Po prestupoch: Zblbnutí a sklamaní (zasa raz)

35 hodín pred koncom letného prestupového termínu 2017 presvedčil LFC tisíce z nás veriť. 

A my sme uverili. Po potvrdení Keïtu, po strávení, že príde až o rok, po dosiahnutí Oxlada-Chamberlaina, vediac, že je pred nami ešte transfer deadline day, sa spustilo šialenstvo v podobe tradičného vymýšľania si, fabulovania, mätúcich predstáv o zostave s van Dijkom i Lemarom. Útok na ligový primát mal byť po veľa rokoch realitou.

Zľava John Henry a Tom Werner, majitelia LFC

Keď majiteľ LFC John Henry usadal 31.8. za veľkou mlákou k večeri, intenzita refreshovania najrôznejších webov v podaní liverpoolskych fans naberala na obrátkach. Zo serverov sa parilo, americký obchodník z Bostonu ale veľmi dobre vedel, že ten Ox je nateraz všetko.

My sme však uverili, že aj keď najviac doposiaľ vynaložil na Salaha (£38m), dá na van Dijka o polovicu viac. Rovnako tak na Lemara a ešte aj world class Thomas Müller z Bayernu sa narýchlo zbalí a naskočí na lietadlo smer letisko Johna Lennona. A to všetko v jednom prestupovom období, v tom, ktoré od úvodu nešlo tak, ako sme si my – fans namaľovali.

Virgil van Dijk

Transfer deadline day je šialená záležitosť, ale to, ako sme sa po priebehu letného prestupového okna nechali Henrym, doslova ako 3-ročné deti, zasa raz nachytať, je neskutočné. Dokonca aj  skeptici ako ja. No a zasa, v našej pračudesnej fanúšikovskej komunite plnej viery v mantry, dúfania, klamania samých seba, je úplne zrejmé, že toto isté sa nám stane aj v januári.

Keď som pred časom vravel, že info pred letom vystrelená do éteru, že The Reds minú na nákupy historicky najvyššiu čiastku, je len výmysel absolútne neinformovaných novinárov, niektorí mi vyčítali, že som až príliš negativistický. Rovnako, keď som si dovolil povedať, že záujem o hráča na hranici 2-násobného prekonania klubového transfer rekordu nie je realitou, ale len ťahom PR oddelenia, ktoré sa aj takto snaží LFC dostať medzi špičkové kluby. Žiaľ, nemýlil som sa a ako strašne rád by som.

Toto prestupové obdobie hodnotím známkou 4 (a to ešte môže pláchnuť Coutinho). Salah je jediná skutočná posila, Oxlade-Chamberlain môže byť veľmi ok, Robertson prekvapiť, Solanke tých šancí veľa nedostane. Konečne odišiel Lucas Leiva, co je veľké plus. Celé to je ale v tieni nepodpísania stopéra. Je tragikomédiou, že Lovren má miesto v základe isté.

V LFC sa teda nič nemení. Klopp efekt tu síce je a je zrejmý, lenže ako hovorí stará mantra – nikto nie je viac ako klub a v tomto zmysle to platí dokonale. Tím z Merseyside pokojne svojim spiatočníctvom odrovná aj Kloppa, akokoľvek veľká trénerská osobnosť to je. Veriť v to, že tu je nejaký koncept vytvorenia úspešného klubu sa síce dá, ale myslieť si, že to LFC je schopný aj preklenúť do reality, je vysoko naivný. Nie s týmito majiteľmi, nie s tým neustálym utešovaním sa, pozeraním sa do slávnej minulosti, klamaní sa. Proste na to nemáme. To ale na druhej strane neznamená, že nás futbal v tejto sezóne nebude baviť.

86 Comments

  1. Steeler

    1. septembra 2017 at 11:03

    Ako nebral, by som to až tak negatívne. V prvom rade sme priniesli v podstate 2 hráčov do základnej zostavy (Salah, Ox). V druhom rade ak Cou ostane, čo ja verím ale Kwop nie,tak máme silné mužstvo. Na druhú stranu ten stopér nás bude veľmi bolieť a stáť nemálo bodov ako v PL tak v LM. No, a ak sa pozrieme na ostatné prestupové obdobia je to na nás veľmi slušný výkon + odchod Lucasa a Origiho. Takže toto prestupové obdobie, by som nehodnotil až tak negatívne.

  2. lfcwaay

    1. septembra 2017 at 11:37

    Velmi slabe TW, roky sme sa vyhovarali že nemame LM a top hraci k nam nechcu..teraz ked sme v lm a na lavicke kloppa pod ktorym chcu hraci hrat sme to doj3bali ako v pripade VVD..reci že sme mali 170 milionov na prestupy su mi ukradnute v podstate sme mali velke hovno (ak nepocitam keitu toho este za posilu neberiem).. ked opät spocitam odchody/prichody tak to vychadza ze opät amici do vrecka nesiahli.. proste toto leto sme mali inbestovat bola lm bola chut hracov prist k nam čo ak o rok tu lm nedame ?? Čo potom ? ..v 70% zapasoch tejto sezony bude liverpool svojou hrou bavit o tom nepochybujem zvysnych 30% nas bude stat mozno aj tu lm.. navyse mame v muzstve trucujuce dievcatko a ak ma klopp rovnaky meter tak si coutinho u nas uz nekopne (vid sakho ojo)..miesto si musi zasluzit a to tak že bude na anfielde horiet trava a to on taky hrac nie je

    • lfcwaay

      1. septembra 2017 at 11:39

      A este jedna vec hracov, ktorych sme toto leto kupili by k nam prisli aj bez lm takze toto hovori zavsetko

      • kwop

        1. septembra 2017 at 11:50

        Presne…. Mali sme šancu priblížiť sa špičke a namiesto toho neprišla investícia.. Holt, Henry ma na vec iný pohľad, žiaľ, zásadný…

        A to, že toto TW nebolo dajme tomu tak zle ako nejaké pred ním predsa neznamená,že bolo dobré… úprimne, bolo uplne nahovno, ten Ox to ako tak dal na tu štvorku…a. A na hovno preto, že konečne bola šanca ísť vyššie..fakt vysoká šanca..lenže zostalo (ako vždy) len pri blbych kecoch..vôbec sa nedá veriť tomu, že prachy boli, proste neboli, preto tu VVD nie je..lemar detto…

        • kwop

          1. septembra 2017 at 12:09

          Navyše nikto nemôže veriť tomu, že mimo VVD nie je na svete iný CB, kt by mohol byť pre LFC targetom….navyše mať Lovrena v základe, to je ťažké šialenstvo…mať týchto 4 CB detto….veľké veci sa vyhrávajú v obrane a tým,že sme do tímu dotiahli Salaha a Oxa sa to nijako nevylepsilo…

          • ardno01

            1. septembra 2017 at 12:21

            Takto mizernou stoperskou čtveřici jsme snad nikdy neměli, osobně nepamatuju
            Když nevyšel VVD, měl přijít někdo další, navíc si myslím, že nám nestačí jen jeden nový CB, měl přijít někdo další a pokud chce Klopp VVD tak moc, tak se o něj může pokusit v zimě (za rok), ale náhrada za Lovrena měla přijít a VVD by případně vyměnil Matipa za rok

        • keeno

          3. septembra 2017 at 1:57

          Presne Kwop mali sme šancu, absolútny súhlas

          Citujem priblížiť sa špičke a za investovať, ale Henry a spol to vidia inak

          Súhlas

    • Yogino

      2. septembra 2017 at 13:11

      Nesiahli do vrecka??? Keď si to spočitas a odcitáš predaje, tak FSG minule cez 80 miliónov libier. Ja si nemyslím, že je to malo. A verím, že by dali aj tých 70 za VDV.

  3. keeno

    1. septembra 2017 at 17:50

    Bohužiaľ sa naplnila tvoja predtucha, súhlas úplne so všetkým

    Nechápem jednu jedinú vec, že Klopp si aspoň nevybuchal jedného CB do 20 mil

    Inak súhlas so všetkým

  4. robroy

    1. septembra 2017 at 18:00

    Opäť a znova sme – ako fanušikovia LFC – skončili ako tá povästná rýba aj s navijákom. Nechcem akože fantazírovať, si však myslím, že celý priebeh TW mali nielen „pod palcom“, ale v ceklovej réžii „ala Holywood“.

    Počnúc fingovanej chyby okolo Virgila a končiac Oxom, amíkom sa však podarilo blbcov z Lipska chytiť za gule. Ak je Keita ozaj takou hviezdou, môže mať o další rok ešte vyššiu cenu. Ale ešte si počkajme aj na posledný deň (pre/vstupov) v španielsku. Len aby chechtáky naposledy nezacinkali aj okolo Philla ..

    Naši milí majitelia ukázali stupeň vychcanosti, na ktoré sa proste my bežné ovce z tábora fans, nechytame..

    • keeno

      1. septembra 2017 at 18:23

      Mal si pravdu v tom, že kúpa Oxlada bola totálne načasovaná trefa ako nás opäť osprostiet deň pred koncom,
      a neveriť faktom, realite, ale túžbe veriť, že zázraky sa dejú

      Všetko zlé je na niečo dobré, v tomto prípade, že veriť FSG už nikdy nebudem, o to sa viacej budem sústrediť na futbal a zázraky aké s týmto skladom hráčov Klopp bude dokáže robiť

      • kwop

        2. septembra 2017 at 13:52

        PR oddelenie urobilo skvelú prácu

        • keeno

          2. septembra 2017 at 19:24

          Makak,
          To vyjadril rozumne, logicky a realisticky navyše,
          Citujem
          septembra 2017 at 20:06
          Osprostit sme sa nechali sami a Ox v tom nehral ziadnu rolu…klopp sa jasne vyjadril ze Oxa sledoval dlhsiu dobu, pacil sa mu a mal ho na pomyselnej svojej listine a ked bola sanca ho ziskat tak sa to riesil

          Stotožňujem sa s Makakom, hľadáme zbytočne niečo, čo v sene nikdy nebolo, nemohlo byť a nemalo byť prečo

  5. makak

    1. septembra 2017 at 20:06

    Osprostit sme sa nechali sami a Ox v tom nehral ziadnu rolu…klopp sa jasne vyjadril ze Oxa sledoval dlhsiu dobu, pacil sa mu a mal ho na pomyselnej svojej listine a ked bola sanca ho ziskat tak sa to riesilo…klopp si vo vzamjomnych zapasoch vsima hracov supera, takisto ako mu sadol mane v zapase ked nam dal za pol hodinu 2 alebo 3 goly ak sa nemylim, a podobne sledoval aj giniho tusim v poslednom kole ked newcastle vypadaval tak dal nejake goly (neviem ci nie hattrick) a ked bola moznost ho ziskal…negooglil som tie zapasy nejak spat ale takto nejak si to pamatam…ox bude urcite platnejsi CM ako hendo aj ako gini…aj ked keby si mam vybrat medzi nim a lemarom tak by som volil toho druheho..ten chlapec pojde hore a uchmatnu ho nejaky sejkovia…z coho som sklamany je ze neprisiel ziadny CB, ak sme uz nechceli dat tolke eura za neho mali sme mat nahradny plan, moznost bola howedes aj ked neviem ako realne by bolo ku nam prist..suhlasim s tym ze mame 4 najslabsich stoperov za nejaku dobu, uvidime ko to bude fungovat..ale v zime by sme sa mali jednoznacne zamerat znovu na VVD s matipom by to bola slusna stoperska dvojka..ja osobne by som cakal este jedno LB na miesto morena…takisto nepochopim nepredanie markovica, bogdana…skratka nevieme predavat hracov…chcem ale verit kloppovi a jeho robote, tak verim ze nasa ofenziva bude nadalej slapat a v defenzive nebudeme prebata…YNWA

  6. BlackWater SK

    1. septembra 2017 at 21:27

    Musim povedat, ze tak negativny clanok k tomu, co sa deje v Liverpoole ma prekvapuje. Uzasny zapas s Arsenalom + predkolo LM, ktore nam ukazali obrovsky progres v hre celeho timu,je nieco, co nemozeme ignorovat. Kloppov rukopis zacina byt vidiet a jeho „hard rock“ zacina bavit. Klopp vylozil nepotrebnych hracov a zacina naberat tych, ktorym veri. Akvizicie v tomto TW su paradne… Keita, Ox, Salah… ved to su fantasticki hraci o ktorych mohli fanusikovia snivat. To, ze sa nieco nepodari, je prirodzene… zabudame na to, ze sa hrac treningom zlepsuje? Dufam, ze sa po sezone k tomuto komentaru vratime a budeme s usmevom spominat na tuto vymenu nazorov 🙂 Peace 🙂

    • robroy

      1. septembra 2017 at 22:29

      Čo sa deje v LFC ? Jedným slovom, čo sa mi hodí najskôr : je „málo“. Málo sa deje, rok za rokom, pod FSG nie sú prioritou športové úspechy klubu, skôr iné veci ich zaujímajú. Niekomu stačí, ked sa klub umiestni na 4, či 8 mieste a niekto by už svoj sen premenil konečne aj niečo na viac ako taký závistlivý pohlad na rivalov zo spodných priečok ..

      Klopp preferuje tvz. heavy metal..

      • BlackWater SK

        2. septembra 2017 at 7:12

        V LFC sa udialo za poslednu sezonu brutalne vela. Tolko, co v ziadnom inom klube. Mentalny posun v time, zmena herneho stylu, posun ku krasnemu a mimoriadne efektivnemu futbalu. Pozrite, ako LFC znicilo Arsenal. Hraci do LFC chcu ist. vid Ox… ten odmietol vacsi zarobok Chelsea a isiel do LFC… preco asi? Nebudme tak negativni. Kloppov futbal bavi a tato mentalna zmena je potrebna v prvom kroku. A ona sa udiala! Budme len trpezlivi. LFC je moj cierny kon sutaze.

        P.S. dik za opravu s heavy metalom… pisal som rychlo a nevedel som najst ten spravny vyraz 🙂

        • kwop

          2. septembra 2017 at 9:51

          To nie o tom,že sme negatívni..sme frustrovaní, lebo toto sa dookola deje…žiaľ, väčšina fans to nevidí…radšej sa klame..

          • BlackWater SK

            2. septembra 2017 at 12:28

            kwop, privela frustracie vzhladom na to, co sa deje. Takyto uzasny futbal nehral LFC uz velmi davno. Klopp vie, co moze od svojich hracov cakat. Nie je to saso, co nic nedokazal a len robi papagaja pre majitelov. Keby som nevidel to, co sa deje na ihrisku, tak Tvojej frustracii rozumiem. Ale mna osobne ten futbal naplna nadsenim a radostou. Nehodnotme sucasny stav na zaklade jedneho TW. Virgil by sa velmi hodil, s tym suhlasim. Obrana potrebuje posilnit… ale nezabudejme, ze najlepsia obrana je utok. Kloppove timy boli vzdy postavene na repressingu a tento tim to uz ukazuje. Kloppov tim je vzdy pred jednotlivcami. Je to system… do ktoreho chce len behavych a agresivnych hracov… Mam rad jeho futbal a verim mu.

            • kwop

              2. septembra 2017 at 13:55

              Vôbec nehovorím o futbale, tam až na pár výnimiek, čo je normálne, je to fakt pozeratelne, ako fans sa bavíme, ja ako zástanca ofenzívneho futbalu, veľmi…

              Pointa toho akože negativizmu je v tom, že LFC mal teraz jedinečnú šancu priblížiť sa špičke PL – Európy a zasa to zazdil…a ospravedlňuje to srackarskymi rečami a pozeraním sa späť na slávnu minulosť..nič viac v tom nie je.. žiaľ, väčšine fans to stačí..

      • Yogino

        2. septembra 2017 at 13:09

        Myslíš, že keby im nezáležalo na športových úspechoch klubu, trénoval by nás Klopp, bol by Cou stále hracom LFC, alebo by radšej zobrali za neho 120 mega???

    • keeno

      2. septembra 2017 at 17:57

      Precital som si vašu konverzáciu, dodám len, fakty

      Watford 3 – Liverpool 3
      Tri góly na Watford tím, ktorý chce víťaziť a vyhrať ligu nemôže dostať a ten posledný z posledného rohu v nadstavenom čase už vôbec nie,

      Liverpool 1 – Crystal Palace 0

      Žiadny heavy metal sa nekonal a dve obrovitanske hrubky Liverpoolu v obrane ostali za stavu 0- 0 nepotrestane

      Toto sú dva príklady, ktoré sú chronické pre nás tím posledných 5 rokov určite

      Preto všetci voláme po vystuzeni a skvalitneni obrany na CB, lb a roky rokuce po DM po super špičkovom DM, najlepšie najlepšom na svete

      Obrany vyhrávajú tituly

      _

      • Yogino

        2. septembra 2017 at 21:05

        Keeno, máš absolútnu pravdu, tri góly na Watforde sme dostať nemali, najme preto, že tretí bol s offsidu. Keby rozhodca spravil svoju prácu poriadne, dnes mame s mrdkami plny počet bodov. To je fakt.

        A ver mi, LFC nie je posledný klub ktorý u outsidera stratil nejaké body, to je premiér league.

        • keeno

          3. septembra 2017 at 1:44

          Yogi,
          Lenže Liverpool stráca body pravidelne nielen so slabšími klubmi, ale aj pravidelne po rohových kopoch, priamych nepriamych kopoch do šestnástky a zvlášť v posledných minútach zápasu

  7. Alex85

    1. septembra 2017 at 23:38

    Ok. Asi to vidim inak. Kwop podla mna si totalne zblbnuty z tych twitterov fejsbukov a co ja viem coho.
    Prvy krat po rokoch k nam hraci CHCELI ist! To ze nevyslo vsetko hned nemusi znamenat konspiraciu! Proste to nevyslo.
    Najvacsi pruser co sa moze stat je ze LFC da titul. Ako srandovne potom budu vyzerat tieto vase „prispevky“?
    Za mna je vsetko zatial lepsie ako OK. A tesim sa na buducnost. Vy nie?

    • lfcwaay

      2. septembra 2017 at 0:18

      Ani sam neveris, ze tie nase prispevky budu na konci sezony zniet srandovne, no bodaj by.. ano chceli a neprisli takze sme v podstate tam kde sme boli.. jasne nevyslo vyjde nabuduce toto si ale môzu povedat napr. v chelsea a nie v lfc ktoremu to nevychadza skoro kazde TW.. vsetko je OK typicke liverpoolske nevadi že stopera hraje lovren,nevadi ze ak sa zrani matip tak sme bez stopera,ktory ako tak vie branit,nevadi že lava obrana opät ostala nevyriesena ani že toto leto neprisiel keita (ktoreho lfc potrebuje uz teraz ako sol) vlastne nevadi ani že can zatial nedostal novu zmluvu ved my sa spamatame ked uz bude jednou nohou v juve.. uvedomte si uz konecne že opät stratime sezonu dokedy budeme čakat na lepsi zajtrajsok ?? Dalsich 25 rokov ? Kedy ak bie teraz sme mali poriadne investovat ??? Alebo načo cakame že buduce leto budu hraci lacnejsi ??? Ja viem že tazko sa podpisuju hraci posledny den TW ale čo sme doparoma robili 2 mesiace ??..nai ne cakali do poslednej minuty a dufali ze sa v sotone poseru a poslu nam VVD za par drobnych ale bohuzial nie kazdy je liverpool

    • kwop

      2. septembra 2017 at 13:57

      Jasné, že som, Alex..ty si zasa úplne nad vecou…uži si Lovrena v základe…či Henda.. ENJOY

      PS: robiť z priemerakov top hráčov a ešte hlásať spokojnosť, to je aké liverpoolske…mantry rulezz..

      PS: a ako srandovne budú vyzerať tie tvoje, keď ho nedá? ..bože, však trochu súdnosti, to je také ťažké..

  8. Yogino

    2. septembra 2017 at 8:15

    Ako som už minule pisal, táto stránka je priam posadnutá pesimistickým pohľadom a kritizovať sa tu bude vždy a všetko, aj v prípade že by sa vyhralo treble, či podpísal Messi s Ronaldom a Suarezom naraz.

    Nazdávate na majiteľov, ja som s nimi absolútne spokojny. Začali modernizovať štadión (verím že pôjdu aj ďalšie tribúny), máme svetového trénera, vďaka ktorému k nám hráči chcú ísť, Ox odmietol Chelsea a ďaleko vyšší plat ako mu dal LFC, zletia zase Barcu a o rok príde, Podľa toho čo dom čítal Lemar zase Arsenal. VVD chce ísť vyslovene do LFC, bohužiaľ vedienie Saints sa zaťalo, presne tak ako sa zaťalo LFC v prípade Coutsa. Keby išlo Amíkom len o jedno ako píšete, Coutsa istotne predaju.

    Klopp je známy už aj z Dortmundu tým, že hráčov nekupuje zbytočne a ak jednoducho chce za k Matipovi VVD, prečo by mal kupovať niekoho iného. Ak tu robí dlhodobý projekt, tak sa o neho zase pokúsi v zime, alebo o rok v lete. A keby LFC aj kúpilo náhradu za VVD tak by ste spokojny neboli a boli by tu zase len negatívne hodnotenie, pretože by ste hundrali, že LFC nie je schopný kúpiť plán A, ale plán B, C, či dokonca D, tak ako mnohokrát v minulosti..

    Pekný deň

    • Yogino

      2. septembra 2017 at 8:26

      Takze z môjho pohladu celkom slušne TW, mali sme tri ciele, Salah je tu, pri Keitovi a VDV, sa ich kluby zaťali,Kelti dohodli aspoň pre budúci rok a som rad že sme namiesto VDV nekupovali žiadny plán B, či C. Plus prišiel Ox, Robertson ktorý mal neskutočný debut a môže byt posilou.

      Predali sme dlhoročný problém Lucas, Origisa odišiel zlepšovať inde a mi nedáme na jeho plat ani libru.

      Odolali sme tlaku Barcelonyba Coutinha nepredali. Za mňa fajn.

    • kwop

      2. septembra 2017 at 10:00

      Aj tebe pekný deň….nemcov/LFC tebou podporovaný názor, že je všetko ok , vsak prečo by mal Klopp kupovať niekoho iného, keď chce VVD musí byť zodpovedany jednou jedinou vecou – Lovren má isté miesto v základe…

      Na druhej strane presviedčať ťa že to tu nie je negatívne a pesimistické nemá zmysel, máš svoju hlavu a aj keď ti nekkto miliónkrát povie, že lfc má červené dresy, tak si budeš tvrdiť svoje…ale však, čo človek, to názor…

      • Yogino

        2. septembra 2017 at 10:47

        Leopard ja ťa tiež presviedčať nebudem, prečítaj si svoje články a komentáre v akom duchu ich píšeš. Keby kúpili namiesto VVD niekoho iného, tak ty prvý píšeš že LFC je neschopný lebo nekúpil target A, ale zase len B, či C. Nie je to tak? Odpovedz si sám.

        • Yogino

          2. septembra 2017 at 11:22

          Nie Leopard ale Kwop, slovník si to upravil po svojom.😀

          • kwop

            2. septembra 2017 at 14:09

            A je schopný? WTF??? Je? Shit, však, čo som si z toho, čo som kedy napísal vymyslel?

            Draxler bol A-plan, nevyšiel (tradične), prišiel Salah…vôbec nehodnotím to, že Mi je kvalitná júla, hodnotím to, že A-plan zlyhal, prišiel plán B…. Minule leto príklad Dahoud – Wijnaldum…môžem ich sa dat koľko len chceš…

            Proste ono je fakt také ťažké pochopiť, že keď človek napíše, že LFC v snahe získať A-plan zlyhal, tak to nie je hate na Salaha? Čo mám napísať, že nezlyhal, lebo niekomu to nesedí do jeho zidealizovanej predstavy? Však je fakt, že A-plan nevyšiel, to nie je z mojej hlavy…

            Príde mi uplne šialený názor, že v prípade, že Klopp chce VVD ako lídra obrany a ten transfer nevyjde, hovoriť, že je to vlastne ok, lebo však Klopp ho chce, vie prečo, a tak nemusí kupovať plán B… A zasa, máme v základe Lovrena, to predsa nikto, kto sleduje LFC, futbal, nemôže tvrdiť, že je to nejaká vyhra, skôr naopak… Po svete behá nespočet CB, a nech si to aj plány B,C,D,Y, kt sú proste lepší ako tento niemand…

            Ale zasa, tebe v rámci tvojho pohľadu na vec, na tento web, na moje postoje je pohodlnejšie tvrdiť, že tu len tak z dlhej chvíle hatujem, lebo nemám čo iné na práci a že by som bol nespokojný aj keby prišiel Messi si Suárezom..

            Sorry, sme myslím si, ze ľudia, ktorí roky sledujú LFC a ty budeš jedným na nich, by proste mali mať jasno v tom, že LFC zavádza a klame…

            • Yogino

              2. septembra 2017 at 16:07

              To je naozaj zbytočne, nehnevaj sa ale budeš si stále točiť svoje. Kde som napísal že LFC vie kúpiť plán A. Súhlasím s tým, že v drvivej väčšine Liverpool plán A kúpiť nevie. Čo hovorím ja je to, že Liverpool teraz kritizuješ za to, že namiesto Virgila nekúpili niekoho iného, pritom ty sám ich v drvivej väčšine kritizuješ za to, že nekupili plán B. Takze teraz od nich požaduje to, za čo ich dlhé roky kritizuješ. Sorry, lepsie to vysvetliť neviem.

              • kwop

                2. septembra 2017 at 18:10

                Lovren!!! Fakt škoda reči,keďže riešiš mňa a nie to, ako to klub …

                • Yogino

                  2. septembra 2017 at 20:28

                  Pozri, Lovrej robí chyby, robí veľa chýb. Ale akú istotu máš, že plán B namiesto VVD by bola lepšia ako Lovren? A to týmto vôbec ale vôbec Lovrenovu účasť v základe neobhajujem.

                  Áno riešim teba, pretože ma fakt hnevá, keď píšeš že neveríš že neexistuje niekto iný namiesto Virgila, pritom keby toho dotyčného priviedli, tak rozpade raz lenzneguješ.

                  • Yogino

                    2. septembra 2017 at 21:21

                    kurnik aj s upravou v telefone…posledne 4 slova za ciarkou opravujem na -> tak to zase len znegujes.

                    • kwop

                      3. septembra 2017 at 9:48

                      Trepeš…kde som napísal, že ‚neverim, že neexistuje niekto iný namiesto VVD‘????? S niekým si ma mýliš, prípadne s tvojou uplne čudne frcnutou predstavou o mne a mojich názoroch…

                      A to o tom, že všetko len znegujem je totálny BS ..ale nech sa páči, je to tvoj názor, absolútne minie jedno, čo si o mne myslíš.. len tá tvoja argumentácia je presne na úrovni novinárov, kt celé leto nevedeli čo, a tak si vymýšľali kraviny…

    • keeno

      3. septembra 2017 at 2:07

      Yogi,
      Lenže Liverpool stráca body pravidelne nielen so slabšími klubmi, ale aj pravidelne po rohových kopoch, priamych nepriamych kopoch do šestnástky a zvlášť v posledných minútach zápasu zápasov

      Preto všetci my negatívne zmýšľajúci voláme po posilnení defenzívy, aby sme po piatich rokoch konečne v šiestom siedmom ôsmom neprehravali zápasy
      V posledných minútach
      Po priamych nepriamych voľných nevolnych rohových a iných kopoch
      Po trivialnych chybách v obrane

      Defenzíva vyhráva tituly

  9. Lestat

    2. septembra 2017 at 9:55

    Na Lfcway chodim od jeho vzniku a toto je jednoznacne najhorsi clanok, co som tu cital… nazory uplne mimo kwop… o jakych stale peniazoch rozpravas ze fsg neda … ked nejsi slepy tak dobre vies ze toto leto by sme kludne tych 70 mil za Van dijka vysolili ale problem bol, ze ho nechceli pustit takisto sme poslali vysoku ponuku za Lemara takze o peniazoch by som mlcal… nebavi ma ze si taky pesimisticky stale … aj keby prisiel van dijk tak by si pisal ze to sa dali cakat od fsg ze nedotiahli lemara 😀 a inak o mullera sme sa ani nezaujimali… bullshit clanok.. ja som rad udrzali sme coutsa a urobili sme dobre prestupy… jedine mrzi van dijk ale verim ze v januari ho dotiahneme… hlavu hore kwop

    • kwop

      2. septembra 2017 at 14:17

      Jasné, pokojne si v tomto svojom šialenom marazme…a len tak jesitne, aby som niektorým potvrdil ich mienku o mne, teraz poviem, že však aj ty si tu pred rokmi písal clanky a pri ich úrovni je viac než čudné, že o tomto hovoríš ako o najhoršom ever..

      PS: to, že lfc podal ponuku na VVD, či Lemara je potvrdenie toho, že by aj tie peniaze zaplatil? Nenechaj sa vysmiať… bože, ľudia sú schopní uveriť všetkému.. opakujem, PR oddelenie urobilo skvelú prácu, značka LFC šla hore, dnes sa hovorí, že LFC je ochotný zaplatiť veľké prachy za hráčov a fans i novinári to žerú a pritom je fakt ten, že najdrahší prestup v histórii LFC je 38-milionovy Salah…takže gratulujem, naletel si ako tisíce iných fans… Teraz si ešte namalujme to o úspešnom TW… Madness

      • Lestat

        2. septembra 2017 at 15:07

        Moje clanky nemali uroven to je pravda … mal som 16 rokov bolo to asi pred 6 rokmi ale to je jedno… neni nahodou najvacsi prestup Keita 48 mil ci tak nejak? 😀 ano viem zaplatime to az o rok ale uz je to oficialne :D… to ti nestaci? ze sme ponukali za keitu 66 mil ci kolko ale oni ho toto leto este nechceli predat … je oficialne ze sme za lemara tiez ponukali tolko cca… peniaze su, len klopp nekupi hocikoho… verim ze v januari pride VVD a budes sa cudovat vyske penazi…a ty ako tvrdis ze prestup lemara a van dijka stroskotal koli peniazom? Sam James Pearce potvrdil ze liverpool je ochotny ponuknut aj 70mil za VVD, ale nemozu ponuknut skorej ako oni nebudu nakloneny k prestupu pretoze sa na nas stazovali ale vsak to vies… nechapem preco sa tu vlastne obhajujem je mi to jedno si slepy, ak to nevidis

        • kwop

          2. septembra 2017 at 18:12

          Sám James Pearce…tým si povedal všetko, bez urážky ale o LFC toho vieš pramálo, keď argumentujes tým, čo Jimbo povedal

          • Alex85

            4. septembra 2017 at 18:01

            Kwop plne chapem Tvoju frustraciu a naozaj som 1000% rad ze sa tu tomu webu venujes za co nenormalna VDAKA!!!
            Len to proste neznamena ze iny nazor ako Tvoj je automaticky nespravny 🙂
            Proste niektorym sa nam zda, ze sme kupili co sme mohli nekupili iba tych ktorych nepustil klub a viacero hracov dalo vediet ze chce ist k nam …
            Absolutne respektujem ze Ti vadi Lovren (ved komu by aj nie 🙂 ) tak len prosim respektuj ze niektori sme v ramci moznosti spokojni 🙂
            Deal ? 😉

    • keeno

      3. septembra 2017 at 2:18

      Lestat, prečo Liverpool nekúpil za dva mesiace iného vandajka?

  10. kwop

    2. septembra 2017 at 18:24

    Na margo toho, čo všetko novinári a fans vypustia, čomu uveria, síce je to karamelkovsy prípad:

    https://twitter.com/RBarkley20/status/903948178634010625

    Takže pokojne verme, že LFC prachy mal, že po podaní ponúk na Lemara a VVD ich aj bol ochotný zaplatiť..

    Ak by to naozaj tak bolo, VVD je tu, spomeňme si na prípad y. Toure, keď opúšťal Barcelonu, man city ponúkol víziu a HLAVNE zaplatil… zvyšok, čomu kopec fans verí, je len zhluk absolútnych nezmyslov, ale jasné, ľutovať sa, klamať sa a demagógia sú tak príjemne nástroje ako vidieť svoj klub v krajšom svetle.. keď sa nezmenia fans, nikdy sa nezmení ani LFC…

    • Yogino

      2. septembra 2017 at 21:10

      Alebo tomu pokojne aj neverme. Asi ani Barcelona nemala prachy na Coutinha, keďže je stále hráčom Liverpoolu. Len neviem kde súdruhovia spravili chybu, keďže tu už asi piaty týžden píšeš svoje mantry, že LFC Countinha predá, pretože FSG. Dnes sa fakt nedá veriť ničomu, dokonca ani Tebe Kwop.

  11. Yogino

    2. septembra 2017 at 20:44

    Takze Kwop, ja som absolutne presvedceny, ze keby raz Liverpool vyhral titul (nemyslym v tejto sezone), ty napises clanok, ze Liverpool je sracka, lebo vyhral titul len s naskokom troch bodov a zo skore + 25. Cele leto tu podavas prispevky, kde s absolutnym presvedcenim hovoris, ze Cou odide na 100% a nikoho dalsieho Liverpool uz nedotiahne, pretoze FSG nie je schopne vynalozit peniaze. Teraz je realita taka, ze Liverpool peniaze vynalozil a podla mna nie male a Coutinho je stale hracom LFC. Napriek tomu, ze si sa zmylil, tu napises clanok kde citatelom podavas svoje mantry aky je Liverpool zly. Napriek respektu voci tebe za tvoju pracu na tejto stranke, neverim, ze ty raz budes z Liverpoolu stastny. A to za akejkolvek situacie. To nie je o LFC, ale o Tebe.

    • kwop

      3. septembra 2017 at 1:22

      Absolútne ma nepoznáš, ale to nevadí, však stačí, že hodnotis, lebo ti nevyhovuje môj postoj…ok…áno,napísal som,že Couts odíde, opakovane a on aj čo chvíľa odíde… neodišiel, som rád, som za chuja, som za to rád…lenže mať z toho výstup, že FSG robí na TM prácu dobre, myslieť si, že vynaložila prachy, podľa teba nie malé he, nehnevaj sa, úplne scestné…net spent je za FSG nejakých £30m, keď si to hodia do dnešnej šialenej transfer doby, musí aj tebe – spokojnému a optimistickému fanúšikovi byť jasné, že je to malo..hlavne vtedy, keď obranná fáza, tak prepotrebna obranná fáza sa neskvalitnila ani o centimeter..

      po podpise Oxa som sa za to, že som tvrdil, že lfc už nikoho poriadneho toto TW nekúpi, ospravedlnil, rovnako aj za tvrdenie, že pre LFC tw skončilo pred mesiacom.. a na moju chybu som po oxovi rovnako ako tisíce fans na okamih uveril, že Henry prachy sa aj na VVD, možno Lemara..

      Lenže ono prišlo veľmi rýchle vytriezvenie a tam,kde ty hovoríš o spokojnosti z tw, stojím na opačnej strane – toto TW je z pohľadu veľkej šance priblížiť sa európskej špičke uplne nahovno…

      PS: ten nezmysel o tom, že by som hovoril po zisku titulu, že je LFC sracka si si mohol nechať pre seba…fakt hovno o mne vieš a z toho, čo o LFC píšem ti vychádza jeden veľký blud.. žiaľ..ale,je to tvoja vec, mysli si čo chceš…

      • Yogino

        3. septembra 2017 at 6:07

        Ano nepoznam ta vobec, uz vobec som ta nechcel urazit, len som pisal svoj pohlad. Mozno to co pises pre teba pesimisticke nie je pre mna. Ak to vyznelo tak, ze som ta urazil, tak sa ospravedlnujem.

        Mne absolutne nevadi, ze net spent je 30 milionov. Peniaze Ti uspech nezarucia. Mrdky od odchodu SAFa minaju kazde prestupove obdobie velke peniaze, napriek tomu maju problem sa v lige umiestnit v prvej stvorke.

        Co sa Ti snazim cely cas vysvetlit je to, ze teraz volas po tom, ze LFC mal kupit plan B namiesto VVD, ale ked v minulosti na ine posty kupili plan B, tak si ich za to kritizoval. Cize volas po tom, co si v minulosti odsudzoval.

        Osobne som rad, ze plan B na tento post nekupili, pretoze ten uz v time mame, mame tam dokonca aj plan C. Neverim, ze keby dal teraz Jurgen 20 – 40 milionov na ineho stopera (ktory by nasu defenzivu mozno nepozdvihol), ze by v dalsom okne dostal zase prachy na stopera. Takze radsej pockat a kupit to co chceme. Uz sme vela krat kupili nahrady a stalo to za velke nic.

  12. robroy

    2. septembra 2017 at 21:35

    Yogi prehánaš.
    Prečítaj si po sebe prosím tvoje reakcie… Noo, kámo, nemám slov (radšej)… Kwop chcel naznačiť, že Fsg sa zastrájalo, že ako prioritu letných prestupov si vybralo VvD a Keitu. Keby skutočne chceli na daný post hráča kúpit , uvažovalo by sa aj o iných alternatívach, až NAPOKON by sa jeden z adeptov aj podaril..(ako to bolo aj prípade Saláha). Celé to však je len fatamorgána.. vidina, či poťahovanie medových motúzov popod fúzy..

    Tu však po odpálení nášho „zaujmu“ Sotonom zostalo !hrobove ticho! Proste nikto další z alternatív v poradí nebol, lebo scenár ho ani nehladal..

    Dnes čítam na hlavnej športvej stránke Zoznamu SK, že Fsg posledný den NÚKALO Kataláncom Coutiha za 200 mil.. A ešte že sa chudák Henry netrasie za peniaze ..

    • Yogino

      2. septembra 2017 at 21:55

      Pozri Rob, ukaz mi, kde som pisal, ze LFC chcel na dany post kupit hraca. Co pisem je to, ze ked Liverpool kupi plan B, ste nasraty, ked plan B nekupi, zase ste nasraty. LFC mohol kludne kupit namiesto VVD kohokolvek, mozno aj Gyobera, ale co ak nechcel, co ak Klopp chcel len VVD a je ochotny na neho radsej rok pockat, ako kupit akukolvek trenerom nechcenu nahradu? Precital som autobiografiu Gerrarda, kde Steven presne popisuje kupu Balloteliho. Balotteli bola posledna moznost kupit utocnika (pretoze LFC nie je schopny kupit plan A), Rodgers to prijal a zvysok je historia. Preto som spokojny, ked sa v pripade stopera nekupila nahrada a neminuly sa peniaze len preto, aby niekto prisiel.

      Som rad, ze si si precital na hlavnej stranke zoznamu clanok ako LFC ponukal Coutsa za 200 milionov, ja som zase cital toto:

      LIVERPOOL ECHO | Zástupcovia Liverpoolu sa vysmiali vyjadreniam vedenia Barcelony, ktorí tvrdia, že Liverpool od nich požadoval za Philippeho Coutinha ku koncu prestupového obdobia až 183 miliónov £ – #LFC totiž nikdy nechcel ohľadom prestupu ani len jednať a nikdy nestanovil žiadnu požadovanú čiastku. Podľa ‚The Reds‘ sú vyjadrenia katalánskeho klubu nepravdivé a hrubo sa od nich dištancujú.

      Ty ver zoznamu, ja verim Liverpool Echu, kadzy si moze vybrat.

      • Yogino

        2. septembra 2017 at 21:58

        No napriek mantram a zarucenym infomraciam na tejto stranke, ze LFC Coutinha preda, chalan je stale hracom LFC. Ale asi ho radsej mali predat, bol by klud. 🙂

      • robroy

        2. septembra 2017 at 22:10

        Skutočne neviem kde sa potom pravda nachádza..

        • Yogino

          2. septembra 2017 at 22:22

          no kazdy si moze verit comu chce.

          Za mna – napriek tomu, ze sa nam obrana zlepsit nepodarila (prichodom VDV, aj ked ani to nie je zaruceny ze by sme boli lepsi), podarilo sa nam zlepsit ofenzivu. Nikoho klucoveho sme nepredali (napriek eminentnemu zaujmu Barcelony o Coutinha), dopnili sme ju o Salaha (uz nam ukazal, ze moze byt platny), dalej prisiel OX, Roberton sa ukazal v dobrom svetle, tak isto je Solanke velmi slubny. Za mna TW nie je neuspechom, kedze sme v nom neoslabli, skor sme sa stali lepsimi, ked uz nie v obrane, tak aspon v utoku.

          • kwop

            3. septembra 2017 at 1:25

            Nebolo by zaručené, že príchodom vvd by sa obrana zlepšila? OMG!!! Toto nepíšeš úplne pri zmysloch, že?

            • Yogino

              3. septembra 2017 at 5:53

              Kwop sorry,nic dopredu nie je zarucene. Aj Lovren prisiel do LFC po perfektnej sezone, vacsina fans bola happy aky kvalitny stoper prisiel, on to do teraz nepotvrdil. Aj VDV je v Sotone na skvelej urovni, ale nikto z nas nevie dopredu, ci by tak hral aj tu. Mozno by vyhorel podobne ako Lovren.

    • Yogino

      2. septembra 2017 at 22:15

      A este co mi teraz udrelo do oci ked som si tvoj prispevok precital tretikrat je:

      Kwop chcel naznačiť, že Fsg sa zastrájalo, že ako prioritu letných prestupov si vybralo VvD a Keitu – dalen pises Keby skutočne chceli na daný post hráča kúpit , uvažovalo by sa aj o iných alternatívach.

      Takze sam pises, ze priorita bola VDV a Keita. Preco teda mali kupit alternativu? Mozno podla nich by akokolvek alternativa bola horsia ako hraci, ktorych LFC uz ma. Oni chceli VDV a Keitu, nie kohokolvek ineho len aby doplnili hracov na tento post… Keby chceli bezhlavo na tento post kupit nieho, nemuseli si davat ziadne ciele, ci plany A, ale mohli kupit hocikoho kto by sa pdoaril? Bol by Klopp spokojny? Boli by ste spokojny vy? Potrebuje Liverpool dalsich Lovrenon, Lucasov?

      • robroy

        2. septembra 2017 at 22:33

        Tak isto, ako boli iné alternatívy aj pri Salahovi, však je to prirodzené, že ked si chceš kúpiť ojazdené auto z bazára, tak nelipneš na presne ten jeden jediný kus. Ale sa popozeráš aj po dalších jazdenkách možno lacnejších, možno drahších a lepších, nie ?
        Myslím, že to Klopp nechcel, čiže ON nemá za potrebné, kúpiť CB, takže maslo má práve ON na hlave. Otázne je kedy sa začne to MASLO topiť. 😀 Dalej si myslím, že len v súťaži v PL je tak zo 10, možno 15 stoperov určite lepších ako je Lovren. A to sú možnosti aj z iných ligových súťaži. Takže keby skutočne chceli stopera kupiť, tak už nám minimálne jeden behá na Anfielde.

        • kwop

          3. septembra 2017 at 1:35

          Rob, ty dobre vieš..tak, ako Salah bol plán B, aj VVD a Keïta mali dostať plán B, LFC ho mal zrealizovať…lebo nedostatočná kvalita..ale my 2 si to nemusíme hovoriť…

          • Alex85

            4. septembra 2017 at 18:07

            sorry chalani som mimon 🙁 ak salah bol plan B, kto bol plan A???
            moj svagor je riman, mal takmer slzy v ociach ked sme kupovali Salaha.. to kto je teda o triedu lepsi???
            a otazka, poslite mi kontakt na kloppa, kto s nim tie plany preberate 🙂

      • kwop

        3. septembra 2017 at 1:27

        Ach jaj… Yogi, fuck myself, to sa vážne pýtaš, prečo mal lfc kúpiť plán B za VVD i Keïtu? Neverím…tak, keď nevieš, tak preto, že naša súčasná defenzívna činnosť je nahovno!!!

        • Yogino

          3. septembra 2017 at 6:35

          Potrebuje sucasny Liverpool dalsich Lovrenov ci Lucasov? Ano, obrana sa mala doplnit o hraca, ktoreho chce trener, ktoremu veri, ze by tu obranu zlepsil. Proste verim tomu, ze ineho CB Klopp nechcel a je ochotny radsej rok pockat.

  13. Trapy

    2. septembra 2017 at 23:15

    Ahojte,posledny tyzden som musel uz prestupove vypustit,lebo som bol z toho nesmierne unaveny,navyse 3:3 na Watforde,kde som bol,to uz bola posledna kvapka.Arsenal bol super vysledok,ale aj vdaka nemohucnosti AFC. Vcera som bol nadseny SVK-SVN,ako moze kolektivny vykon,bez hviezd svetoveho formatu,okrem Hamzika,podat taky skvely vykon.
    Keby nevolo Oblaka a mali sme skusenejsich utocnikov,tak je to debakel.Co som si najviac vsimal,bola obran- mladi stoperi a hlavne stred pola na cele s Lobotkom.Takze da sa.
    Ani sucasny kader Lfc nie je zli,ale ak mame odohrat cca 60 zapasov,tak vidim problem.
    Mne osobne vadia len 2 totalne diery-CB-Lovren a DM-Hendo.Hendo navyse v zivote nebol ani futbalista,aj teraz je koordina cia a sposob pohybu mi pripada dalsieho sudiho..No a skutocne si neviem predstavi psychicky a fyzicky navrat Coutsa,aj ked teraz dal v repre gol…
    O Kloppovi som toho uz popisal strasne vela. Vazim si ho,som rad ze isiel k majitelom ktory futbalu nerozumeju,snad len Linda,ma neuveritelnu charizmu,ale je to u mna najjesitnejsi manager v dejinach futbalu:-)) s mega egom.Dal som si tu pracu a precital vsetky prispevky.Kazdy tu ma kus pravdy,ale velmi odlisne uhly pohladu.A z toho tu vznikaju pojmy ako sracky,negativizmus,atd.
    Treba vsak odlisit “ negativizmus“ od faktov,reality,pragmatizmu.
    Cize,aby som to uzavrel,lebo tu odznelo vsetko-tak u mna to ze pokracujeme s Lovrenom a Hendom-kpytom vygumovanym, je kombinacia Kloppovej tvrdohlavosti a amaterizmu Fsg,kedze nemaju so soccerom ziadne skusenosti,nemozu ani posobit na prestupovom trhu.A tak to teda dopadlo.
    Opakujem ,ten kader nie je najhorsi,mohlo to dopadnut aj horsie,ale zdaleka to nie je,co by si vacsina fans zelala.

    • Alex85

      4. septembra 2017 at 18:11

      Trapy aj ja som bol v Trnave a do bodky potvrdzujem co si o tom sem napisal.
      A vlastne aj ten zvysok okrem jednej veci: bud nevies co znamena slovo jesitny, alebo ja vlastne neviem… 🙁
      ale ak sem hodis nejaky priklad jesitneho kloppovho spravania, tak to velmi rad preberiem 🙂

  14. kloppinho

    3. septembra 2017 at 2:10

    Hoši podľa mňa v pohode prestupové obdobie.. napínavé až do konca 🙂 a zbavili sme sa aj zlej krvi
    Budeme silnejší jak minulú sezónu…posilili sme v ofenzíve a máme nove aj kraje obrany… Jurgen si dupol a nepredali coutsa ani za 100 niečo!!! Ale neveriacim sa nezavdacis nijak… Mali by to jednoduchšie chlapci keby začali fandiť psg 😉
    Všetci sme chceli cb ale VvD je teraz nepredajný a klopp nemá plán b,c alebo d, lebo to už v kádri má“. Všetci sme chceli dm ale kejta je teraz nepredajný a príde až o rok.
    Na začiatku tm sa mi lubilo jak solanke zadarmo prišiel k nám od cukotiek, ale najviac sa mi lubilo jak sme zobrali wengimu hráča a v pos deň tm sme ho vyfukli ťažkému profikovi contemu.. to bolo od jurgena fakt jesitne 😉 ktorý manager nemá mega ego pep? happy-one?? Tonik contik???
    A trh je teraz celý nejaký poblazneny kluby odmietajú predať hráča za 70,80,90 či 100m a o rok po ms bude ešte horšie

    • keeno

      3. septembra 2017 at 2:54

      Kloppinho

      Absolútny súhlas

      Nemôžme a nemusíme mať všetko dnes, pozitív je omnoho viacej ako negatívnych vecí,

      Radšej,, ak už nie sú peniaze na všetko, tak posilňovať to, v čom sme dobrí a byť trpezliví a poďme si užívať ďalšiu sezónu pod Jurgenom Kloppom

      • kloppinho

        3. septembra 2017 at 9:21

        Presne tak keeno… Ja už si to užívam..teším sa na ligu, LM, poháre…. ale počkajme si o týždeň ak náhodou nevyhráme na city… To zas bude pesimizmu negativov.. neveriaci vyjdú z dier a budu skákať perlit chrliť….

  15. keeno

    3. septembra 2017 at 2:28

    Manchester United

    Nákupy 500 mil mínus 600 mil

    Liverpool

    Nákup 100 mil, plus 15 mil

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply