Návrat k duelu LFC – B´mouth (1:0). Nerozhodol ho Benteke, ale čiarový rozhodca!

V anglických médiách nie je po víťazstve The Reds nad nováčikom z Bournemouthu hlavnou témou päťdesiaty zásah Bentekeho v anglickom futbale, ale obrovská chyba čiarového arbitra Harryho Lennarda pri Belgičanovom góle.

Pred začiatkom sezóny vyšla v médiách správa že FA pred sezónou 2015/2016 zmenila pravidlo o ofsajde. Staré pravidlo hovorilo, že ofsajd sa odpíska iba keď sa hráč stojaci v ofsajdovom postavení aktívne zapája do hry. V praxi to znamenalo, že kým sa hráč v ofsajde nedotkol lopty, ofsajd nebol odpískaný (odmávaný).

Nové pravidlo hovorí o tom, že ak sa hráč akokoľvek zapája do hry, čiže sa snaží kopnúť do lopty, alebo svojou činnosťou ovplyvňuje protihráčov, tak sa má pískať ofsajd.

Keďže náš „little magician“ Coutinho pri Hendersonovom centri bol jeden a pol až dva metre v ofsajde a vzápätí takmer siahol na loptu (predtým, ako na ňu dočiahol Benteke a skóroval), malo sa pískať.

Na Anglicko tak vznikla nezvyčajná situácia, keď všetci odborníci, televízni komentátori a bývalí hráči sa zhodli na jednej veci, gól jednoznačne padol z ofsajdu. Tento presný zásah sa dokonca môže (a pravdepodobne bude) používať ako vzorový k vysvetleniu tohto nového pravidla.

Z reakcií vyberám:

Eddie Howe (manažér Bournemouthu):

„Podľa nových pravidiel je to čistý offside. Náš brankár bol jednoznačne ovplyvnený tým, čo urobil Coutinho. Bol som veľmi prekvapený, že gól bol uznaný. Toto bol najjednoznačnejší príklad tohto nového pravidla. Dve rozhodcovské chyby nás pripravili o zápas.“

(Howe narážal okrem Bentekeho gólu aj na neuznaný gól Elphicka)

Brendan Rodgers:

„Nevidel som ich neuznaný gól, alebo náš, no najdôležitejšie je, že náš gól platil.“

Mark Lawrenson (bývalý obranca Liverpoolu):

„Do poslednej chvíle to vyzerá že Coutinho na ten center dosiahne, takže ako brankár sa musíte rozhodnúť a nemáte čas zareagovať inak. Mal to byť ofsajd, (Coutinho) bol určite v ofsajde.“

Kasper Smeichel (brankár Leicesteru City):

„Z pohľadu brankára, ktorýkoľvek hráč v priestore tesne pred bránou, či sa hýbe k lopte, alebo od lopty ovplyvňuje hru.“

Alan Shearer (bývalý skvelý anglický útočník):

Ten si neodpustil trošku podpichnúť:

„Bolo to pred Kop End-om (tribúnou The Kop, pozn.), takže to NEBOL ofsajd.“

Keďže na rozdiel od vševediaceho Mourinha, ktorý bude aj po výprasku od Man City (0:3) hovoriť, že Chelsea bola lepšia, objektívne priznávam, že náš gól platiť nemal a k šesťbodovému vstupu do sezóny, z ktorého máme radosť (menej už z výkonov) nám dopomohol aj čiarový rozhodca Harry Lennard. A ten si to podľa mňa v najbližšej dobe od FA zlízne.

Coutinhov ofsajd v zápase s Bournemouthom (1:0)

Coutinhov ofsajd v zápase s Bournemouthom (1:0)

27 Comments

  1. Trapy

    19. augusta 2015 at 15:03

    Rodgers nevidel ani jeden gol,vysledok si asi na konci zapasu precital na svetelnej tabuli:-)))

    • robroy

      19. augusta 2015 at 16:35

      Takže, cestuješ si pre bod(y) na Emirates ?? Napoleonova skúška ohňom, alebo Waterloo ?? Sice, on tam vtedy vyhral…

      „tento presn zásah sa pravdepodobne bude použivať ako vzorový príklad k vysvetleniu noveho pravidla“ – hopsa !! LFC zase bude na výslní, aneb, aj negatívna reklama je reklamou… Henrymu poskočí srdiečko..

      • Trapy

        19. augusta 2015 at 17:19

        Jasne,do tretice vsetko dobre:-))Posledne 2 sme na Emirates prehrali.Ale na druhej strane,neexistuje zapas,ze by som neveril,ze vyhrame aj keby malo nastupit 10 Lucasov:-))) Navyse nas najslabsi hrac z uvodnych 2 zapasov,Kwopov milacik Adam L.,ma tajny plan,ako rozoberieme Wengerovcov.Takze zopakujeme sezonu 2013/14,ked sme mali po 3zapasoch 9 bodov a score 3:0:-)) To,ze BR nema jasne rozostavanie a taktiku je nasa obrovska vyhoda,lebo Wenger bude totalne zmateny pred zapasom,a ked nam zasa klapne sudi,tak to inak,nez na tri body nevidim.

        • robroy

          19. augusta 2015 at 18:24

          Tak držim palce, bolo by neskutočné mať 9 bodov.. No ja som skromnejší, aj bodík poteší, hoci zatial čo sme videli- podla výkonu- stojíme bližšie skôr k nejakému výraznemu debaklu, ako čo len k bodíku.

          Lallana zrejme vyšpekuloval ako jednoducho obísť ich dominantnú zálohu- (poza autovú čiaru) – by sa to možno mohlo podariť a balon Maťo až potom prekopne cez ihrisko.. Iste nastúpi Sanchez a Cazorlla, ten drobec nám stale zavesil po gole, Mignolet cistým kontom sa zrejme konat nebude..hadam Benteke prestane triafať žrde..a Milner nech radšej vôbec nekope..Ani neviem kto píska, ale penalta by sa aj hodila na výpomoc( to len aby som na*ral tu dole faby-ho). Ale je to výhoda, že nik nevie čo LFC vlastne hrá, ani BR to nevie, Henry nechápe, Ayreho možno ani nezaujíma, Gordona fakt nevidno, ale čo to chcem ?? Ved máme 6 bodov, paráda !!

        • robbie66fowler

          19. augusta 2015 at 19:43

          Ideš na Arsenal? A čo ja? Ešte aj voľno mám 🙂

          • Trapy

            19. augusta 2015 at 19:59

            Na Emirates chodim pravidelne,chovaju sa k nam naozaj gentlmensky,ci uz na stadione,v hoteli,na ulici..Posli mi kontakt na Teba cez Kwopa,alebo nech Ti da kontakt na mna,ozvem sa Ti.

  2. faby

    19. augusta 2015 at 17:27

    aa jednou konečně byli rozhodčí na naší straně a už se to dočkalo článku není to nic co by se stalo jednou za rok a děje se to normálně rozhodčí je jen člověk a jednou pomohl nám minulý rok pomohl zase city a všem ostatním …. a vyjádření rodgerse že neviděl ani jeden gól a co má říct že jasně rozhodčí udělal dvě chyby ?? jasně že tohle je postoj který zaujme každý trenér kritika zbytečná opravdu si vždy najdete důvod pro kritiku

    • robbie66fowler

      19. augusta 2015 at 19:42

      Ja som to nebral ako kritiku, ja som iba preložil jeho reakciu 🙂

    • robbie66fowler

      19. augusta 2015 at 19:47

      K tomu že sa to dočkalo článku – Ja bývam už roky v Anglicku a tak logicky čítam anglické média, či už BBC, ktorý si platím alebo noviny zadarmo v metre a sledujem Sky Sports News. A keďže úplne všade sa o tom písalo a rozprávalo, tak som myslel že by bolo zaujímavé o tom niečo napísať. Proste priniesť pohľad z Anglicka.

  3. faby

    19. augusta 2015 at 20:42

    ano kwop nepřekvapil a opět umí jen urážet jako vždy musí mít samozřejmě kwop pravdu takže už radši mlčím a nic nepíšu ( příklad pro kwopa kterej ihned napíšu ať si to argumentuju tak teď jeden aktuální je ze včerejška kdy ses dohadoval tuším že s karlem o suarezovi a evrovi )

    • karel

      19. augusta 2015 at 23:09

      faby můžeš být v klidu, jestli tu vydržíš pár let, tak zjistíš, že kwop je fajn týpek, já jsem s ním tady prodiskutoval mnoho hodin, možná miliony písmenek, nabízí mi náměty k zamyšlení, jiné úhly pohledu, takže jsem si ho v diskusi oblíbil, to že je někdy přímočařejší vnímám jako spíš přátelské hecování. Nikdy tu nepanovalo žádné urážení, chodím sem dlouho, mj. proto, že se tu dá kvalitně podiskutovat, když se někdy povzneseš na ostřejší slůvka, tak zjistíš, že ta diskuse má smysl. S Kwopem i jinými se tady dá dobře diskutovat, někdy mi přijde, že je tu VIP společnost, rozumní týpci, kteří nevyvolávají konflikty, proto tu panuje dost dobrá atmosféra, někdy je diskuse tvrdší, ale to k fotbalu patří…

      • karel

        19. augusta 2015 at 23:20

        Já jsem včela vyjel po Xabim, ale nebyl to záměr, chtěl jsem ho vyhecovat k diskusi a to se povedlo, nakonec tam zaznělo i dost podstatných údajů, myšlenek, takže se mi ta diskuse líbila.
        Čas od času zde registruji lidi, kteří jen šijou do kwopa, pro ty tu není místo, když si přestaneš všímat (pro tebe hůře stravitelné) rétoriky, kterou používá, určitě si tu najdeš místo a bude se ti dobře diskutovat a dozvíš se nejen zajímavé fotbalové věci, ale i o tom, jak má kwup rád tuhle stránku, a že dbá o to, aby tu v diskusi byl otevřený prostor pro názorovou pestrost a naopak, aby se tu objevovalo, co nejmíň rozsíračů diskuse.

      • Trapy

        20. augusta 2015 at 11:04

        Mne sa paci na tomto webe,ze je tu sirokospektralna spolocnost,kazdy sme rozdielny,kazdy mame to svoje originalne DNA,kazdy to prezivame inak,ale mame spolocneho menovatela,a to ze milujeme nase Lfc.Drviva vacsina ludi tu rozumie futbalu a s tym VIP sa da len suhlasit.

  4. faby

    19. augusta 2015 at 23:35

    možná máš pravdu ale za ty dva roky co stránku sleduji jsem moc neregistroval že je tu prostor pro vlastni názor respektive je napíšeš ho a ihned seš ignorat vajíčko co tomu nerozumí co nikdy nemohlo hrát fotbal člověk který nezná pravopis a podobně to jsem napsal jen zrnko toho čeho se mi tu dostalo za ty dva roky jsem registroval že pokud se postavíš alfa samci ( kwop ) smetou tě ostatní ze smečky … poslední rok cca od té doby co odešel Suarez je to tu jen kritika ať už BR do kterého se tu šije nonstop přes Lucase Lallanu Lovrena atd… ano někdy je kritika na místě ale ne neustále BR dotáhl LFC k druhému místu ale to nikoho nezájímá byla to zásluha jen Suareze ( podle mě blbost ) Lovren odehrál dva zápasy na stejné úrovni jako Škrtel ( a stejně je kritizován a byl před tím než vůbec nastoupil ) a to je to proč se vždy ozvu jinak máš pravdu že se tu dozvíš zajímavé věci co se týče anglických stránek tak ty nečtu a jsem rád že je tady autoři přeloží ale kolikrát je jejich pohled na LFC jen negativní a kritický to je vše co se snažím svýma komentářema naznačit

    • robroy

      20. augusta 2015 at 11:59

      Pretože, sa nám vobec nepáči status klubu (nielen dnešný) a preto tu na stránke kritizujeme…

      Pretože sme spoznali BR aj cez jeho kvetnaté reči( spoznali ako človeka, či odbornika,že?,) prekukli se všetkým všudy !

      Pretože vidíme, že LFC jemne povedané herne stagnuje a svetlo z tunela je v nedohlednu.

      Pretože od úvodu nemá drive, počnuc prácou cez TW, motiváciou a využitia hráčov, nakoniec nevhodných zahadzuje ako použitý toaleťák..

    • kwop

      20. augusta 2015 at 14:19

      faby, pokojne ma ber ako toho, kt., ked sa mu nieco nepaci, tak zacne hned utocit .. este predtym si ale spomen na tvoju prvu reakciu tu v diskusii, kedy si moj komentar ironizoval privlastkom „velky kwop“ (v zmysle, len ten moze mat pravdu) ..

      takze, ked si si spomenul, pokojne ma aj nadalej ber za toho, kt. „zacal rypat“ ..

      pozri, mne je vysostne ukradnute, co si o mne myslis, pokojne si mysli aj bludy, pokojne sa prihlas do kwop antiklubu .. ak si o tom presvedceny, nemam dovod ti to vyhovarat ..

      za tie roky, co na lfcway.com chodis,(citujem) jsi moc neregistroval, ze by tu bol priestor pre vlastny nazor ..

      viem, ze ak to teraz oznacim za absoutnu hlupost (nie kvoli tomu, ze to pises ty, ale kvoli tomu, ze to absolutna hlupost je), tak sa len utvrdis vo svojom nazore na mna ..

      preco tu potom ma priestor napr. taky karel, kt. ma v zasade na vsetko uplne iny nazor, dokonca mu bolo niekolkokrat ponuknute, aby aj napisal nejaky blog (aktualne si matne spominam na 1 ci 2, kt. aj boli na webe vydane) …

      navyse ludi (s inym nazorom, ako je ten moj), kt. na web pisali aj ako autori, nielen ako diskutujuci, bolo v minulosti viac – spomeniem napr barrisha, pina, merseyside8, yogina … dokonca ani xabi, svandik, zivel, teda riadni redaktori, nemaju zavse ten isty pohlad na vec ako ja …

      navyse v diskusiach nebolo nikdy nic nazorovo ine vymazane (ano, merseyside8 bol, ale ten sa rozhodol, ze bude len kopat, nemalo to s LFC, webom nic spolocne, navyse diskutoval zavse aj pod viacerymi nickmi naraz rovnako ako janko matuska), nazorove spektrum je tu roznorode, to je proste fakt aj vtedy ked si si to nevsimol, ked zaujato tvrdis opak …

      takze ta poprosim, nabuduce, ked budes chciet vynasat taketo sudy o nejakom alfasamcovi, tak si najprv daj 2 a 2 dokopy… ono si fakt kazis uz aj tak dost nastrbenu reputaciu …. (teda, keby na tom niekomu zalezalo)

      no a este co k tomu negativnemu postoju? tam len tolko, ze keby som bol negativny clovek, tak tu vypisujem, ze LFC skonci 15. ci bude hrat o zachranu …

      to, ze neberiem za super, ked LFC povyhrava zapasy (kde navyse nie je lepsi) nad 1.fc horna dolna ci thajskym beckom nie je o negativnym postoji, je to o realite a tu, ked si neuvedomis, budes raz sklamany … dovtedy ale pokokne vypisuj taketo nezmysly a rovnako pokojne sa urazaj, ked sa do teba obujem, lebo si tu „chranim teritorium“, lebo ma vyslovene nebavia polopravdy a domyslania … kt. ma navyse nutia k takymto sialene dlhym vysvetovaniam …

      PS2: asi sa uz nepolepsim :))

      PS: toto si si urcite nevsimol, ale tvrdsou, ironickejsou, trefnejsou retorikou sa to tu snazim udrzat na istej urovni .. jasne, zavse by som mohol volit aj ine sova, ale co uz, som taky …

      ale nech uz si si na mna urobil mienku akuklvek, nech si myslis o tomto webe kopec nezmyslov, vedz, ze tie dlhe hdoiny stravene pri tomto webe, pri vytvarani komunity LFC fans, kde sa moze zrodit vecna a kvalitna diskusia, neboli len nejakym mojim osobnym fetisom, ci nedostatkom inych aktivit ..

  5. juraj.

    20. augusta 2015 at 3:53

    Jeho prínos (BR) LFC za posledné roky? ON skutočne môže iba, len prekvapiť. Svoje kone, Lallanu aj s Lovrenom, bude vždy presadzovať, pretože si ich vybral on, pred ostatnými. A keď nebudú výsledky, nájde chyby inde. My môžme iba dúfať, že už k žiadnej kritike BR (LFC) po „víťazstvách na bitevných poliach“ nebude dôvod.

  6. faby

    20. augusta 2015 at 16:17

    1.Tak k tomu kdo prvního z čeho nařknul urazil nebo si ironický popíchnul jsi byl ty když si napsal že mě nemá brát vážně že ani nevím kde je sever

    2.Že nemám prostor na názor ne sakra když NA něco napíšu svůj názor tak ani nemám šanci si ho obhájit nebo se na mě seběhnete jako smečka psů

    3.Jsem rád že jsi vypíchnul zrovna pina a yogino tak pino pokud se nepletu tak s tím skoncoval nebo už to právě nemohl vydržet co jsem tak pochopil jeho poslední komentáře už nevím k jakému článku a yogino se tu s tebou minulou sezonu dohadoval dal si tu práci sestavil ti tabulku výher proher s určitýma soupeřema a stejně si mel pravdu ty klidně si ten článek najdi ale myslím že budeš vědět o čem mluvím

    4.A jak si kazím reputaci svým názorem na věc ? není to teda trošku protiřečení si od tebe ? nejdřív teda každej má svůj názor ale když ho má jinej už si kazí reputaci ?

    5.A to že napíšeš že LFC dostane 4 kousky támhle a 3 támhle není negativita ? Ano první dva zápasy se herně nevyvedli ale posbírali jsme 6 bodů a na emirates to bude zase nový zápas nových 90 minut ve kterých ještě není nic rozhodnuto

    6.A to že bereš Stoke jako 1 fc dolní to mluví samo za sebe Stoke minulý rok skončili na 9 příčce před Evertonem West Hamem a o těch tu taky nemluvíme jako horní dolní

    7. A obouvej se do mě jak chceš furt to beru jako diskuzi ve který se diskutuje a to že si vybudoval tuhle stránku a vše okolo je fajn ( a jsem rád že se tu dočtu zajímavý články, když se zrovna nekritizuje ) ale netýká se to naší diskuze

    • kwop

      20. augusta 2015 at 18:08

      1. sice vyznevam totalne jesitacky ala brodgie, ale budiz, s takouto argumentaciou mas mozes len vyhecovat 🙂 tak paci sa

       photo fk1.png

      v aktualnom svete je reakcia z 18.8. 2015 skorsia ako z 19.8. 2015 … mozno ale u teba nie .. pocuj, ale kaslat na to, kto koho zacal prvy podpichovat, som velky kwop a ty nevies, kde je sever, WHO CARES? 🙂

      2. vidim, ze v jesitnosti vynikas aj ty … gratulujem

      3. nase prenia s oboma menovanymi su preto, ze sa na veci kazdy pozerame inak … navyse pri mojom autorskom style, kt. nevyhovuje kazdemu je velmi jednoduche ma zacat nemat rad 🙂

      4. mienene to bolo tak, z tu vypises veci typu ako tu nikto nemoze povedat iny ako „moj“ nazor, ze je tu len negativna kritika, ze je tu nejaky alfasamec, kt. musi mat vzdy pravdu, atd. .. toto su len tvoje dohady ci osobne frustracie … ja som ti vypisal mena, kt. aj napriek tomu, ze celkom isto nemaju na vacsinu veci nazor ako ja, sem dokonca prispievali ako redaktori .. je teda naozaj absolutnou hlupostou ci nevedomostou, ale to asi nie, kedze hovoris, ze sem chodis roky (alebo potom len cisto tendencnym tvrdenim), tvrdit, ze tu nie je priestor pre ine nazory, trebars aj tie tvoje ..

      5. ofenzivna kvalita arsenalu by v zasade nemusela mat s tou defenzivnou v podani LFC problem .. ak budeme bez henda (to je moznost), tak pojde o level dole aj bojovnost .. ked si do toho dam vykony the reds z ostat. duelov, tak mi 4 kusy v nasej sieti pridu ako jedna z uplne realnych moznosti …

      samozrejme budem rad, ked sa to tak nebude… ten nazor ale negativny nie je …. vychadza predsa z aktualnej reality (ono, mysli co chces, ale mne tych veci ohladne LFC za tie roky, co h sledujem zasa az tak neuslo) … nepotrebujem kritizovat, aby som bol stredobodom pozornosti … proste len upozornujem, ze ako sa veci maju a odburavam pritom snivanie, mantry, naucene oblbovaky, kt. fans LFC radi disponuju …

      na 2. strane to ale moze byt aj o tom, co pisal karel, ze na uvod sezony este timy nie su zohrate, teda mame v podstate aj stastie, ze na emirates ideme teraz a nie, ked bude AFC zohraty .. lebo kvalitativny rozdiel medzi oboma timami je snad zrejmy …

      6. nie, nie, tu si domyslas (poradim ti, nerob to, radsej sa spytaj, ked si nie si isty, predides aj v zivote vela nedorozumeniam)… nehovorim o stoke, hovorim vseobecne o superoch z poslednych tyzdnov/dni, hovorm s nadsazkou, mysle som, ze ta je zrejma .. pointa je ta, ze LFC povyhraval v preseason so vselijakymi priemernymi timami, do toho dve usmudlane vyhry so stoke a cherries a my mame akoze skakat meter 20 do vysky spievajuc poetry in motion? to rozhodne nie
      7. super, hlavne nebudme vztahovacni, vsak ide len o fubal .. ty mas svoj pohlad, ja nie, ja som velky, ty nevies, kde je sever .. tymto to pokojne mozeme uzavriet, ci? 🙂

  7. faby

    20. augusta 2015 at 21:27

    1. ok mluvil jsem teď jen o téhle diskuzi nebral jsem do toho diskuzi pod jiným článkem to je pro mě uzavřená kapitola a tahle zase nová to se pak omlouvám

    2. …

    3. nebavili jsme se o tvém autorském stylu a o tom že tě nemám rád nastínil jsem to jak sis tvrdohlavě stál za svým i když ti yogino sestavil tabulku která byla jasný argument který ty furt požaduješ takže v tvrdohlavosti asi taky nebudeš marný stejně jako BR

    4.tak jako jak říkám posledních x měsíců tady je převážně jen kritika a nejsem jedinej kdo si toho všiml a to že tu seš alfa samec lepší výraz je asi Kápo to je vidět na každé diskuzi do které se zapojíš

    5. myslím že až na gomeze defenziva zahrála slušně a bylo to vidět i na hodnocení tady na stránce a ofenziva arsenalu také neoplívá kde jakou formou

    6.a znova i když ušmudlané ale přece jen výhry a jak sám píšeš je začátek sezony a LFC mělo v základní sestavě 4 nebo 5 hráču který měli premieru v dresu lfc to si musí sednout

    7. a ano dá se to tak ukončit

  8. kwop

    21. augusta 2015 at 1:34

    alebo to este neukoncim .. ked uz tvrdis, ze tu nie je priestor pre ine nazory, nech sa paci, pokojne napis vlastny blog, reflexiu, mas priestor (pokojne svoj text posli na lfcway@gmail.com, pripadne si ma najdi na FB – Kwop Or)

  9. Faby

    22. augusta 2015 at 1:24

    Ok pokusim se zhodnotit pondělí

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply