1. kolo PL 17/18: Watford i ofsajd dostali LFC do smútku

Konečne to prišlo. Začiatok Premier League v podaní nášho milovaného Liverpoolu. Náš klub je späť v najlepšej forme. Starý dobrý trápny Liverpool. Pokračuje v nastolenom trende a strácame, ako vždy, body s papierovo slabšími tímami.

Prvý polčas to bolo z našej strany tzv. poézia pohybu. Báli ste sa, že nemáme dobrú obranu resp. zálohu? Mali ste pravdu. Všetci fanúšikovia na svete to vidia, až na FSG a Jurgena Kloppa.

Už v 8. minúte mal Watford skvelú šancu na otvorenie skóre, avšak naša skvelá obrana to zablokovala na roh. Ako vieme štandardné situácie sú  najsilnejšou zbraňou Liverpoolu. Toto pravidlo sa potvrdilo a hneď z rohového kopu otvoril skóre Stafeno Okaka. V ďalšou priebehu sme mali loptu na kopačkách častejšie my, no Watford bol na tom kombinačne lepšie. Áno,správne čítate, ten obávaný Watford na celom svete. Jediná svetlá výnimka bol Sadio Mané, ktorý jediný niečo robil v prvom polčase. V 29.minúte po kombinácii a narážačke s Canom, práve Mané dorovnal stav na 1:1. No to by nebol Liverpool, keby v 32.minúte nedovolil odpovedať Watfordu resp. Doucouré. Takže 2:1.

Po polčase asi niekto zvýšil v kabíne hlas a nastúpil nový Liverpool. Ku skvelému výkonu Maného, sa pripojil aj Firmino so Salahom. Mohamed Salah v 55. minúte dostal skvelú prihravku do šestnástky, no následne vybehol domáci brankár a trafil Salahove nohy. Nasledovala penalta, ktorú Firmino s prehľadom premenil – 2:2. V 57. minúte  dostal Firmino dlhý pas preloboval brankára a Salah dorazil loptu do prázdnej bránky 2:3. Zvyšok polčasu sme mali pod kontrolou. Už keď sme sa všetci tešili na tri body, prišiel v 93. minúte roh. No a ako som na začiatku povedal LFC je pri štandardných situáciach legendárny. Takže 93. minúta chaos v šestnástke resp. gól asi z ofsajdu a je to 3:3.

Ďalší zápas hráme v utorok 15.8. o 20.45 v kvalifikácii o skupinovú fázu LM proti Hoffenheimu a to na trávniku nemeckého tímu.

lista-stats

Watford FC – Liverpool FC 3:3 (2:1)

(Premie League 2017/2018 1.kolo)

stats:

– góly: 8. Okaka, 32. Doucouré, 90+4. Britos – 29. Mané (Emre Can), 55. Firmino (Salah), 57. Salah (Firmino)

– žlté karty: 37. Mané (LIV), 61. Alexander-Arnold (LIV), 88. Mignolet (LIV)

 červené karty:

– rozhodca:

zostavy:

WAT: Gomes (C) – Janmaat (18. Femenía), Kaboul, Britos, Holebas – N. Chalobah, Doucouré – N. Amrabat, Cleverley, Pereyra (50. Richarlison) – Okaka (63. Gray). 


LFC: Mignolet – Alexander-Arnold (90+2. J. Gomez), Lovren, Matip, A. Moreno – Henderson (C), Can, Wijnaldum – M. Salah (87. Milner), Firmino (81. Origi), Mané. 

lista-conamzapasukazalsvk

 

  1. ‚Perfektný‘ výkon v obrane, nám vôbec netreba stopéra alebo defenzívneho záložníka.
  2. Štandardné situácie ako každý rok
  3. Celkom slušný útok

lista-hodnotenie

Výkon hodnotím známkou 3

Mignolet (5) – Klasický rozpačitý výkon. Skvelé zákroky a trápne chyby.

Trent (5) – Behavý výkon. No na PL slabé.

Lovren (5) – Hlúpe chyby, zlá pozičná hra, ako celý útok.

Matip (5) – Dnes si mohli všetci v obrane podať ruku.

Moreno (5) – V prvom polčase neviditeľný. V druhom polčase viac útočnej chuti. Inak slabé.

Henderson (5) – Neviete čo Jordan berie? Dnes to vyzeralo na dezorientovaného hráča, ktorý nevie kde sa nechádza.

Can (6) – Najlepší zo zálohy. Pekný ťah na bránku. Vynikajúca narážačka na prvý gól.

Wijnaldum (5) – Kto nič, nerobí nič nepokazí. Touto vetou sa dnes Gini riadil.

Salah (7) – V prvom polčase nič moc. No v druhom jeho výkon narástol a vsietil gól.

Firmino (7) – V druhom polčase si dovolím povedať, že to bol náš najlepší hráč. Premenená penalta + asistencia na gól.

Mané (7) – Opak Firmina. Najlepší hráč v prvom polčase. Veľmi aktívny.

Origi – nehodnotený

Milner – nehodnotený

Gomez – nehodnotený

Mohamed Salah

lista-highlights

43 Comments

  1. Jamie23

    12. augusta 2017 at 16:19

    Kto nič, nerobí nič nepokazí. Touto vetou sa dnes Gini riadil.
    Nebol nahodou on , ze pri gole na 3-3 nedorazne az hlupo hlavickoval pri tyci po rohu ???

  2. Trapy

    12. augusta 2017 at 16:19

    Moje review z Watfordu od Guinnessa. 1.Kader je v horsej forme,nez na konci ligy.2.Klopp ak nie je slepy,musi za 19.dni napravit v TW,co neurobil do dnesneho dna 3.Arnold fajn,ked zlepsi defenzivu,buduca star,Moreno elektrizujuci,Lovren,Hendo aj Migno do pice zo zostavy. 4. S tromi hracmi neoodohrame 60 zapasov.5. Ak sa neozve Hendova pata,sme uplne v riti. Can aj Gini pri nom uplne bezvyznamni.6. Jurgen wake-up,lebo prichadza najvacsie fiasko v historii lfc aj Tvojej

    • Trapy

      12. augusta 2017 at 16:24

      7. O body nas obral Klopp. Na keru p… tam daval nepreukazaneho Origiho a nedal Solankeho.Prichodom tohto vykrmeneho bifteka,skoncili protiutioky

  3. Laci

    12. augusta 2017 at 17:25

    Tento zápas nam pokazil jedine Klopp. Jeho genialne striedania nas pripravili o 3 body.

  4. lfcwaay

    12. augusta 2017 at 17:33

    Ak chceme ist do nemecka s tymto ementalom tak to nas boh ochranuj..klopp straca kontrolu a čo je najhorsie nici si meno stacilo len dtzat hubu lebo dnesny zapas ukazal že si klopp nasral do ust a to dost

    • saty7

      12. augusta 2017 at 18:54

      serie si do huby od kedy prisiel … len sme mu to velmi torelovali stale … ale pravda je taka ze ten tym je strasny a nic sa nemeni k lepsiemu … cakal som 10 rokov na predaj lucasa dufam ze nebudem cakat dalsich 10 na predaj polena hendersona … tento chlapec je vysmech – este ze kapitan … ak sa mame takto prezentovat dufam ze nas nemci poslu z LM velmi rychlo domov … lebo tento tym a taketo vykony spravia len a len vacsiu hanbu v europe nic ine …

      • lfcwaay

        12. augusta 2017 at 19:17

        Nemas pravdu.. klopp je rovny chlap,ktory mal super nazory az posledne tyzdne mu zacalo „ist“.. dovolim si tvrdit ze klopp si to v lfc predstavoval uplne inak bohuzial aj on skocil na pascu amikov ako miliony fans a nechal sa oklamat.. napisem to takto uzijme si poslednu sezonu s top manazerom a posledny nech zhasne svetlo…

        • Trapy

          12. augusta 2017 at 19:50

          Co si chces uzit?Nie je s kym.Od posledneho zapasu v maji sa nic nezmenilo.Forma je otrasna,kader neposilneny(okrem Salaha),mentalne je muzstvo v depresii,z Kloppa mam pocit,ako keby prisiel pred mesiacom,tara,ako musime tvrdo pracovat,sluboval novy herny system,snad zacne aspon rotovat,ale aby posadil Henda,na to nema gule.Najviac ma vsak sete,ze vo vsetkych muzstavach(Real,Barca,Manchestre,Everton,Chelsea,PSG,atd) sa problemy riesia.Ale u nas nic,nic,nic.. Len zvasty,mame za autobus directorov,managerov,asistentov a vsetko je ok,nikto za nic nezodpoveda

        • kwop

          12. augusta 2017 at 20:05

          presne tak..

          inak po tom, čo Klopp aktuálne povedal na margo odchodu Coutsa, na to, ze musi akceptovať rozhodnutie majiteľov, by tu už nemal byť nikto, kto bude Nemcovi dávať za vinu aktuálny TW fail.

          • saty7

            12. augusta 2017 at 20:43

            hm no je sice fajn ze konecne teda aspon naznacil ako sa veci maju okolo coutsa … na druhej strane on bol ten co vyhlasuje ze milner je vlastne posila do zalohy, ze je spokojny z hracmi ktorych ma a nepotrebuje inych …

            vravite o nom ze je top manazer … bohuzial mna o tom nepresvedcil … v dortmunde mal sice dobre obdobie ale vsetci vieme aka bola posledna sezona koli ktorej odisiel … u nas zatial nespravil nic cim by ma presvedcil ze top manazer je … bohuzial tak to vidim ja …

          • Trapy

            12. augusta 2017 at 21:32

            Kwop,tu nejde len o Coutsa.Couts odchadza aj kvoli Kloppovi,je to vyustenie Klippovej nekoncepcnosti.Posledny Kloppov globalny vysledok-TW,doplnenie kadra teda,zvasty o stoperoch,atd,pripravenost teamu na sezonu,zvasty na tlacovke a totalne dojebany Watford z jeho strany mi nedavaju ziadne uspokojenie v napredovani s Kloppom.Ak je rovny chlap,tak to musi polozit hned,alebo urobit radikalne zmeny v zostave,nakupoch,taktike a couchingu.Inak tobide stale od deviatich k piatim a budeme nadalej len konstatovat,ze Klopp nam naozaj a fakticky v nicom nepomohil.Vysledky nepustia.A za tie vzdy zodpoveda manager.

      • Laci

        12. augusta 2017 at 20:51

        Este by som pribalil aj Cana, ten nemecky cigan je podpriemerny hrac.

  5. RoboP

    12. augusta 2017 at 20:55

    Zbytočne pridávať ďalší negatívny názor, lebo ste už napísali všetko, čo cítim aj ja, stručne povedané ďalšia sezóna v …
    Takže len oprava na konci článku:
    „Ďalší zápas hráme v stredu o 20.45 v kvalifikácii o skupinovú fázu LM proti Hoffenheimu.“
    Správne má byť v utorok 15.8.

  6. ar77

    12. augusta 2017 at 21:04

    Ja som vecna zastanca Jurgena,ze Trapy:))Ale dnes to pada jednoznacne jemu na hlavu.Teraz nebudem riesit/ne/prestupy,ale cim si to belgicke drevo,ktore patri do champu zasluzil cas namiesto Solankeho?Ale ok to sa da nejako pochopit,ale neda sa pochopit striedanie v poslednej minute,ked odide bek a pride na jeho miesto iny…To nedokazem pochopit fakt nie.Duplom ked prave Gomezova neohrabanost stala na zaciatku vsetkych tych zmatkov vrcholiacich golom.
    BTW,ked som Kloppa spravne pochopil,chceme hrat o titul.Tim,ktory ma taketo ambicie,urvite posle ako striedajucich hracov Origiho,Milnera a Gomeza…Mozno v nasej super extra fortuna nike lige,ale nie v PL

  7. kloppinho

    13. augusta 2017 at 0:45

    Hosi neviem čo tu plačete… Všetci sme vedeli že 100 odíde a coutinho prikývol chce ísť do….
    3:3 strašná bida a gól v nastavení.. facka…. syndróm pokračuje a verte najväčšiu hlavu v smútku má jurgen…možno keby to riešil po vašom prehráme 4:3 …. všetko je vo hviezdach
    Čo ste slepý v dortmunde už jurgen není dva roky a klub žije furt z jeho prace!!
    Prvé kolo a lamete palicu…čo majú robiť cukotky minuli 150 a vyprask doma ledva skorigovali.
    Hore hlavu bedač v stredu nás čaká ťažký zápas… potrebujeme každý palec každý hlas“

    • saty7

      13. augusta 2017 at 9:47

      cukotka ? videl si ten zapas ? ledva skorigovali ? skorigovali preto ze maju tymoveho ducha a makali cely zapas aj napriek tomu ze pokaslali prvy poclas … prvy gol dali ked hrali 10vs11 druhy 9vs11 … a to nevravim ze kludne mohli vyrovnat keby Morata netecoval loptu ktora uz tak ci tak bola cisty gol ale kedze sa jej dotkol neplatil lebo bol v postaveni mimo hru…

      hrali s kvalitativne podobnym superom ako mi a aj v 9tich takmer vyrovnali a boli lepsim tymom (druhy pocas) …. porovnavat ich zapas s nasim je riadne mimo … predpokladam fakt ze si videl len vysledok…

      • kloppinho

        13. augusta 2017 at 10:14

        Áno videl som len vysledky…som na chate ledva chytám signál
        Tak cukotka pokaslala doma 1.polcas a v druhom hrala dobré?? A chudacikom neuznali gól z ofsajdu ako watfordu… Saty7 nepomýlil si sa? Tu sa fandí lfc ne kokotkam 😉

        • saty7

          13. augusta 2017 at 10:44

          nevravim ze chudacikom neuznali gol .. ofsajd to bol … lenze keby to Morata lepsie vyhodnotil nemusel sa tej lopty chytat… ano fandi sa tu LFC ale fandenie jednemu neznamena kidanie na druhych navyse ked to vobec nebolo tak ako si to napisal … tiez to neznamena ze ked fandim musim si dat ruzovucke okuliare a hladat len to dobre … hlavne v pripade ked toho zleho je tam ovela viac … ale vidim ze stale sa najdu snilkovia ktori si budu aj napriek tomu ze tym za dva roky pod kloppom nespravil ziadny progres stale nahovarat ze nevadi to sa zlepsi bol to len prvy zapas… urcite sa to zlepsi pocas sezony ked este mozno aj tych par hracov co hraju ako tak sa zrani … potom asi nastupi klopp sam … ked sa clovek pozrie na tymi ako arsenal, utd, chelsea, city, totenham – vsetci maju kvalitnejsiu jedenastku … a o lavicke ani nehovorim … aj ich lavicka je kvalitnejsia ako nasa zakladna jedenastka … ale nie mi nepotrebujeme nakupovat … kupili sme za cele prestupove jedneho normalneho hraca aj to na post kde nas topanka netlacila …

          • kloppinho

            13. augusta 2017 at 16:07

            Jake kydanie?
            Nesom snilek nemám ružové bryle ani čierne lebo vidím že pod jurgenom naberáme herný progres, proti silným mužstvám sa nám darí od jeho príchodu a na tom sa dá stavať. Top6 tímom nepomohla kvalitná 11-ka ani čarovná lavička proti nám, je to tak?
            Okrem fsg vsetci vieme že potrebujeme posilit na viacerých postoch keď chceme podávať stabilne kvalitne výkony. Nevidím do hlavy amikom, neviem prečo jurgen nepriviedol aspoň pár skopčakov…asi najlepšie by bolo keby fans po celom svete urobili zbierku a kúpili hotových hráčov..:) Ale viem že nebudem kydať a pľuť do vlastnej polievky“

            • saty7

              13. augusta 2017 at 18:16

              to je presne to … proti silnym sa nam dari (resp darilo aspon minulu sezonu) … to je vacsinou prejav malych tymov ktore sa proti silnemu superovi dokazu vyhecovat … z pravidla ale taketo tymi koncia niekde od 6-12 miesta … dobre vykony a spatne vykony sme podavali aj pod rodgersom … takze co sa zmenilo ? nakupy su stale o tom istom vykony tiez … cize este raz sa pytam co sa zmenilo, kde je ten progres ?

              • kloppinho

                13. augusta 2017 at 20:56

                Proti silným sa nám darilo aj predminulu sezónu pod jurgenom, ale ty máš krátku pamäť.. klopp má kladnú bilanciu s pepom, happy-one ho ešte neporazil,wengi je z neho nešťastný…
                Čo chceš porovnávať jurgena s pastierom oviec??? Kedy rodgers vyhral polčas na city 3:0 alebo s Chelsea??? Odysiel suarez a rodgers išiel dole. Chlapče ty mi dávaš zabrať som zvedavý koľkokrát sa ešte watford alebo burnley vyhecuje proti top6 a nič sa nezmenilo v utorok hráme dúfam že nebudeš pozerať lebo prineses smolu

                • saty7

                  13. augusta 2017 at 21:28

                  v clanku Poučení z Watfordu pro Kloppa? ti tal mengiCZE komentar so statistikou … viac ti k tomu nepoviem … kludne sa stale snaz presviedcat sam seba o tom ako sme pod jurgenom skvely …

                  btw… ja niesom ziadny zastanca rodgersa bol to chuj … mne ide o ten herny posun ktory tam nie je … a par dobrych zapasov proti big 6 natom nic nezmeni ked na konci sezony z toho aj tak nic nemame lebo sme predrbali x zapasov s tymami druhej polovice tabulky…

                  • kloppinho

                    13. augusta 2017 at 22:47

                    Klopp prišiel a prebral zdecimovane mužstvo po rodgersovi a dohral s ním ročník, není to tak? Viac hovoriť o štatistike 100 zápasov nemusíme… Druhú sezonu mal jurgen stúpajúcu tendenciu alebo ne? A teraz sme prišli o 3 body v nastavení gólom z ofsajdu.. všetko je na p… Pome ukrizovat jurgena

                    • Trapy

                      14. augusta 2017 at 10:06

                      Nikto nechce,aspon si myslim,aby Klopp odisiel.Bol to nas vysnivany manager.Neodskriepitelny fakt je,ze ten progress tu nie je.Ano,zlepsili sa niektori hraci vo svojich vykonoch,napr. aj Lucas:-)) .Ja sa stotoznujem so Satym,citaj pozornrjsie,co pise a najprv mysli a potom pis.
                      U mna je napr. Klopp etablovany ako expert s vysokym IQ.Okrem toho,co som pisal,ze mi na nom vadi z couch a herneho hladiska,je to,ze si neuveritelne sam sebe protireci.To co povie on sam,sa neda zobrat spat.Da sa vysvetlit,pozmenit,ospravedlnit,ale davat tvrdenia voci tvrdeniu vo vlastnych vyhlaseniach je zufale. Saty Ti pragmaticky argumentuje a to Ta vytaca este viac.Kasli na to,tento web nie je o pene na papuli,ale o nazoroch,pohladoch a fandeni.Frustracia v lfc je obrovska a dlhodoba.Jedine skutocny progress vidim ja osobne v predaji klubu.Ale naco predavat,ked pri minimalnych nakladoch zisky stale su. Este by ma velmi zaujimala jedna vec.Nepamatam si v novodobych dejinach futbalu kontrakt na 7 rokov. Co im asi tak ten nas Klopp nataral,ked sa rozhodli mu dat zmluvu na 7 rokov(celkovo),navyse s velmi lukrativnym platom.

                    • saty7

                      14. augusta 2017 at 13:36

                      no este k tomu zdecimovanemu muzstvu … budis ano prebral take … ano ok potom sa nepozerajme na tu statistiku – ja osobne tiez moc tie statistiky nemusim …

                      co mi ale potom nie je jasne preco jurgen stale pouziva v zakladnej zostave po niekolkych prestupovych obdobiach stale asi 90% tych istych hracov ? z toho zdecimovaneho muzstva ?

                      vsetkym nam je jasne ze minimalne polovica zo zakladnej zostavy nato nema preco ale preco su teda stale v zaklade ? to si klopp fakt mysli ze dokaze s prepacenim upliest z hovna bic ?

                      tak ako pisal trapy ja nevravim ze ma odist alebo ze ho mame hnet vymenit … ja vravim ze by sa mal nad sebou zamysliet lebo on sam si serie do huby bez ohladu na majitelov .. a ak ma problem s majitelmi nech to otvorene povie … nech povie ze taky klub trenovat nema zmysel .. potom ak su teda problem len majitelia uz nikto iny a kvalitny trenovat nedojde a mozno amici zvazia predat klub …

                    • kwop

                      14. augusta 2017 at 14:42

                      urcite bude mat v zmluve, ze co moze povedat a co nie .. to si FSG na milion percent osetrila .. a zasa, klopp nezaraba male prachy na to, aby mu to bolo jedno ..

                      davat mu vsak za vinu to, ze nenakupil podla predstav nas fans, je, bez urazky, dost out of .. jednak nevieme, aky budget na nakupy ma, jednak su sumy brutal nadhodnotene (napr. ibe stal 15m pred rokom!!! mbappe – 1-sezonny hrac ma hodnotu okolo 90m!!!! atd.) a potom, je vobec nejaky realny predpoklad, ze henry este raz zopakuje tu investiciu do kadra ako v case, kedy dalglish s comollim podpisali priemernych anglanov za nadhodnotene ceny??? podla mna nie .. vsak aj na co ..

                      takze, ked si klopp serie do ust (co nepopieram, ze tak robi), tak si neserie bez ohladu na majitelov, na to co robia, ale prave preto ..

                      k tomu zvazeniu FSG predat klub – toto je predsa uplny nezmysel, preco by to robili? henry sa ani v jednom okamihu neprezentoval ako hamizny blazon, kt. vyhodi polku zamestnancov, ked neziska 120, ale len 119 mil … FSG zobrala LFC ako investicnu moznost, urcite si velmi dobre pozrela, ako na tom klub je, urcite dopredu vedela a vie, ze znacka LFC – obzvlast na bohatych azijskych trhoch stale fici, urcite vie, ze my fans sme v zasade postihnute existencie, lebo aj ked klub hra hovno. opakovane klame, stale si miliony z nas kupia listok na zapas, dres, suvenir, budu hodiny travit na oficial. webe, davat klubu svoj cas … a kedze sme prave takto „LFC udreti“, tak vedia, ze proste prachy do klubovej pokladnice plynut budu …

                      jasne, mohol by henry kupit 3 hracov za 300m, na dresoch a suveniroch by sa mu investicia o chvilku vratila, ale on takto nerozmysla – nejde mu o to, aby klub po sportovej stranke siel nejako hore, ide mu o to, aby bol na konci uctovneho roka v kladnych cislach, co aj vdaka rozumnemu prieniku na bohate azijske trhy, celkovemu ozdraveniu klubu, je …. FSG liverpool ozdravila a ocivibne ma zaujem len o to, aby klub co to zarobil, prezil (co prezije) a aby to nebol uplny fail … fakt mu nejde o to zarabat niekolkonasobvne viac, ako tomu bolo doteraz .. ostatne, ma aj ine aktivity a celkom isto netrie biedu ..

                      po tom, ako sa toto TW vyvija sa mnozia nazory, ze (napr. ked odide couts), tak hrame o 8.-12. miesto – NIE, NEHRAME – hrame o TOP 6, na to mame kader, kvalitu … henry k tomu, aby bol ako majitel LFC spokojny nepotrebuje LM, nepotrebuje trofeje – ak sa nejaka napr. raz za 2 roky udeje, ok, len to umlci fans, vsak mnoho z nas je natolko naivnych a slepych, ze rado hlta vsetky tie faily, kt klub pocnuc transfermi, cez jednanie s hracmi ci vseobecne spravanim sa k fans roky opakuje …

                      no a dnes je kopec fans nachylnych vinit za TW faily kloppa ako problem c. 1….. dovoli si povedat, ze klopp neposunul LFC kvalitativne v porovnani s rodgersom ani o trochu .. naozaj nie?

  8. kloppinho

    14. augusta 2017 at 11:41

    Nemal som penu 🙂 to zas ne
    Ja tam ten progres vidím a tiež dávam argumenty…napr. viď koment pred..:)
    Jak píšeš vie víťaziť z hráčov viac, jeho taktika je veľa o behaní bez lopty napadani, v priemere na zápas nabehame skoro o km viac ako súperov hráč…
    Len pre stabilné výkony potrebujeme kvalitne rozšíriť káder ako všetci vieme okrem kompetentných…teraz hráme na 4frontoch keď sa do 2 týždňov neposilnime v defenzíve tak zhorime
    V čom si tak strašne protirecil že couts je nepredajný a odchádza? Nechceli ho pustiť ale keď hráč chce budeš ho držať nasilu? Navyše za taký balík čo sa amikom ani nesnívalo. Podľa mňa najbrutalnejsie omáčky dáva happy-one
    Zmluva na 7 rokov.. asi veria v jeho pracu a že na prestavbu mužstva vo svoj obraz nebude potrebovať 400 jak pep 🙂

    • kwop

      14. augusta 2017 at 12:45

      klopp si protireci v niekolkych veciach (napr. pred par dnami bol spokojny so stvoricou stoperov, po watforde hlasil, ze ma uzky kader, co sa tyka aj tychto postov), ale nie je to prioritne jeho chyba, je to o tom, ze ho FSG oklamala, lebo neverim, ze je taky idiot, aby v momente, kedy by mu bolo povedane, ze prachy na hracov, kt. chce, nie su, by vyhlasoval do sveta, ze je to naopak .. nerobil to v bvb, nerobi to (snad) ani teraz, resp. som si celkom isty, ze nie je vinnikom c.1… proste dohodol van dijka, len henry nedal prachy ..

      co je celkom logicke, kedze preco by mal henry dat o polovicu viac prachov ako kedy v LFC na 1 hraca vynalozil na ineho futbalistu? a dokonca v tom istom TW … preto, aby sa naplnili junove nezmysly a klamstva novinarov, kt. hovorili, ze LFC toto leto minie rekordne najviac? alebo preto, aby sa naplnili predstavy nas fans, kt sme brutalne nachylni chapat dnesny futbal tak, ze ked da real, barca, bayern, mrdky, citizens, chelsea, psg, bayern, cina za hraca 50 a viac mil., ma da aj LFC?

      nie, takto to, zial, v LFC nefunguje a pod henrym ani nebude..

      mali byt prachy na DC, klopp si vyhliadol VVD, dohodol ho, ale henry proste nedal prachy – a tak klopp hlasi, ze je spokojny s tymi 4 stopermi co ma … co ako ma ine povedat, ked: 1. musi respektovat rozhodnutie majitelov (teda, ak nechce byt kopnuty do zadku), 2. ten rok este v LFC da, lebo je ambiciozny a nechce sa len tak vzdat, navyse ked v minulosti dokazal byt uspesny aj s mensim budgetom na hracov, ako maju top timy ..

      to iste keita – na toho by henry nedal 70m+, ani keby dnes vyhral miliardu v loterii … a tak klopp hovori, ze milner presunuty do zalohy je ako nova kupa – jasne, strasne zvasty, mal si ich nechat pre seba, ale som si isty, ze je nasraty a frustrovany z toho, co mu FSG robi .. mnohi z nas ale robime, kecame veci, co by sme vzali spat, ked sme nasrati .. toto ho ale neospravedlnuje..

      treti pripad je coutinho, klopp hlasil, ze nie je na predaj a celkom som si aj isty, ze henry by ho za 50 ani 70m nepredal, co je aj suma, kt. barca ponukla ako prvu .. lenze veci sa menia, barca prachy ma a ked prisla 100-milioniova ponuka, meni sa aj rozhodnutie henryho .. a klopp tak do medii hlasi, ze sice by si rad nechal naj hracov, ale musi respektovat rozhodnutie majitelov ..

      couts je sice hrac, kt odohra tak 4 najnajvys 5 kvalitnych zapasov z 10, ale ma 24 rolov a pojde vykonmi hore, pojde rapidne hore, ma na to potencial .. a rozhodne bude LFC chybat, aj ked zasa, ak by mal klopp prachy z jeho predaja … lenze toto „ak“ nie je liverpoolskou realitou, sice mozeme do poslednmej sekundy tohto TW refreshovat weby, ale ono je to uz tak 3 tyzdne jasne, ze toto leto uz do LFC nikto (poriadny) nepride .. kto cita to, co klopp naozaj hovori, kam mieri (a nielent tie nemale bullshity o milnerovi, stoperoch, o tom, aky je spokojny s kvalitou jeho kadra), tak mu to musi byt jasne … klopp bez toho, aby nedostal vyhadzov predsa nemoze na plnu hubu povdat, co si mysli .. navyse urcite ma v zmluve bod, kt. pojednava o tom, co moze a co nemoze povedat ..

      klopp po watforde, kde sme inkasovali 3 uplne smiesne goly, typicke pre LFC, hovori, ze 1 hrac do obrany (konkretne sa bavime o VVD) zasadnu zmenu v braneni neprinesie .. s tymto sa da viac-menej suhlasit (aj ked zasa, je kopec velmi dobrych organizatorov hry, kt. by LFC mohol kupit – teda, ak by chcel), co ale robil on a jeho tim cez letnu pripravu? vsak ked nieco neviem a stoji ma to uspech, tak na tom dennodenne makam .. lenze LFC pri braneni standardiek neurobil ani centimetrovy progres .. toto je rozhodne nemcov fail, pretoze neverim, ze lovren, clyne, milner, mignolet, hendo, bobby, emre, matip, gini atd. su az taki tupci, ze nie je mozne ich v tomto smere aspon o nieco zlepsit ..

      vychadza mi teda z toho, ze klopp mal slubeny nejaky budget, kupil solankeho, kupil salaha a zrazu mu henry povedal, ze sorry, kamo, viac ti nedam .. teda dal mu este 8 na robertsona .. na druhej strane by nemal nemec, akokolvek je nasraty a frustrovany, kecat take blbosti ako v poslednej dobe …

      • Trapy

        14. augusta 2017 at 14:06

        :-)) Kasli na to,lebo sa zblaznis,daj si ruzove vino:-)) Uz zachadzas pridaleko,to uz je totalne hypoteticke.Na Keitu predsa konkretne ponuky boli a na druhej strane si myslim,ze Klopp,okrem toho,ze je skuseny inteligentny mamager,je v prvom rade Nemec. Vsimni si vyjadrenia Beckenbauera,Rummenigeho,
        toho vtaka z Lipska(vypadlo mi meno:-)),atd …. Tito ludia sa nenechaju tahat za nos a Klopp zasa nezavesi svoju celozivotnu hrdost a tvrdohlavost na opasok cowboyom z Bostonu. Ja tam skor od sameho zaciatku vidim len neuveritelnu Kloppovu jesitnost a tvrdohlavost,ze za kazdu cenu chce dokazat to,co v Dortmunde.Ale to v danej situacii s lfc nejde ani nahodou!

        • kloppinho

          14. augusta 2017 at 14:45

          jasne dost bolo…
          kludne sa moze stat ze zajtra nezvladneme zapas potom odvetu…moralka muzstva klesne.. narychlo nakupime (plan C,D) pod kloppom sa zatrasie stolicka a o par mesiacov dopadne jak rodgers…….
          potom ak su problem len majitelia uz nikto iny a kvalitny trenovat nedojde a mozno amici zvazia predat klub … kupia ho cinania a vyhrali sme….mozno…to je take liverpoolske 😉

          • Trapy

            14. augusta 2017 at 15:50

            Moralka muzstva uz klesla,je na bode mrazu.Obavam sa preto,ze play off nezvladneme.To ze uz nikto kvalitny k nam nepride trenovat,je viac,ako jasne.
            Pod Kloppom sa stolicka nezatrasie,lebo Fsg potrebuje Kloppa,Klopp naopak Fsg nepotrebuje.

            • kwop

              14. augusta 2017 at 15:59

              klopp tu je poslednu sezonu …

              • ardno01

                14. augusta 2017 at 19:15

                Souhlas, je to jeho poslední sezona..a pokud někoho za část peněz za Coutinha koupíme, tak to nebude plán B, ale až plán C nebo dokonce D.
                Navíc si myslím, že play off nezvládneme, ale kéž bych se mýlil 🙂

          • keeno

            15. augusta 2017 at 7:43

            liverpool cez hoffenheim urcite prejde

        • kwop

          14. augusta 2017 at 15:19

          ruzove vino? tak to ani nahodou, brrrr :))

          ak si vsimnes ako sa klopp roky vyjadruje, ak si videl rozhovory s nim, tak jeho slova davaju hlavu a patu (dokonca aj tieto sracky o milnerovi, stoperoch, atd.) .. naozaj je len cirou hypotezou to, ze henry neuvolnil pre kloppa prachy na nakupy a ze sa to stalo po tom, ako nemec dohodol VVD?

          vsak VVD je uplne zufaly, podal transfer request, odmietol guardiolu … co si zrazu klopp povedal, ze aha, nahovoril som toho vysokeho stopera zo sotonu, mimochodom stopersku spicku, na prestup k nam, ale kaslem na neho, mam predsa lovrena, klavana, gomeza .. na co mi je po matipovi druhy poriadny stoper v time … toto je tazke silenstvo :)) a este vacsie v kontexte toho, ake goly sme schopni podostavat, ako nevieme branit standardky …

          na VVD, keitu ponuky boli .. ale na oboch mozem este dnes dat ponuku aj ja, pointa je, ci v momente, kedy dojde na platbu aj tie prachy budem ochotny dat (samozrejme v mojom pripade je este dolezitejsie, ci ich budem mat/mam, samozrejme nemam hehe:))) .. no a henry ocividne ochotny nie je …

          navyse preco sa drzat vymyslenej info, ze LFC mal v lete rekordne nakupovat – cez 200m? preco si mysliet, ze henry da na keitu 70m, ked doposial dal najviac okolo 38 (za salaha)???

          vsak ta logika aj cely ten kontext je uplne zrozumitelny .. uz 3 tyzdne je jasne, ze LFC uz nakupovat nebude .. to, ze to klopp nepovedal na plnu hubu ma predsa svoje odovodnenie ..

          na 2. strane, aby sa fans nezblaznili a nesli henrymu natrhnut prdel priamo do bostonu, pokojne sa moze stat, ze z tych pracho od barcelony nieco uvolni … napr. na longa ci deeneyho 🙂

          • Trapy

            14. augusta 2017 at 15:45

            To ruzove vino,ale kvalitne,vobec nie je zle:-))) Urcite lepsie ako becher,ktory oblubujes:-) Po prve,ponuky vo svetovom futbale,nie su ako ponuky na kupu papriky na Zitnom Ostrove.Maju svoju vahu,pokial samozrejme hovorime o oficialnych ponukach a nie demand rumours. To,ze media vykonstruovali nejake cislo na prestupy je scestne.Dolezite je chciet pokryt v nasom pripade 3 najbolavejsie posty hracmi,ktori maju naozaj pridanu hodnotu a problem raz navzdy vyriesia. Konecne cislo vyplynie z trhovej ceny,ktora vdaka Neymarovi vyskocila do stratosfery.
            A po druhe,poviem Ti moje prediction:-))). Coutsa predame za cca 110 mil.£ + bonusy cca 20-30 mil.£. VvD nakoniec pride a kupime este niekoho,1-2 hracov,tak aby budget zostal z predaj- nakup na nule.

            • kwop

              14. augusta 2017 at 15:59

              kupime tak maximalne shana longa 🙂 zmierme sa s tym 🙂

              • saty7

                14. augusta 2017 at 16:37

                suhlasim s trapym ze uz je tu vela velmi hypotetickych nazarov … pravda je ze vieme hovno … nevieme co ma klopp v zmluve … nevieme ci klopp peniaze mal alebo nie … ale boli tam oficialne ponuky za keitu aj VVD tak asi mal nie ? … nikto ho za to nezabije ked nepridu moznosti A … VVD ako som uz raz pisal bol mozno aj z casti jeho chyba … keita je pre lipsko nepredajny co sa da robit ? …. ale preco neprisli ine moznosti ? to ozaj len tyto dvaja hraci su na trhu a iny sa do LFC nehodia ? jedna vec je nepodpisat moznosti A (ked sa nato najde dovod) dalsia vec je nemat vyhliadnute ziadne ine moznosti … podciarknute za prestupy a hru muzstva zodpoveda v prvom rade manazer…

                • kwop

                  14. augusta 2017 at 23:14

                  z akej časti je VVD Kloppova chyba? Sorry, nezachytil som tvoj koment k tomu…

                  Keď bol zmedializovany záujem o VVD či Keïtu, dokonca keď boli dané ponuky, prečo by z toho automaticky malo vyplývať, že Henry prachy Kloppovi uvoľnil?

                  • saty7

                    15. augusta 2017 at 7:41

                    pisalo sa ze Jurgen sam kontaktoval VVD bez vedomia Sotonu … a kedze sa nase vedenie potom stiahlo mozno aj bez vedomia nasich majitelov (nazaciatku) … jasne ze to byt pravda nemusi ako dalsich milion veci co sa prezentovalo v mediach

                • keeno

                  15. augusta 2017 at 2:53

                  lebo skauti su neschopni zbytocni, preto neprisli dalsie moznossti

              • keeno

                15. augusta 2017 at 2:55

                kupime tak maximalne shana longa 🙂 zmierme sa s tym 🙂

                mne je to uplne jedno, ci niekoho kupime , alebo nekupime, mne sa paci, ze tim pod kloppom je schopni prehrat s kazdym aj vyhrat s kazdym

        • keeno

          15. augusta 2017 at 2:52

          ved skoncit stvrty v PL s tymto kadrom je dokaz

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply