. Podla mna neukazal nic. V 2016/17 chytal v 12 zapasoch, 11 krat, co vtedy ukazal? Netvrdim, ze si nezasluzi dalsiu sancu, ale preco teraz? Tak to dajme aj sancu nejakemu brankarovi z juniorky, ved mozno sa chyti mozno nie.

        • Xabi18

          17. januára 2018 at 10:12

          Ale víš jak je těžké chytat každý pátý zápas a ukázat se když nejsi v zápřahu? Proto dostal šanci teď, aby se do konce sezony ukázal/neukázal

          • Yogino

            17. januára 2018 at 10:28

            Netvrdim, ze je to lahke, ale mal ukazat aspon nieco. Ja rozumiem co tym Klopp sleduje, ak sa chyti, brankara ma vyrieseneho, ak sa nechyti, v lete sa bude zhanat dalsi. No uvidime ako to cele vypali.

        • kwop

          17. januára 2018 at 11:35

          preco karius?

          pretoze sa tak klopp rozhodol a jeho nasadenim sa az tak neriskuje .. lebo jednotkou bol doteraz stresman mignolet .. ktory nas opakovane presvedcil, ze na to nema .. kolko bodov nas stali jeho kiksy? v 13/14 sme hrali o titul, tam sa hovori, ze nam titul prehral stevie, ked sa posmykol v zapase s chelsea … lenze ono nam ho prehralo viacero momentov – kolo toure, ked prihraval anichebemu, ale aj mignolet, kt. dostal par hlupych golov .. atd ..

          ale spat k nemcovi .. preco karius?

          tato otazka tiez nie je uplne najspravnejsia … keby sme mali v brane neuera, buffona, ci de geu, oblaka, courtoisa a klopp da namiesto jedneho z nich kariusa, tak by sme sa opravnene pytali, preco prave loris .. ale takto je to tom, ze jedneho priemerneho golmana strieda iny .. a ako som uz opakovane spominal – tu je dolezite, ze narozdiel od belgicana, karius nema za sebou snury zapasov, teda realne nemal moznost sa chytit ..

          je potom predpoklad, ze ak sa nechyti, v lete pojde, pripadne bude dvojka ..

          su tu otazky, ze ci je vhodna doba menit golmanov, ked mame dobre rozohratu sezonu .. opat, co pisem vyssie – liverpool si v tomto pohorsit nemoze, bude mat stale v brane losera ako doteraz, alebo sa karius chyti a mozno ani nebudeme musiet v lete golmana kupovat .. navyse, klopp ma s hracmi o dost vacsiu trpezlivost ako my fans, takze by som sa vobec necudoval, keby v lete golmana nekupoval ..

          + karius bol v bundeslige velmi velmi dobry .. kto ho tam videl chytat, vie .. dnes je to nesebavedomy stresman, ale na to prave potrebuje zapasy, aby to preklenul ..

  4. Trapy

    17. januára 2018 at 12:54

    No vida,aka dostojna,diskusia:-)
    Ako som uz pisal,pre mna je Couts uzavreta zalezitost od chvile ,ked odisiel.
    Viac ma zaujima,ako Fsg,resp.Klopp nalozi s peniazmi.Pririto pre mna je jednoznacne brankar,vzhladom na to,ze mame napriek zbabranym zapasom v novembri,decembri slusnu poziciu,nieco dosiahnut.Zo spominanej plejady udajnych kontaktov a moznosti. by pre mna bol najzaujimavejsi Mahrez.Ma titul z PL,moze ziskat dalsi:-) v buducej sezone,je to preukazany hrac v PL.
    Alissonovi sa prilis z Rima nechce,preco aj,je spokojny,chyta pravidelne,je brazilska jednotka.
    Takze na brankara pride asi az v lete.

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply