PL:17/18 Liverpool znovu zaváhal. NUFC – LFC 1:1, review

Reds znovu v Premier league zaváhali. Tentokrát na Kloppův alibismus vyzrál bývalý manažer LFC Rafael Benítez. Zápas, ve kterém si oba týmy dělili body byl nezáživný a nemohoucnost ze strany Liverpoolu nezná hranice. Daniel Sturridge dostal šanci od začátku, ale po celý zápas dokazoval, že není útočníkem číslo 1. Z našeho milovaného klubu je více a více průměrný klub, který nemá na to hrát o nejvyšší příčky.

Zápas nelze hodnotit kladně, Newcastle vystartoval na Liverpool aktivní útočnou hrou a za prvních 30. minut svěřence Kloppa k ničemu nepustil, ve 20. minutě se mohl Liverpool radovat z gólu, když skvělým protiútokem zahájil Sturridge akci, když přihrál Salahovi za obranu a ten běžel sám na bránu, bohužel si ukopl míč. První výraznější „jasnou šanci“ měli hosté ve 25. minutě, kdy po dobře zahraném rohovém kopu, trefil Wijnaldum pouze tyč, po odrazu se však, před bránou sám ocitl Matip, který ale nesmyslně ještě hledal dalšího spoluhráče. Ve 29. minutě se ale Reds dočkali, Phillipe Coutinho se sám uvolnil a z poza vápna krásnou dalekonosnou střelou do pravého horního rohu nedal brankáři domácích šanci a gól určitě bude soutěžit o branku sezóny.

Radost netrvala však dlouho, po nemastném neslaném výkonu ke konci poločasu ze strany LFC, využil ve 36. minutě nedbalost naší zálohy a obrany a krásným pasem za obranu našel Shelvey Josela, který se řítil sám na bránu. Ke vší smůle ho Matip doběhl, ale po odrazu od útočníkovi nohy doklouzal míč do brány a první poločas tedy skončil za stavu 1:1.

Liverpool se v druhém poločase na žádný tlak nezmohl, hra byla neutrální a nepřinesla ani žádné větší šance. Klopp samozřejmě zasáhl do sestavy až v 75. minutě, ale samozřejmě nic se nezměnilo. Největší šance překvapivě byly až ke konci zápasu. V 89. minutě Moreno centrem našel hlavu Chamberlaina, který ale z těsné blízkosti minul. V 93. minutě se po rohovém kopu Newcastlu ocitl nikým nebráněný Diame, který ale i díky ruce Lovrena nepřekonal Mignoleta. Utkání tedy skončilo 1:1.

lista-stats

7. kolo Premier League 2017/18, St. James´ Park, Newcastle

Newcatle United FC - LIVERPOOL FC 1:1


góly: 36. Joselu - 29. Coutinho
žlté karty: A. Perez, - J. Gomez
červené karty:
rozhodca: Craig Pawson

zostava NUFC

Elliot - Yedlin, Lascelles, Clark, Manquillo, Ritchie, Merino (74. Hayden), Shelvey, Atsu, A. Perez (90.+1 M. Diamé), Joselu (79. Gayle)

zostava LFC

Mignolet - J. Gomez, Matip, Lovren, Moreno, J. Henderson, Wijnaldum Coutinho, Salah (84. Oxlade-Chamberlain), Mané (74. Firmino), Sturridge (74. Solanke)

lavička NUFC

Darlow - Gaez, Lejuene, M. Diamé, Hayden, J. Murphy, Gayle

lavička LFC

Karius - Emre Can, Klavan, Milner, Firmino, Solanke, Oxlade-Chamberlain

lista-conamzapasukazalsvk

Zápas nám ukázal stejný obrázek, který nás pronásleduje celou sezónu. Klopp neumí změnit taktiku k průběhu hry a na to nejvíce doplácíme. Klopp dal šanci Danielovi od začátku, ten ale ukázal, že je mimo formu. Salah s Maném tahají nohy a naše záloha je k smíchu. Uvidíme co bude dál. Benítez, který je pověstný svou taktickou přípravou ukázal jak jednoduché je obrat Liverpool o body.

Držení míče              32% – 68%

Střely                         8 – 17

Střely na bránu         4 – 2

lista-hodnotenie

Výkon hodnotím známkou 4

Mignolet (6) – Mignolet moc práce neměl, nic ale neukázal ani nezkazil. Za gól nemohl.

Gomez (5) – Snažil se, ale centrovat na slepo do vápna opravdu ovoce nenese. Dozadu hořel.

Matip (7) – Měl smůlu na gól, jako jediný se vrátil a skoro se mu to povedlo odvrátit. Snažil se něco vymyslet.

Lovren (5) – Pouze nahrává na Matipa, jeho aktivita není vůbec vidět. Bez přínosu.

Moreno (6) – Nahrává pouze Coutinhovi, nic jiného nevymyslí. Na konci hezkým pasem našel Oxe, ale gól z toho nebyl.

Henderson (4) – Kapitán, který nic nevymyslí. Tvoří hru stylem, že nahraje Coutinhovi.

Wijnaldum (3) – Nebyl vidět, hrát bez něj nikdo si to nevšimne. Od začátku sezóny se hledá.

Coutinho (7) – Phil dal krásný gól a je vidět jak moc chce, bohužel nemá spoluhráče na to aby něco vymyslel. Byl nejvíce aktivní z celého týmu.

Mané (5) – Nic neukázal, snaha se mu upřít nedá, ale dneska bez výraznějšího efektu.

Sturridge (4) – Pořád čeká na šanci, a když jí  dostane pokazí co se dá. Sóluje, nepřihrává a jeho pohyb není už to co bývalo. Nic nevymyslel.

Salah (6) – Když už se dostane do sprintu a všem uteče tak si ukopne míč. Také se snažil, ale nic nepředvedl.

Střídající: 

Firmino (6) – Za tu dobu, kterou byl na hřišti ani nic vymyslet nemůže. Skoro se nedostal k míči.

Solanke (6) – Nebyl tolik vidět, přišel jako Firmino a snažil se zapojit do kombinace, určitě měl víc šancí než Sturridge.

Alex Oxlade Chamberlain (5) – Nejspíš chodí na hřiště jen kvůli cenovce. Ani se nedotkl míče. Měl na hlavě gól, ale přestřelil.

Ritchie (NUFC)

67 Comments

  1. kwop

    1. októbra 2017 at 20:25

    Hendo mal v 1. polčase 2 velmi dobré odobratia lopty pri pressingu pred 16kou súpera…inak absolútna bieda…fakt absolútna..

    Wijnaldum potrebuje 2-3 zápasy stať, lebo v tejto sezóne je tragicky ako Lucas. . Studge, wtf??? To,čo bolo?

    Mane a Salah nič,Couts okrem gólu nič, lebo je pomalší a navyše strojovany..

    Lovren urobil bod, ten zákrok v závere pri Perezovej supersanci bol top class, inak total bieda, brutál tupý a slabý obranca…

    Matip mal pri vyrovnaní veľkú smolu…Ox..nič, pri tej golovke velmi chcel..a nič …. Kraje obrany uf, slabota, dopredu slabší ako slabí, hlavne,že Moreno kecá, ako umlčal kritikov.. čím? Však hrá rovnako príšerne ako 20rocny stopér, kt hra RB..

    A teraz sa poďme rozčuľovať, akú máme stratu na mrdky a citizens, lebo to je naša konkurencia…wake up, LFC fans, o titul nehráme ani pri naj fantázii, hrane o 4. flek… nanajvýš..

    Útok nedáva góly, a tak je tu prúser, lebo defenzívna činnosť, to je výstavný idiotizmus…. Antikloppisti tak majú k com písať..ako keby Nemec mohol za to, že tento klub sa na veľký len hrá…

    • saty7

      2. októbra 2017 at 7:19

      jasne vlastne klopp za nic nemoze … to ze mame tragicku obranu to tiez nie je jeho problem… vlastne on nemoze za nic … toto nie je antikloppizmus toto su ruzove okuliare pri hodnoteni kloppa… tym nevravim ze vsetko je len a len jeho vina no ma natom podstatne zasluhy …
      btw hodnotit oxa po 10tich minutach na ihrisku ked pritom este nedostal ani sancu si poriadne zahrat dlhsie z tymom to ako fakt nie je moc objektivne … mal ist hore za giniho hnet v polcase alebo v dakej 60 minute potom by som to bral .. ktozvie ci tohto hraca vobec jurgen chcel lebo mi to zatial tak nepripada…

      • kwop

        2. októbra 2017 at 7:59

        kde pisem, ze klopp za nic nemoze?

        • saty7

          2. októbra 2017 at 8:33

          „Antikloppisti tak majú k com písať..ako keby Nemec mohol za to, že tento klub sa na veľký len hrá…“

          Sorry ale v tvojom prispevku si nenapisal jednu jedinu vytku na kloppa a uzavrel si to touto vetou … takze ja to chapem resp som pochopil tak ze vlastne klopp s momentalnou situaciou v LFC nema nic spolocne…

          navyse ked citam prispevky nizsie tak ano tam si uz nieco napisal ale stale ho obhajujes resp tvrdis ze klopp vs brodgie sa neda porovnavat … a ze nemec je uplne inde … fakty ale tomu nenasvedcuju … navyse brodgie bol posledny manazer za x rokov pocas ktoreho ery sme realne o titul hrali a usiel nam len o chlp … a prosim nevytahuj zas to stare zname lebo suarez … vsetci musia vedeit ze jeden hrac sezonu nespravi … v tej sezone hrali vsetci pomerne dobre … a bola to zatial posledna sezona v ktorej som sa bavil pri pozerani zapasov LFC …

          • kwop

            2. októbra 2017 at 9:54

            pochopil si to zle. naozaj zle …

            hlavne ale netusim, kam ako ma taketo domyslanie si a vkladanie do ust slov niekomu s kym diskutujes, kt. ich nepovedal, celu disusiu posunut ..

            nemam vytahovat suareza .. tak ty potom nevytahuj kloppa .. boze, co je toto za nezmysel, co tu vytahujes .. ak ti ani po rokoch nie je jasne, ze suarez nam ten rok 08/09 spravil, tak potom neviem, co .. fakt neviem, co chces, ako sa pozeras na futbal .. jasne, ze 1 hrac sezonu nerobi, ale to, ze suarez strhol cely tim, ze mal neuveritelny vplyv na vykonnost hracov, to je ako nieco, co sa nema vytahovat, lebo 1 hrac sezonu nerobi ..

            lebo kane nerobi opakovane sezony pre sliepky, messi pre barcu, falcao ju aktualne nerobi pre monaco … ach jaj …

            neviem, ake mas naroky na futbal, ja pomerne velke a pokojne poviem, ze som sa bavil kloppovym futbalom v prvom roku a pol skoro stale ..

            jasne, plne chapem, ze vacsina z nas je nasrata, lebo to LFC zasa raz ku*vi, ale preco si, preboha, nedokazeme uvedomit, kde LFC stoji, na co ma … ak budem nastaveny na to, ze LFC hra o 4. flek, tak to nasratie pominie, to garantujem .. v prvom ad ale treba sebareflexiu, pochopenie situacie .. tiez s tym mam problem, tiez by som LFC radsej videl na urovni klubov z manchestru .. ale zial ..

            navyse, ak mas obranu zlozenu z mignoleta, lovrena, morena a gomeza (ci klavana, TAA) a pred nimi henda, uplne vymazaneho giniho, ako si vobec niekto, kto sa rozumie futbalu (a nepochybujem, ze ludia, kt. sem chodia sa rozumeju) moze mysliet, ze s tymto sa da uspiet – v dlhodobej stazi napr. .. wtf?? vsak to je uplne sialene .. teraz sa nebavim o tom, ze ju LFC mal v lete bezpodmienecne upgradnut .. ano, mal, o tom nepochybuje snad nikto ..

            a byt potom nasraty na to, co bolo zrejme tyzdne dopredu, pred zaciatkom sezony .. mysliet si, ze takto sialele nekvalitna defenziva bude lepsia .. alebo len dufat, lebo fans LFC radi a opakovane dufaju a veria v uplne hovadiny .. sorry, chalani, toto nie je utok na nikoho z vas, len mi to zasa raz mozog neberie ..

            ved liverpool zhola nic neurobil preto, aby bol v tejto sezone lepsi … tituly sa vyhravaju vzadu, pripadne musis mat brutalny utok a zalohu a vzadu mozes byt horsi (vid barca) .. my male ale prisernu zalohu a este prisernejsiu obranu .. a ked utok hapruje, tak .. a to, ze mignolet sem tam chyti penaltu, ci vytiahne uzasny zakrok na ciare predsa nic neznamena…ani to, ze moreno nie je taky traged ako v 16/17 .. stale je to strasne slaby futbalista, to je pointa ..

            vacsina fans LFC ma utkvelu predstavu, aky je LFC super, ako moze superit s najlepsimi, porazit koholvek – ano, moze, ale treba dodat, ze rovnako tak moze aj s kymkolvek prehrat .. pokojne aj so slavojom rebisov .. LFC je prioritne tim plny velkohubych reci – PR oddelenie, hraci, manazeri, vedenie, novinari nas nimi pravidelne krmia a my im verime..

            taky lovren by nehral v ziadnom spickovom klube .. hendo, moreno, mignolet, milner, clyne detto … gini, studge? matip? ktovie, jedine, ak by mal vedal seba stopera, kt. by ho potiahol ..

            dalej, porovnavat sa ti klopp s hodgsonom, resp. to, ako LFC hra … boze, to fakt sme na vsetko, co bolo zabudli? viem, je to pohodlne pamatat si len dobre veci, ale hodge bol milionnasobne horsi a liverpool si v tom obdobi nevedel za zapas vytvorit 2 sance .. teraz si ich vytvori pravidelne 5-10-15 … len sme nemohucni v zakonceni (co je tak v LFC roky rokuce, na gol sa neskutocne nadrieme) .. ukazuje sa to, po com sme tu viaceri volali posledne mesiace, ze potrebujeme kupit aj hrotoveho utocnika – klasickeho ..

            u rodgersa plati to iste … ta hra za brodgieho ci hodgsona, alebo beniteza v lige az na 08/09 bola daleko horsia ako je za kloppa … daleko horsia .. len sme uz na to zabudli ..

            viem, sme nervozni, lebo nie su vysledky, ale myslim si, ze pokial nepride zo strany fans uvedomenie si, kde LFC stoji a na co realne ma, tak tu ta nervozita a nasratost bude stale .. sme bod za 4. flekom – o ten hrame … nehrame o titul, nie je na to kader, nie je na to kvalita .. a kto si mysli, ze mozeme nieco s tymto kadrom vyhrat, tak sa, zial, myli ..

            • saty7

              2. októbra 2017 at 11:08

              no ale zjavne si nepochopil ani ty mna .. ja rozhodne niesom jeden z tych ktory pred sezonou vyhlasovali ideme na titul alebo nieco podobne … v takejto rozpravkovej krajine nezijem… ja som reagoval len na to ze tu stale obhajujete kloppa porovnavate ho z rodgersom a tvrdite ze klopp je uplne inde … na zaklade coho ste na toto prisli ? lebo na zaklade vysledkov asi tazko … sam pises ze ak mas obranu zlozenu z hracov (ktorych si menoval) nemozes cakat uspech … ano suhlas ale kto je zato zodpovedny ? majitelia hej ? klopp s tym nema nic spolocne ze ? vobec to nie je jeho zodpovednost ? … to iste zaloha….

              „ved liverpool zhola nic neurobil preto, aby bol v tejto sezone lepsi … tituly sa vyhravaju vzadu, pripadne musis mat brutalny utok a zalohu a vzadu mozes byt horsi (vid barca) .. my male ale prisernu zalohu a este prisernejsiu obranu .. a ked utok hapruje, tak .. a to, ze mignolet sem tam chyti penaltu, ci vytiahne uzasny zakrok na ciare predsa nic neznamena…ani to, ze moreno nie je taky traged ako v 16/17 .. stale je to strasne slaby futbalista, to je pointa .“ – k tomuto tazko nieco napisat … ocividne vidis ty aj kopa fans to co je zrejme pytam sa preto co s tym klopp spravil za posledne dva roky ? nic ako si napisal takze sa pytam co tu vlastne tie dva roky robil….

              cize este raz mne nejde momentalne o predvadzanu hru ci psotavenie v tabulke … ver ci nie ja uz som si nato zvykol ze LFC uz nikdy slavne casy nenavrati … bohuzial… takze nad tymto sa uz nepozastavujem… mna uz serie to neustale porovnavanie kloppa s inymi a obhajovanie ho … jednoducho nespravil ziadny viditelny progres smerom dozadu ba mozno naopak … zaloha je tragicka jedine + ze uz tam nie je lucas … ano smerom dopredu to je lepsie ako posledna sezona pod rodgersom … ale ako si sam pisal ze dobry utok nestaci … cize nevidim jeden jediny dovod na jeho obhajovanie … lebo zatial je jeho pocinanie v LFC velmi zle … a skor nadvazuje na poslednu sezonu BVB (kde mal lepsi kader).. vsetci vieme na akych prieckach sa dlho potacali … nasledne to este celkom dobre zvladli co sa ale LFC podarit nemusi lebo ten kader tak kvalitny nema … preto nechapem kde a z coho beries tie pozitiva jeho prace…

              • kwop

                2. októbra 2017 at 11:54

                spravil progres v ofenzive, hrame vasinou pohladny futbal .. to musis vidiet ..

              • Trapy

                2. októbra 2017 at 12:21

                Perfect,Saty.Na rozdiel odo mna si to opisal bez emocii:-)) Plne sa s Tebou stotoznujem,a to do bodky.
                Snad,len pridam,ze Klopp za styri TW priniesol troch hracov-Mane,Matip a Salah. Za vysledky,taktiku,priebeh zapasov,stav kadra,TW,zodpoveda len a len on. A prosim,len tu nepiste o narocnosti programu:-)))) Program bol jasny a rovnako casovo narocny ho ma dalsich 6 mancaftov.Vlastne,narocnejsi.My uz mame veget po vypadnuti z ligoveho pohara.

  2. kwop

    1. októbra 2017 at 20:31

    Jedno je ale nepochopiteľné, Klopp vidí, že napr Gini hra úplné hovno a aj tak ho tam nechá celý zápas… Na 2. strane ale má pravdu, on za hráčov šance premieňať nemôže… Sturridge, Mane, Salah, Ox, to bola ukážka absolútnej biedy v zakončení… Mať streleckého zabijaka, máme o 8 bodov viac

    • IgoR

      1. októbra 2017 at 20:45

      Klopp nie je najlepší tréner na svete ..ale v čase svojho príchodu bol pre nás určite najlepšia voľba a stále je. Nikto iný lepší k nám nepríde. .. pokiaľ vedenie nie je schopné kúpiť kvalitu.

      Zasrané mrdky boli pre pár rokmi po odchode Rednosa v úplnej riti, no každý rok kupovali hráčov aj za vysoké peniaze ..za čo sme sa im smiali, no postupne sa z tých hráčov vyprofilovali tí najlepší – ostatní odišli … a dnes – za tie roky už majú konkurencieschopný tím, valcujú v lige aj keď majú zranených Ibru a Pogbu – teda zrejme dvoch najlepších hráčov.

      Čo ma ale zaráža je ,, že je len pár kôl po začiatku ligy a my vôbec nevalcujeme ako to bolo minulý rok v tomto čase – a to máme útok ešte lepší. Úprímne neviem kde je chyba .. no jediné čo mi napadá je, že nemáme kvalitu. Nemáme .. Mane, Salah, Coutinho, Can, Firmino … a to je tak všetko, možno ešte Matip .. ale aj ten by asi sedel ak by sme mali dve stopérske esá. To je proste málo .. a ak z nich niekto nemá formu + sa niekto zraní, tak sme v riti.
      Couts môže chcieť .. je vidieť ako je kvalitatívne inde .. no nemá s kým hrať.

      • lfcwaay

        1. októbra 2017 at 20:50

        Nesuhlasim s tym ze Couts nema s kym hrat Firmino Mane Salah futbal hrat vedia proste maju momentalne krizu ale kamen urazu celej nasej hry je niekde uplne inde a to v strede zalohy a v obrane..proste nasa sezona zavisela odtoho či pride keita a VVD bohuzial neprisli a my sme v srackach

        • IgoR

          1. októbra 2017 at 21:52

          Predsa ale.. to, čo som napísal vôbec nevylučuje to čo píšeš ty.
          Napísal som mená, ktoré kvalitatívne majú na LFC a zároveň píšem o prípadoch, keď niekto z nich nie je vo forme alebo je zranený .. čož korešponduje s tým čo píšeš ty. VVD a Keita by bolo presne to čo by nás teraz držalo, teda aj v čase ked je ofenziva v krize a potrebuje xy moznosti na strelenie golu.
          Je to chyba vedenia . proste tých čo to majú na starosti – nech je to ktokolvek .. mal prísť iný stopér stoj čo stoj .. aj keby sa náhodou posledný deň podaril VVD. Jednoducho by si to potom s Matipom o 2ku rozdali .. a Lovreník by si pokojne mohol svoje sebavedomie búšiť v pohároch maximálne…
          Ak existuje nádej .. tak musíme v zime priplatiť do Salzburgu a zobrať Keitu skôr (to asi ale len v prípade že redbuláci nepostupia do dalsej fazy LM) a taktiez vysoliť 80mega a vziat VVD okamzite.

          • robroy

            1. októbra 2017 at 22:13

            VvD plus Matip, myslím,že je to stále málo, namiesto Klavana je ešte potreba dalšieho CB. Potom dať viac herneho času Robertsonovi, Grujičovi, bolo chýbou odpáliť Origiho, ten strielal občas rozhodujúce goly, atd.

            • IgoR

              2. októbra 2017 at 0:25

              S Origim nesúhlasím .. striedal dobré zápasy s úplne katastrofálnymi a v jeho mladom veku potrebuje hlavne hrávať. Celkom som mu fandil a vyzeral nádejne .. avšak po zranení v minulej sezóne sa už len hľadal a v príprave ho úplne zatienil mladý Solanke.
              V súčasnom útočnom stave by nás jednak nevytrhol z biedy a to práve najmä preto, lebo by nemal zápasovú prax .. btw., ktorú nemá ani Sturridge a je to na jeho výkonoch vidieť.

              Inak miesto nevýrazného Giniho (o Hendovi nehovoriac) by Grujič aj mohol nastúpiť .. vyzerá nádejne avšak na môj vkus až moc fauluje a hlavne velmi zbytočne ..

          • lfcwaay

            1. októbra 2017 at 22:22

            Ak ta môzem opravit tak kvalitativne prevysuju lfc.. ti hraci , ktori prevysovali kvality odisli vid. Suarez torres sterling atd. Kvalitativne na liverpool maju aj clyne moreno mignolet gini a pod. kedze su to priemerni hraci a potom su tu podpriemerni ako lovren hendo, ktori na liverpool nemaju

            • kwop

              2. októbra 2017 at 7:01

              podľa reči a šialeného pretvarania slabých hráčov na top v podaní fans LFC (a reči samotného klubu) loven aj hendo na LFC majú..jeden má dokonca pasku pravidelne na ruke, druhý ju už tiež mal …

          • robroy

            2. októbra 2017 at 21:45

            Ajn mne je jasné Igor, že LFC by potrebovalo strelca na kvalitnejšej úrovni ako bol Origi, alebo ako sa „ukazuje“ Solanke, absencia kvality je to, čo zráža LFC do kolien.. .

            Otazne je, prečo Klopp postupne a časom, (však, je už tu 3 sezonu) neeliminuje „slabé články“ reťazca v kádrí. Mne ostáva jediné vysvetlenie : Nedostatok prostriedkov od FSG, ako vlastníkov a majitelov „firmy“. ICH neochota, či dokonca možno strach o doláre, ich evokujú k nadmernej opatrnosti pri vysokých čiastkach..
            A tak skúšajú a fakticky vrážajú prachy do priemerných hráčov – vidíme aj túto sezonu, okrem mierne nadpriemerného Saláha – je, ako OX, Solanke, či Robertson či Wijnaldum, kategoria kvality, čo LFC rozhodne hore neposunie..

  3. lfcwaay

    1. októbra 2017 at 20:46

    Zapas s MU proste bud alebo..po repre. Pauze samozrejme nevieme, môzme len naivne dufat, že ta repre. Paradoxne pribrzdi aj ich inak, ked sme tu minulu sezonu ukoncili uz v januari tak tuto UZ v oktobri..neidem sa tu hrat na odbornika, ale ked som videl s akou obranou ideme do sezony vedel som,že to nedopadne dobre..potrebujeme vymenit snad okrem matipa celu defenzivu vratane mignoleta a kupit TOP strelca a samozrejme mat k dispozicii Keitu..a udrzat hracov, ktori maju nato hrat o najvyssie priecky nie nato hrat za velkoHUB menom Liverpool..a v neposlednom rade „vyhodit“ Kloppa ako si nejaka zakomplexovana cast fanusikov mysli,pretoze nikto nie je väcsi ako klub

    • kwop

      1. októbra 2017 at 20:59

      Vyhodiť Kloppa? Fúha.. co sa ako tým zmení? Však je jasné,že pokiaľ klub bude žiť z takých sraciek ako roky, môže tu byť aj naj tréner ever…

    • Trapy

      1. októbra 2017 at 21:14

      Zakomplexovany si v prvom rade Ty! A Ty chudacik si ta cast. Doteraz som Kloppa kritizoval za konkretne veci.Teraz jednoznacne poviem-Klopp,rychlo do pice a von,pokiall si skutocny fan Lfc.
      Tomuto kokotkovi za 16 sezon vysli 2-3 v Bundeslige a to je vsetko. Mega precenovany akoze manazer.
      A,ked sa ma niekto spyta,kto tak odpoviem.Moznosti je X. Klopp patri do Nemecka a na Octoberfest. Mal 2 roky,a za ten cas urobil,len jednu jedinu vec. Zo sl zami v ociach pustil Lucasa.
      Ak tento demagog odide,inteligenciu na to ma,tak sa daveste zachranit PL aj LM. A potupa,ktora pride o dva tyzdne,nemusi byt uz na jeho triko.Alebo si chce este uzit aj ponizenie v Maribore?

      • Trapy

        1. októbra 2017 at 21:16

        2-3 sezony v Bundeslige

        • MengiCZE

          1. októbra 2017 at 21:35

          Máš svatou pravdu. Klopp není o nic horší než Rodgers. Ale h ja se ptám jinak.. Lfc by potrebovalo změnu úplně od základu.. Co si budeme nalhavat zapas se scum nam nic ukazovat nemusí.. Dostaneme nakladacku jak od city.. Nemáme konkurence schnopy tym.. Budeme rádi za 8 místo.

          • kwop

            2. októbra 2017 at 7:07

            Aj keď sme asi aj všetci riadne nasrati, frustrovaní, nevieme si ani po miliónty raz uvedomiť, že LFC nehrá o tituly, že to nie je top klub, tak NIE, Klopp nie je ako Rodgers!!!! Rozhodne na milión percent nie!!! Už som vysvetľoval prečo…viem, emócie ale lomcujú viacerými z nás..a navyše zabúdame..mať tu Brodgieho, hráme o 10. miesto a ten pako by po každej prehre jednak rozprával o outstanding performance a great charakteroch a rovnako tak chcel prebudovavat svoj káder..Klopp fakt nie je ako Rodgers a týmto nechcem nikoho nasrať, ale nie je..

      • keeno

        1. októbra 2017 at 21:44

        Trapy po tomto zápase musím povedať priznať, že si mal pravdu, čo sa kvalít Kloppa týka, previdel si ho skôr ako mnohí ďalší

        Dnes to zo strany Liverpool FC vyzeralo ako keby sa hráči videli prvý krát v živote, nesú rode, statické, bez pohybu, myšlienky, systému, nie je možné, aby po dvoch rokoch odohral hral takýto nefutbal, normálne ako za Hodgsona, pre mňa dnes nie že studená sprcha, ale ľadový kúpeľ a vytriezvenie

        Ospravedlňujem sa ti, mal si absolútne pravdu

      • lfcwaay

        1. októbra 2017 at 21:49

        V prvom rade ty ! Ukazal si to teraz v plnej parade.. dobre tak ja potom nie som skutocny fanda lfc lebo chcem aby tu klopp ostal ale vieš čo aspon nemam ruzove okuliare ..a koho by si chcel na lavicke lfc ?? Koho napis jedno meno, ktore by slo do toho skrachovaneho zhnileho a zhovneneho klubu ?? Ancelotti ?? Urobit si ku konci kariery hanbu ??? Ved si uz konecne uvedomte ze sme priemerny klub a top treneri a top hraci na nas seru dobre dajme tomi ze klopp nie je najlepsi manazer na svete ale nikto lepsi k nam nepôjde ..ak teda klopp von tak s nim aj 80 % kadra a hlavne ti trapni majitelia zacat od 0 hoci aj z 5. ligy lebo tento klub je zhnity od kosti

        • keeno

          1. októbra 2017 at 23:09

          Súhlasím, ale ak sa skúsime pozrieť len a len na prácu a výsledok, tak takýto výkon resp futbal ala Hodgson je nemožné podať aj keby celú noc zurovali, hrôza

          Áno Kloppa nechcem meniť ani ja, ale dnešný zápas je obrovitansky pruser, veľký veliký pruser a problém

          • kwop

            2. októbra 2017 at 7:09

            A la Hodgson? Za Hodga sme neboli schopní vypracovať si šancu… ľudia preboha, LFC v kontexte akože top klubu hrajúceho o tituly hra veľké hovno, ale prirovnávať ten dnešný LFC k tomu Hodgsonovu či Rodgersovmu je prestelene..

            • kloppinho

              2. októbra 2017 at 7:52

              Tiež som našťastie zápas nevidel ale všetko podstatné som sa dočítal tu 🙂 trapy zas perlil kenno je prelietavy..zase sme nemali deň ze, noaco každý zápas je iný…možno sa teraz chytíme proti zmrdkam a odrazime sa od sraciek.. bodik urobíme;)
              A hosi moc sa podceňujeme.. podľa mňa sme nadpriemerný klub​, celý svet vie ze v lige patríme do top-6 😉 peace

              • keeno

                2. októbra 2017 at 9:46

                Moze to tak vyzerat, ze som prelietavy, ale vcerajsi zapas nebol o zlom dni, kazdy moze mat zly den, vcerajsi zapas bol pravdivym obrazom kloppovho tapania a zleho smeru a suhlasim preto s trapym vnie vo vyhadzove, ale s trapyho previdenim kloppa a jeho chyb, ktore som ja osobne nevidel, a pripisoval som to zlemu dnu, nepremenym sanciam atd,
                Napriklad vypichnem konkretnu vec ,je nezmysel, aby coutinho hral tak hlboko v poli ako uz druhy zapas za sebou a v takomto rozostaveni, a vcerajsi zapas nebol zlym dnom , bol vyvrcholenim zlej kloppovej prace a bojim sa , ze aj neschopnosti previdiet ,kde je problem,
                A nevyhadzujem ho , preto ze toto bude musiet zmenit on , len on a som zvedavy, ci to dokaze, a za aky cas, a vela ho nema , preto ze po rafovi takticky mysliacom menezerovi prichadza mourinho a mam strach pri predstave, co sa moze stat

                Kwopor ano pqmatam si velmi dobre futbal pod hodgsonom, avcera to bolo presne ako keby som sa vratil v case

                • kwop

                  2. októbra 2017 at 9:57

                  keeno, nehnevaj sa, ale mysliet si, ze vcerajsi vykon LFC bol taky ako za hodgsona je bud o tom, ze si uz nepamatas, ake to za hodgsona bolo,a lebo o tom, ze si zaujaty .. ci to dalsie ..

                  toto nie je obrana kloppa, robi kopec hovadin, je zbytocne tvrdohlavy .. je to len o akomsi zamedzovani hysterie, kt. sa rozputala ..

                  • IgoR

                    2. októbra 2017 at 10:47

                    S tymto absolutny suhlas .. jasne – hrame zle ..ale vtedajší team Hodgsona by si dnes dala aj taká Žilina ako predkrm.

                  • keeno

                    2. októbra 2017 at 11:16

                    nehnevam sa , ani trochu, a hodgsonovu hru si paqmatam velice dobre, ale vcerajsi zapas moju doveru v kloppa, v to, ze vie, co robi nalomil a bol to vykon hodny hodgsona, system ziadny, alibizmus, bez pohybu, ziadna myslienka, rychla kombinacia, vynena miest,ani len pressing, nic, par sanci proti timu, ktory hlboko branil, doslova desat hracov, ktori sa prvy krat stretli, par individualnych akcii a sem tam dvaja hraci v kombinacii, nieco je velmi zle v nasom time, velmi

                    moze to vyzerat ako hysteria, ale vcerajsok , co sa dialo a ako sa dialo a preco sa dialo na ihriska ma vystrasil a poriadne

                    • kloppinho

                      2. októbra 2017 at 11:30

                      za vcerajsi vykon mozno mohla aj unava z narocneho programu… za 3 tyzdne sme hrali 7x a za pos 8 dni sme odohrali 3 zapasy a pri jurgenovom narocnom style hry..;)

                    • kwop

                      2. októbra 2017 at 11:51

                      tak, ked si ju pamatas velmi dobre, ako potom mozes tie zapasy porovnavat s kloppovymi .. dokonca ani ta vcerajsia druhopolcasova bieda sa k tej sialenosti, co LFC hral pod hodgom nepriblizuje ..

                    • kloppinho

                      2. októbra 2017 at 12:07

                      som si kukol 9min zostryh…vsak oni okrem toho nestastneho golu mali iba par flusancov…nasa defenziva im asi nic moc nedovolila“
                      a coutsov projektil strasny banan… skoda tej tycky a zavaru potom, dreveny lovren mohol byt hviezda. aj mane mohol potrestat chybu…cista golovka pice

                    • keeno

                      2. októbra 2017 at 13:04

                      Kwopor, presne ti popíšem prečo ala Hodgson

                      A hlavne bieda bola po celý zápas, od prvej sekundy, aj napriek pár sanciam, po celý zápas

                      Rozostavenie a systém, prečo rozostavenie, lebo opakovaná chyba desaťkrát proti tímu,
                      Ktorý bude brániť, systém nezmenený, kreativita, alibizmus, hráme nielenže rovnako v útoku, ale pomalšie a rozharane,

                      Po dvoch rokoch práce sme momentálne nikde, čo ďalej, stagnujeme, taká je pravda

                    • keeno

                      2. októbra 2017 at 13:15

                      Kwopor, nechcem meniť trénera

                    • keeno

                      2. októbra 2017 at 13:42

                      Kloppinho zostrih je súhrn šancí, o zápase môže vypovedať nič, nie vždy, ale v tomto prípade zostrih s tým, čo sa dialo 90 minút na ihrisku? Výpovedná hodnota rovná sa nule

                      Ak nevadí, dám ti návrh, stiahni, pozri si zápas a potom mi napíš, čo si myslíš, bol by som zvedavý, či budeš rovnakého názoru

                    • kloppinho

                      2. októbra 2017 at 20:50

                      Kenno nechce sa mi kukať Fotbal bez duše všetko podstatné som videl v zostrihu a dočítal tu 😉

                    • kloppinho

                      2. októbra 2017 at 20:50

                      Kenno nechce sa mi kukať Fotbal bez duše všetko podstatné som videl v zostrihu a dočítal tu 😉

  4. robroy

    1. októbra 2017 at 21:41

    Tak match som naštastie nevidel…

    Klopp je tu tretím rokom, káder kt. tu dnes má, je úplne a čisto LEN jeho výtvorom, po okraj naplnený hráčskym priemerom. Vybral si SáM hráčov, ktorí budia dojem úplnej priemernosti, načo je Ox, načo Solanke ? Ich prínos je nulový. Štastim pre Kloppa je, výnimočnočnosť jedneho bombardera, ktorý svojimi zábleskami dokázuje svoju triedu.

    Kde je chyba ?

    Vlani svojim vstupom do úvodnej časti súťaže, sme dokázali prekvapiť,pribižne tak, ako rok pred nami Ranieri s Leicestrom. Sice v našom prípade, bez náležitého efektu.. Rýchlostou Maného, aktivitou, pressovaním, agresivitou Lallanu, Firmina, aj Maného, sme vela lôpt získali hned v útočnom pásme a dokázali využiť chaos v obranách súperov, aj konkurencie, ale to je už minulosťou. Potom, viac sme behali bez lopty, ten nevynútený pohyb a núkanie sa do prihrávky dáva volnosť, ktorú dnes nemáme a sme na pohlad strnulí..

    Neprekvapí ma, ked nám to konkurencia túto sezonu do jedného všetko vráti, majú na to kvalitu a to bude rozhodne prúser, lebo my nebodujeme ani so spodkom tab.

    Neviem čo s tým Klopp dokáže urobiť PL nie je o 2, či 3 tímoch ktoré to majú „isté“ ako to je v BL.. Do prestupov sú 3 mesiace, to je fúra bodov, ale aj prestížnych zápasov v Lige Majstrov. Celá situácia začína hrozivo pripomínať záverečné pôsobenie Rodgersa v LFC, ale to by tu ešte stále bol Benteke.. A to všetci tu vieme ako sa LFC v januári správa..
    Hrozné !

    • kwop

      2. októbra 2017 at 7:15

      Áno, vybral..vybral si Draxlera, Pulisica, Teixeiru, VVD, Zielinskeho, Chilwella… A ti u nás nie sú…

      Asi som slepý, ale posledné Brodgieho mesiace bola obrovská tragédia, kopec sraciek..je to fakt aj teraz??

      PS: na január sa nespoliehajme

  5. kwop

    2. októbra 2017 at 12:13

    len tak na margo

    • MengiCZE

      2. októbra 2017 at 12:42

      Kwope, vždyť tohle není o majitelích.. Plánů B za Virgila by každý našel 10.. ALe prostě Klopp si myslel že si z nás v saints sednou na prdel a ono ne. Kdyby nebyly peníze nekupujeme Oxe, kterej je opravdu zbytečnej..

      • kwop

        2. októbra 2017 at 13:05

        len tym chcem povedat, ze je aj druha strana .. hovno o tom vieme, ale nechce sa mi verit, ze klopp:

        A/ nevidi, ze defenziva je shit
        B/ nechel v lete defenzivu upgradnut

        skor mi ako realnejsie pride to, ze mu FSG nedali prachy .. jasne, mnoho fasn argumentuje, ze prisiel Ox za 35, teda za tie prachy mohol prist nejaky stoper, len je tu potom ina otazka – kolko je takych stoperov, co by stali do 35m a zobrali by ten plat co Ox .. toto moze byt zadrhel ..

        ale jasne, ak ma LFC problem v obrane, tak ked uz neprisla kvalita do obrany, tak mal klopp aspon nejakeho specialistu na nu do timu zobrat ..

        navyse, LFC posobenim na TW, spackanim prichodov – co opakuje, odradza hracov .. salah sa ako dlho tahal, VVD, keita? VVD ani neprisiel … v minulosti teixeira, dempsey, salah, c. ronaldo, draxler atd.

        • kwop

          2. októbra 2017 at 13:09

          ak je teda pravda, ze Klopp tvrdohlavo trval na kupe VVD, tak je samozrejme jeho chyba, ze sme v obrane dnes takyto — teda za predpokladu, ze FSG naozaj chceli prachy pustit ..

          je tu ale druha vec, kt. sme tu uz opakovane spomenuli – LFC nepotreboval len VVD, potreboval aj dalsieho stopera … a ak toto Klopp nevidi, tak potom neviem ..

          alebo si len Nemec lepsie ako my uvedomuje, ze na co ma a o co moze hrat .. pretoze LFC naozaj moze maximalne hrat len o 4. flek .. to je nase maximum …

  6. keeno

    2. októbra 2017 at 17:16

    Kwopor, zabudni na FSG, zabudni na nákupy, respektíve som chcel povedať, že pri hodnotení Liverpool FC v tomto momente vychadzaj, že Klopp s tými istými hráčmi stagnuje a to je najpodstatnejšie

  7. keeno

    2. októbra 2017 at 18:20

    Včera to bolo niečo nové? Beznádej, čistá beznádej včera, nebyť hráča, ktorého ste zatracovali, lebo nie je dosť dobrý, chce odísť, tak z posledných troch zápasov máme zero bodov, taká je pravda

  8. lfcwaay

    2. októbra 2017 at 18:51

    Vcera som cital na jednom fore v preklade citujem: „hendo je najlepsi stredny zaloznik v anglicku, stylom hry sa podoba Busquetsovi“ myslel som si že, väcsiu kravavina sa z „ust“ vypustit neda a čuduj sa svetu da.. mysliet si že, pod kloppom hrame futbal ako za čias hodgsona je zrele na…

    • keeno

      2. októbra 2017 at 19:32

      Ja si to nemyslím, včera som to videl, a napísal som ala Hodgson, plus včerajší zápas okopiroval všetkych cca desať až dvadsať pod kloppom, kedy tímy proti LFC sa stiahnu a zonovo bránia,

      Otázka, ako je možné, že ani po roku si s tým nevie tým poradiť

      Otázka ak máme taký super útok prečo nedávame góly?

      Ak Klopp je taký ideálny prečo Henderson hráva?

      Prečo sa môžem pýtať donekonečna,

      Nenapísal som, že pod Kloppom hráme futbal ako za Hodgsona, napísal som, že včera to bolo ako pod Hodgsonom a otvorilo mi to oči,
      Stagnujeme, taká je pravda

  9. ar77

    2. októbra 2017 at 19:35

    trosku na odlahcenie
    Lovren: “I am taking pills so I can play – five before every game. I play but I cannot train at all.“

    Didi Hamann on Twitter: „I’m taking 8 pills to be able to watch him every week.“

  10. Lopi

    2. októbra 2017 at 21:55

    Chlapi, co nariekate? Sme len konecne tam, kam patrime. Sedy anglicky priemer. Rok co rok tu o niecom snivame a pritom je to len o zableskoch kvality, ktore su prekryte absolutnou priemernostou. Podpriemerni hraci hraju v zaklade a tahaju dole aj ten zbytok kvality, ktory zostal. Ale nie dlho. Casom aj ten zbytok kvality to prestane bavit a prestanu vyskakovat z priemeru. Bud zbalia saky-paky alebo budu hrat rovnake gulove. To nam ide. S Kloppom, bez Kloppa. Vsetko jedno. Neviem, ci som tento klub videl tak prazdny, bez jedineho lidra. Som z toho unaveny.

  11. keeno

    3. októbra 2017 at 0:12

    Citujem Lopiho, lebo presne tak to je

    chlapi, co nariekate? Sme len konecne tam, kam patrime. Sedy anglicky priemer. Rok co rok tu o niecom snivame a pritom je to len o zableskoch kvality, ktore su prekryte absolutnou priemernostou. Podpriemerni hraci hraju v zaklade a tahaju dole aj ten zbytok kvality, ktory zostal. Ale nie dlho. Casom aj ten zbytok kvality to prestane bavit a prestanu vyskakovat z priemeru. Bud zbalia saky-paky alebo budu hrat rovnake gulove. To nam ide. S Kloppom, bez Kloppa. Vsetko jedno. Neviem, ci som tento klub videl tak prazdny, bez jedineho lidra. Som z toho unaveny.

  12. keeno

    3. októbra 2017 at 2:50

    Som smutný, veľmi smutný, hádame sa, prečo?
    Lebo Liverpool FC

  13. kwop

    3. októbra 2017 at 6:52

    Nie lebo LFC.. problém je lebo veľká väčšina z nás fans žije v tom, že LFC je top klub, kt. môže konkurovať top klubom.. sme bod za LM, to je dobrá pozícia..už sa len zmieriť s tým, že zasa nehráme o titul..a práve to je pre väčšinu z nás dôvod, prečo sme nasrati, frustrovaní, nadávame na Kloppa, FSG, kohokoľvek…

    Fakt, pokiaľ si my fans neuvedomíme, kam LFC naozaj patrí, bude to donekonečna o tej istej nasratosti, sklamaniach…

    • kwop

      3. októbra 2017 at 7:01

      LFC predsa nerobí nič ine, ako pred rokom, piatimi, dvadsiatimi .. to len my fans každý rok uveríme, že každá ďalšia sezóna je naša – samozrejme v kontexte zisku ligového titulu..

      Ako hovorí Lopi, veríme v to, že priemerní hráči sú nadpriemerni (Migs, Moreno, Clyne, Wijnaldum, Lallana, Sturridge), že shitaci (Lovren, Hendo, Moreno, Klavan) shitaci vlastne nie sú, že to pôjde aj s nimi…

      A ide to, top 4 je strop, reálne dosiahnuteľný cieľ, samozrejme, treba mať kopec šťastia, charakteru, opory vo forme a bez zranení..

      Ak ale neprestaneme závidieť mrdkam, city, chelsea, sliepkam, že hrajú o vyššie méty, budeme pravidelne nasrati, lebo 2 body dole cez víkend nie sú poslednou stratou..tých ešte bude…

      jaymz mi teraz hovoril, že LFC je odrazom svojho svojho kapitána, taký aký je on, taký je aj LFC..

  14. MengiCZE

    3. októbra 2017 at 10:07

    průměrné anglické kluby nemají skvělé webové stránky fanklubu :))))

  15. Alex85

    5. októbra 2017 at 14:26

    No chlapi depresia velka samozrejme, ale ked sa uz frfle, tak by bolo lepsie podla mna nieco taketo. Hendo je tu u vacsiny nie uplne oblubeny 🙂 ale miesto trapnych invektiv typu kopyto, by bolo podla mna lepsie nieco taketo.
    https://www.thisisanfield.com/2017/10/analysing-strengths-weaknesses-jordan-henderson-liverpools-no-6/
    Obzvlast posledna cast je super popisane to na co tu vacsina naraza… zial pre LFC pravdivo….

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply